اسرائیل به پایان می رسد 500 روز بحران سیاسی با افتتاح نتانیاهو-Gantz دولت وحدت

پس از نزدیک به 18 ماه بدون دولت اسرائیل سوگند یاد کرد نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و رقیب سابق Benny Gantz در قد

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

پس از نزدیک به 18 ماه بدون دولت اسرائیل سوگند یاد کرد نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و رقیب سابق Benny Gantz در قدرت های توافق.

پس از سه انتخابات و بیش از 500 روز بدون دولت ادامه بحران سیاسی در اسرائیل به پایان رسید و روز یکشنبه با افتتاح یک دولت وحدت ساخته شده از جناح راست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و رقیب سابق خود میانه رو Benny Gantz.

در یک مراسم در اورشلیم اسرائیل در پارلمان کنست سه سال ائتلاف دولت رسما مصوب 73 به 46 رای دادن. نتانیاهو و Gantz شد و سپس سوگند به عنوان نخست وزیر و جایگزین نخست وزیر بود.

نتانیاهو متعلق به جناح راست حزب لیکود. رقیب خود را-تبدیل-متحد Gantz منجر میانه آبی و سفید داد.

دولت از همه اسرائیلی ها'

"این یک روز مهم برای دولت اسرائیل" نتانیاهو در کنست ، "دولت جدید تشکیل شده است و با حمایت بیشتر از اسرائیل خواهد شد و دولت از همه اسرائیلی" او گفت:.

او همچنین قول داد به فشار با بحث برنامه به ضمیمه بخش های بزرگی از کرانه.

نتانیاهو گفت: دریافتی دولت باید اعمال حاکمیت اسرائیل بر شهرک غرب بانک.

پس از صحبت نتانیاهو Gantz با تمجید از نخست وزیر برای ساخت "شجاع و تصمیم مهم" به همکاری با او گفت: خود دولت جدید را پایان "بدترین بحران سیاسی" در تاریخ اسرائیل است.

این جفت ارز موافقت کرده بود در ماه گذشته به یک قدرت هسته ای. اولیه افتتاح مجموعه تاریخ برای پنج شنبه گذشته عقب رانده شد زمانی که نتانیاهو درخواست سه روز بیشتر به دولت تکالیف خود را از مرکز-راست حزب لیکود.

سه سال توافق ائتلاف آمده است که نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر برای 18 ماه آینده. Gantz خدمت خواهد کرد به عنوان جایگزین نخست وزیر تازه ایجاد پست در اسرائیل است. او و نتانیاهو خواهد شد و سپس تعویض نقش ها.

مبارزه با کروناویروس و بهبود اسرائیل کتک اقتصاد به عنوان ذکر شده است دولت جدید اولویت های سیاست.

تماس به ضمیمه غرب بانک

در مراسم تحلیف نتانیاهو به طور موثر به نام برای الحاق شهرک های اسرائیلی در کرانه.

"زمان آن رسیده است که به گسترش قانون اسرائیل بیش از شهرک و برای شروع یک فصل جدید در تاریخ صهیونیسم" گفت: این استدلال که این مرحله را به صلح با فلسطینی ها نزدیک تر است.

kp/aw (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن