معرفی Eskalera ورود شاخص: پیشرفته ترین راه برای شرکت به کشت و اندازه گیری و مدیریت فراگیر تر محل کار

سان فرانسیسکو (18 ژوئن 2020) -- Eskalera شرکت در پشت یک رده جدید از تجربه کارکنان سازمانی و تجزیه و تحلیل تراف

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

سان فرانسیسکو (18 ژوئن 2020) -- Eskalera شرکت در پشت یک رده جدید از تجربه کارکنان سازمانی و تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد راه اندازی گنجاندن شاخصیک سیستم جدید که quantifies فراگیر فرهنگ است. ورود شاخص به مقدار مورد نیاز در زمان واقعی اندازه گیری عملکرد شرکت و تنوع و شمول (D&I) تلاش و ارائه می دهد راه حل یادگیری و گام عملی برای بهبود فرهنگی نقاط داغ است.

شرکت های بیشتر از همیشه قبل از در حال حاضر گزارش های که آنها علاقه مند در به طور معنی داری بهبود تنوع و شمول است. در حال حاضر کسانی که واقعا اختصاص داده شده به ایجاد یک تغییر پایدار می توانید دریافت 3 ماه از افتخاری, D&I آموزش. برای شروع به آنها را تشویق به بازدید از: eskalera.com.

Eskalera ارائه می دهد بزرگ و متوسط شرکت ها به طور کامل پلت فرم های دیجیتال از بینش ها و راه حل های D&I و مهمتر قابلیت اندازه گیری عملکرد خود را در طول زمان. پلت فرم نیز فراهم می کند کارکنان و مدیران با دانش و مهارت برای ساخت بیشتر فراگیر فرهنگ در روابط فردی تیم و گسترده تر شرکت می باشد. محصولات این شرکت در حال حاضر در حال استفاده توسط دانشگاه کرنل اسکار بهداشت و یکی از بزرگترین موسسات مالی در آمریکا

Dane E. هلمز از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Eskalera, طلیعه عصر جدیدی از D&I در سرمایه گذاری صنعت بانکداری در حالی که خدمت به عنوان رئیس مدیریت سرمایه انسانی در گلدمن ساکس. هلمز متحده "در حالی که بسیاری از شرکت های ردیابی سطح-سطح نمایندگی, نمایندگی لزوما برابر به شمول همین دلیل است که بسیاری از تلاش ها ثابت خواهد بود. به درایو تغییر پایدار شما نیاز به انجام تغییرات فرهنگی و شما باید مناسب با کیفیت بالا و اندازه گیری است."

برای پر کردن این نیاز در دنیای شرکت های بزرگ Eskalera تولید زمان واقعی سیگنال ها و معیارهای مورد کارمند احساسات از طریق شواهد مبتنی بر میکرو-یادگیری در تنوع و شمول است. این اطلاعات با هسته HR معیارهای برای تولید مستقیم هوش در تجربه کارکنان - a data fusion که رهبری CDOs و پزشکان HR می توانید به درایو سیستمیک تغییر فرهنگی و ترویج مداوم پیشرفت های قابل اندازه گیری.

معرفی Eskalera ورود شاخص
برگرفته از طیف گسترده ای از داده های ناشناس امتیاز از طریق بازخورد از کارکنان در روحیه و فرهنگ و در ترکیب با سایر HRIS داده گنجاندن شاخص با استفاده از اختصاصی, ماشین-یادگیری مبتنی بر سیستم برای تولید یک مقایسه ای 'فراگیر نمره یک شرکت فرهنگ است.

Eskalera به رسمیت می شناسد که داده ها به تنهایی نمی خواهد حل D&I و یا درایو های ماندگار فرهنگی را تغییر دهید. این شرکت ارائه می دهد HR تیم در پایان به پایان راه حل است که شامل:

  • شکستن ورود به قابل اندازه گیری مناطق از اعتماد صوتی, رشد طرز فکر و متعلق
  • اندازه گیری گنجاندن در زمان واقعی در طول دوره از یک کارمند نامزدی, کمک به رهبران برای رانندگی پاسخگویی
  • همپوشانی گنجاندن سنتی HR داده ها برای اندازه گیری تاثیر در استخدام ترویج حفظ و بهره وری
  • مربیگری در مقیاس میکرو-آموزش ماژول های که آموزش فراگیر مهارت های هوش هیجانی و رهبری توسعه - نیازهای مهم برای بهتر محل کار ما در دوران کنونی.

Eskalera ایجاد شد در سوپر{تنظیم} راه اندازی استودیو تاسیس توسط تام چاوز و ویوک Vaidya که ایجاد شده و بودجه شرکت آماده شرکت. چاوز همچنین از بنیانگذاران Eskalera یکی از چند LatinX tech کارآفرینان و سرمایه گذاران و قبلا راه اندازی شده و به فروش می رسد دو راه اندازی Krux و ربودهشده به Salesforce و Microsoft به ترتيب $1.2 میلیارد دلار است.

همراه با هولمز Eskalera پنج موسسان ترکیب پس زمینه در D&I, AI محصول ساختمان و شرکت های فن آوری نرم افزار به تصویب تغییرات در شرکت های بزرگ امریکا است. Tolonda Tolbert Ph. D. Co-بنیانگذار و رئیس استراتژی و فرهنگ به ارمغان می آورد بیش از 20 سال تجربه در D&I استراتژی و پیاده سازی از جمله در کاتالیست و ضد افترا لیگ. از بنیانگذاران و رئیس محصول دبرا Kadner دارای چندین دهه تجربه در ساخت محصولات نرم افزاری برای Salesforce و Microsoft. از بنیانگذاران و CTO Roopak Gupta اهرم پس زمینه خود را به عنوان سابق معاونت فنی و مهندسی در Salesforce برای ساخت بهترین در کلاس داده های بزرگ و یادگیری ماشین محصولات.

برای دیدن Eskalera در عمل به: youtube.com/watch?v=Aij4A-mc9Iw&feature=youtu.be

در مورد Eskalera
از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و علوم اطلاعات و یک رویکرد مبتنی بر شواهد برای D&I, Eskalera را قادر می سازد بزرگ و شرکت های متوسط برای تبدیل خود را HR عملیات بهبود تعهد کارکنان و بهره وری و رشد. با گرفتن پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها از آسان به استفاده از تلفن همراه و رومیزی تجارب شرکت های به دست آوردن زمان واقعی از خود فرهنگ سازمانی و بینش به درایو قابل اندازه گیری نتایج کسب و کار از طریق مردم است. Eskalera مستقر در سان Francisco, CA. برای کسب اطلاعات بیشتر به eskalera.com.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن