معرفی Clearbanc ارزیابی: سریع ترین راه برای راه اندازی بنیانگذاران بدانید که چقدر آنها ارزش

Clearbanc این شرکت در حال تغییر راه بنیانگذاران رشد کسب و کار خود را امروز اعلام مهمی در گسترش پلت فرم خود را

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Clearbanc این شرکت در حال تغییر راه بنیانگذاران رشد کسب و کار خود را امروز اعلام مهمی در گسترش پلت فرم خود را با راه اندازی ارزیابی. این داده های جدید راه حل این است که برای اولین بار از نوع خود و در پاسخ به اين سوال قدیمی از "من چقدر است, شرکت ارزش دارد ؟" در اقتصادی که در آن رشد و ارزش ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

در عرض 24 ساعت بنیانگذاران خواهد شد که ارزش شرکت خود را و باید این گزینه برای دسترسی به, رشد, سرمایه, ارتباط با سرمایه گذاران به منظور بالا بردن سهام دور و حتی کشف فرصت های بالقوه کسب. بیشتر چه, بنیانگذاران همچنین می توانید مسیر خود را چگونه ارزیابی تغییرات در هفته بیش از هفته مبتنی بر عملکرد کسب و کار.

سعی کنید ارزیابی امروز رفتن به: clearbanc.com/valuation

"با تشکر برای خود ارزیابی داشبورد بینش و VC معرفی Clearbanc بوده است در بالا بردن ما سری B. طریق Clearbanc را VC شریک برنامه من قادر به اتصال با 10+ درجه یکی از سرمایه گذاران صرفه جویی در من از 6 ماه از شبکه" کاترین گفت: Homuth مدیر عامل و موسس از Sheertex. "آنها به تبدیل شدن به یک مشاور مورد اعتماد نه تنها با سرمایه اما با بینش ارزشمندی به ما کمک مقیاس و اقامت جلوتر در صنعت ما"

ارزیابی با استفاده از هوش مصنوعی و اهرم گسترده اطلاعات زیرساخت به شرکت تجزیه و تحلیل موقعیت در بازار, درآمد, سیر و پتانسیل برای رشد در کنار رقبا در حالت عمودی.

شرکت ها به راحتی می توانید خود را ارزیابی در حال حاضر با رفتن به clearbanc.com/valuation و:

  1. اتصال آنلاین حساب کسب و کار. بیشتر حساب های متصل دقیق تر ارزیابی.

  2. در عرض 24 ساعت شرکت دریافت یک ارزیابی گزارش بر اساس زمان, درآمد, هزینه, پول نقد در دست بخش بازار موفقیت و کسب و کارهای دیگر در این بخش است.

  3. پس از دریافت و ارزیابی گزارش بنیانگذاران باید این گزینه به اهرم ارزیابی به:

    • ملاقات با سرمایه گذاران برای اکتشاف افزایش سرمایه

    • دیدار با خریداران به فروش کسب و کار کاوش

    • نگاهی به بودجه اضافی از طریق Clearbanc 20 دقیقه اصطلاح ورق

"تعیین آنچه که شرکت خود را به ارزش همواره رمز و راز برای بسیاری از بنیانگذاران" گفت: اندرو d'souza از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Clearbanc. "با ارزیابی ما را توانمند می تواند راه اندازی با بینش و منابع و اتصالات آنها نیاز به شرکت خود را به سطح بعدی."

Clearbanc در حال حاضر سرمایه گذاری بیش از 1 میلیارد دلار در بیش از 2800 شرکت با هزاران نفر از شرکت ها در حال حاضر متصل به ارزیابی در اوایل بتا. مجموع ارزش شرکت ها در ارزیابی های نرم افزاری است که بیش از 32 میلیارد دلار و Clearbanc در حال حاضر متصل بیش از 60 شرکت با VC سرمایه گذاران.

برای پیدا کردن چقدر شرکت خود را با ارزش است و آنچه شما می توانید انجام دهید برای سرعت بخشیدن به رشد خود را بروید: clearbanc.com/valuation. اگر شما یک سرمایه گذار یا خریدار علاقه مند به کار Clearbanc رفتن به: https://forms.gle/b8cTv3pEhEcAYheu8

در مورد Clearbanc

تاسیس در سال 2015 توسط میشل Romanow از کانادا مخزن کوسه (اژدها' Den) اندرو d'souza, ایوان Gritsiniak چارلی فنگ و تنی Delima, Clearbanc می دهد بیشترین بنیانگذار پسند سرمایه راه حل های تجارت الکترونیک نرم افزار های موبایل و SaaS بنیانگذاران.

شرکت داده محور با رویکرد حذف ذاتی تمایل سرمایه با اجازه دادن به یک شرکت داده انجام تبادل تحویل ورق مدت در کمتر از 20 دقیقه و بودجه در کمتر از 24 ساعت. به تاریخ Clearbanc بودجه 8x زن بیشتر از بنیانگذاران صنعت متوسط و بیش از 2800 بنیانگذاران پوشا تمام 50 ایالت به استفاده Clearbanc به رشد کسب و کار خود را. برای اطلاعات بیشتر Clearbanc.com و @clearbanc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب