اینتل و Mantisco آوردن AI گروه ترکان و مغولان به زندگی در شکارچی آرنا: افسانه

در یک نمونه Battle Royale بازی, بازیکنان, برای خود دفع صیقلی کردن نقشه برای غارت باقی می ماند در پخش منطقه و ا

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

در یک نمونه Battle Royale بازی, بازیکنان, برای خود دفع صیقلی کردن نقشه برای غارت باقی می ماند در پخش منطقه و استراتژیک طرح برای تبدیل شدن به تنها بازمانده. Mantisco شکارچی آرنا: Legends ارائه یک رویکرد تازه به گیم پلی: در علاوه بر این به رقیب خود شکارچیان بازیکنان باید با ادعا تا 10000 هوش مصنوعی (AI) دشمنان آوردن با هم به یک عنوان بهترین MMORPG1MOBA2 و نبرد رویال ویژگی های.

در حال توسعه یک بازی با تا 60 بازیکنان و 10000 هوش مصنوعی دشمنان عظیم بود ویژگی های تعهد. Mantisco مورد نیاز برای ارائه گیم پلی بدون درز با جنگ هیجان انگیز است که نگه داشتن بازیکنان در وسط از عمل.

اینتل به کمک Mantisco بهینه سازی گیم پلی از طریق Intel® Xeon® سرور و 10 Gen Intel® Core™ CPU استفاده است که اجازه می دهد جنگ را به طور همزمان در سراسر نقشه. با استفاده از Intel® VTune™ Profiler فراهم می کند که مشخصات دقیق داده ها به بهبود CPU و GPU computing-کارهای فشرده و CPU نخ عملکرد Mantisco ایجاد مستمر و مواد منفجره لحظات درگیری میان بشر و مخالفان AI به طور یکسان از طریق پویا هیولا respawn سیستم.

این به چه معنی برای متوسط شکارچی ؟ پارسه قادر خواهد بود به بازی یک بازی است که در دسترس مخاطبان جهانی بدون به خطر انداختن یکپارچگی و پیچیدگی از هسته سیستم مبارزه – مطمئن شوید که هر بازیکن می تواند به طور مستقیم برخورد باعث هیولا به صورت پویا و در طول بازی. همکاری بین اینتل و Mantisco اجازه می دهد تا به صورت منحصر به فرد نبرد رویال گیم پلی. علاوه بر این اینتل گرافیک بهینه سازی افزایش تجربه با نرخ فریم بالاتر و بیشتر گیم پلی پویا در Gen11 و آینده Xe گرافیک.

به عنوان بخشی از Intel® مزیت های نرم افزار برنامه بازیکن می تواند دسترسی شکارچی آرنا: افسانه ها و بیشتر در هنگام خرید یك دستگاه با یک پردازنده Intel® Core™ i5 processor یا بالاتر از یک شرکت خرده فروش.

جزئیات کامل راه اندازی جزئیات در Mantisco شکارچی آرنا سایت.

1انبوه چند نفره آنلاین نقش بازی کردن بازی ها
2Multiplayer online battle arena

Intel® فن آوری ممکن است نیاز به فعال سخت افزار و نرم افزار یا فعال سازی سرویس.

نرم افزار و حجم کار مورد استفاده در تست های عملکرد ممکن است بهینه سازی شده برای عملکرد تنها در اینتل ریزپردازنده. تست های عملکرد مانند SYSmark* و MobileMark*, اندازه گیری خاص با استفاده از سیستم های کامپیوتری, قطعات, نرم افزار عملیات و توابع. هر گونه تغییر در هر یک از این عوامل ممکن است باعث نتایج متفاوت است. شما باید با مشورت سایر اطلاعات و تست های عملکرد برای کمک به شما در به طور کامل ارزیابی خود فکر خرید از جمله عملکرد این محصول هنگامی که در ترکیب با دیگر محصولات است.برای کسب اطلاعات بیشتر به www.intel.com/benchmarks.

Intel® فن آوری های' ویژگی ها و مزایای بستگی به سیستم شما و ممکن است نیاز به فعال سخت افزار و نرم افزار یا فعال سازی سرویس. عملکرد متفاوت بوده و بسته به پیکربندی سیستم. هیچ محصول و یا کامپوننت می تواند کاملا امن است. بررسی خود را با سیستم تولید کننده و یا خرده فروش و یا کسب اطلاعات بیشتر در https://www.intel.com.

در مورد اینتل

Intel (Nasdaq: INTC) رهبر صنعت ایجاد جهان در حال تغییر فن آوری قادر می سازد که جهانی پیشرفت و غنی زندگی می کند. با الهام از قانون مور ما به طور مداوم کار برای پیشبرد طراحی و ساخت نیمه هادی ها به کمک آدرس مشتریان ما بزرگترین چالش است. با جاسازی اطلاعات در ابر شبکه edge و هر نوع دستگاه محاسبات ما از بند باز کردن پتانسیل دیتا برای تبدیل کسب و کار و جامعه بهتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینتل نوآوری رفتن به newsroom.intel.com و intel.com.

© شرکت اینتل. Intel, اینتل, لوگو و دیگر اینتل علامت علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن. دیگر نام ها و برندها ممکن است ادعا کرد که ملک دیگران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب