اسرائیل در دیوان عالی کشور اجازه می دهد تا به نتانیاهو برای تشکیل دولت

اسرائیل تصمیم دادگاه عالی به پایان رسید امکان یک چهارم انتخابات در کمتر از یک سال. این دولت ائتلافی جدید به ره

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

اسرائیل تصمیم دادگاه عالی به پایان رسید امکان یک چهارم انتخابات در کمتر از یک سال. این دولت ائتلافی جدید به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است و انتظار می رود قسم خورده در هفته آینده.

اسرائیل در دیوان عالی کشور مجاز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر برای تشکیل دولت جدید در حالی که هنوز تحت کیفرخواست در روز چهارشنبه. او در حال حاضر چهره اتهامات فساد و تقلب و نقض اعتماد.

دیوان عالی کشور گفت: آن "بود و نه به دنبال کاهش شدت اتهامات" و اضافه کرد که دادگاه برگزار می شود و بدون مانع تشکیل دولت جدید است.

دادگاه نیز تایید نتانیاهو و Benny Gantz را داد هموار راه را برای ائتلاف جدید دولت ونزوئلا در آوریل 13. یک گروه از دادخواهان به چالش کشیده بود معامله کرد و گفت این نقض قانون است. نتانیاهو متعلق به جناح راست حزب لیکود. رقیب خود را-تبدیل-متحد Gantz منجر میانه آبی و سفید داد.

یک پنل از 11 قضات رد همه اتهامات گفت: "ما با پیدا کردن هر دلیل قانونی برای جلوگیری از نتانیاهو از تشکیل یک دولت است." دادگاه گفت که او تا به حال حق به برائت.

منتقدان استدلال می کنند که این پیمان را به نتانیاهو بی قدرت بیش از نتیجه خود فساد محاکمه. آزمایشی است که انتظار می رود برای شروع در آوریل 24. نتانیاهو را رد کرده است هر نوع تخلف است.

سیاست اسراییل شده اند را برای بی ثباتی در سه انتخابات برگزار شد در کمتر از یک سال. در انتخابات گذشته به پایان رسید و با نه حزب برنده رای کافی برای تضمین دوام ائتلاف اما نتانیاهو و رقیب خود را Gantz بعد از توافق به شکل اضطراری دولت با توجه به کروناویروس بحران است.

تحت این توافق نتانیاهو را نگه دارید پست نخست وزیری برای اولین بار در 18 ماه به دنبال Gantz برای 18 ماه آینده. یک موقعیت جدید از "جایگزین نخست وزیر" ایجاد شده است که برگزار می شود با کسی که نه در قدرت.

tg/dr (AP, AFP رویترز)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب