ING همکاری در اروپا پرداخت ابتکار

امروز (2 ژوئیه سال 2020) یک گروه از 16 بانک های بزرگ اروپایی از پنج کشور (بلژیک, فرانسه, آلمان, هلند و اسپانیا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

امروز (2 ژوئیه سال 2020) یک گروه از 16 بانک های بزرگ اروپایی از پنج کشور (بلژیک, فرانسه, آلمان, هلند و اسپانیا) هموار راه را برای آینده راه اندازی اروپا پرداخت ابتکار (EPI).

جاه طلبی از EPI است که برای ایجاد یک واحد پان اروپایی راه حل پرداخت اعمال نفوذ پرداخت فوری/SEPA فوری انتقال اعتبار (SCT Inst) ارائه یک کارت برای مصرف کنندگان و بازرگانان در سراسر اروپا یک کیف پول دیجیتال و P2P پرداخت. این راه حل با هدف تبدیل شدن به یک استاندارد جدید استفاده از پرداخت برای مصرف کنندگان اروپایی و بازرگانان در تمام انواع معاملات از جمله در فروشگاه, آنلاین, خروج پول نقد و "peer-to-peer" در علاوه بر این به موجود پرداخت بین المللی طرح راه حل.

پان اروپایی پرداخت راه حل برای آوردن بتن مزایای اروپایی تجار و مصرف کنندگان

EPI هدف این است که به ارائه یک دیجیتال راه حل پرداخت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر نقطه در اروپا و به جایگزین تکه تکه چشم انداز است که در حال حاضر هنوز هم وجود دارد. در انجام این کار EPI بنیانگذاران در پاسخ به تاجر و مصرف کننده در جوامع شده اند که خواستار پرداخت طرح به یک پان-اروپایی رویکرد است.

EPI خواهد شد در درجه اول به نفع شهروندان اروپایی احتمالا تقویت نوآوری در جهان پرداخت. بیش از 50 درصد از خرده فروشی پرداخت معاملات در اروپا هنوز هم انجام می شود با پول نقد امروز. EPI راه حل را نیز به ارمغان بیاورد منافع ملموس به بازرگانان اروپایی, آنها ارائه بدون درز رقابتی و یکپارچه راه حل های پرداخت برای کل اروپا است که آن نیز در دسترس برای تمام مصرف کنندگان اروپایی است.

EPI با هدف حمایت از تقویت بازار واحد اروپا و دیجیتال در دستور کار

علاوه بر ایجاد EPI را حمایت از اجرای برنامه سیاسی برای هر دو اروپایی و نهادهای عمومی و مقامات ملی به ویژه از طریق ایجاد یک واقعا اروپایی راه حل در زمینه پرداخت بانکی و فن آوری است. موجود دیجیتال راه حل های پرداخت در حال تکه تکه در اروپا و شهروندان اروپایی هنوز هم قادر به پرداخت دیجیتالی در همه جا. علاوه بر این Covid-19 بحران تاکید بر نیاز به یک واحد اروپایی دیجیتال راه حل پرداخت. در این معنا, EPI همچنین با هدف تراز اروپایی پرداخت اکوسیستم از بانک ها و تجار و acquirers / پرداخت به ارائه دهندگان خدمات در نتیجه کمک به تقویت بازار واحد اروپا و دیجیتال در دستور کار است.

آغاز اجرای فاز انتظار می رود که به دلیلی در هفته های آینده از طریق ایجاد یک دولت موقت شرکت در بروکسل بلژیک که مجموعه ای روشن از جمله تحویل از اتمام فنی و عملیاتی نقشه راه و آغاز اجرای کار برای رسیدن به بهترین در کلاس تجربه کاربر. دستاوردهای موقت این شرکت مورد بررسی قرار خواهد شد توسط هر یک از بانک ها قبل از حرکت به EPI نهایی ساختار شرکت.

پرداخت دیگر ارائه دهندگان خدمات دعوت به پیوستن به این ابتکار. تا پایان سال 2020 یک پنجره باز می ماند برای بازار اروپا, بازیکنان, بانک های بانکی و یا سندیکاها و همچنین به عنوان شخص ثالث ارائه دهندگان خدمات پرداخت به درخواست و عضویت EPI به عنوان موسس. EPI است که انتظار می رود برای ورود به مرحله عملیاتی در سال 2022.

اروپایی پرداخت ابتکار (EPI) آزادی مطبوعات (PDF 0,5 MB)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن