نیروهای اسرائیلی خنثی کردن 'بیجی' در نزدیکی مرز لبنان

اسرائیل نیروهای دفاعی گفت: آنها خنثی "یک نفوذ تلاش یک تیم ترور" در مورد مناقشه کشتزارهای شبعا. لبنان گروه های

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

اسرائیل نیروهای دفاعی گفت: آنها خنثی "یک نفوذ تلاش یک تیم ترور" در مورد مناقشه کشتزارهای شبعا. لبنان گروه های شبه نظامی را تکذیب کرد که آن را تا به حال انجام یک عملیات هدف قرار دادن ارتش اسرائیل.

نیروهای اسرائیلی روز دوشنبه تبادل آتش در نزدیکی مرز لبنان پس از لبنان شیعه, گروه شبه نظامی حزب الله اقدام به انجام یک عملیات در خاک اسرائیل.

لبنان شیعه, گروه شبه نظامی حزب الله را هدف قرار داده بود اسرائیل دارایی های نظامی در مناقشه کشتزارهای شبعا خاک یک منطقه تشکیل شده است که بخشی از اسرائیل الحاق بلندی های جولان در سال 1981.

اسرائیل نیروهای دفاعی (IDF) سخنگوی Jonathan Conricus گفت: نیروهای اسرائیلی به حال موفق به خنثی کردن "یک نفوذ تلاش یک تیم ترور شد."

"هیچ ارتش اسرائیل تلفات" Conricus گفت. "این رویداد هنوز ادامه دارد."

ارتش اسرائیل ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد این حادثه اما خواست شهروندان اسرائیلی "را به ماندن در خانه های خود" و "برای جلوگیری از هر گونه فعالیت در فضای باز."

حزب الله را تکذیب کرد, داشتن درگیر در هر عملیات هدف قرار دادن ارتش اسرائیل. به جای آن گفت: نیروهای اسرائیلی "در زمان عصبی عمل" از آنجا که خود را در بالاترین وضعیت هشدار است.

رهبر حزب الله حسن نصرالله گفت: گروه های شبه نظامی که هنوز هم به دنبال تلافی کشته شدن یکی از مبارزان آن در سوریه دیده می شود به عنوان به احتمال زیاد انگیزه برای اتهام عملیات.

ادامه مطلب: لبنان چهره خود را بدترین بحران پس از جنگ داخلی

'آماده برای هر سناریو'

اسرائیل و وزارت دفاع فرستاده تشویقها به مرز شمالی هفته گذشته قرار داده و نیروهای خود را در منطقه در آماده باش حزب الله پس از عهد تلافی قتل آن جنگنده در سوریه است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که او "به طور مداوم نظارت بر وضعیت.

"لبنان و حزب الله را تحمل مسئولیت هر گونه حمله علیه ما نشأت گرفته از خاک لبنان گفت:" نتانیاهو ، "ارتش اسرائیل آماده است برای هر سناریو."

سازمان ملل متحد موقت نیروی در لبنان (یونیفیل) ماموریت صلح بانی خواست "حداکثر خویشتن داری" پس از بیش از یک ساعت از اسرائیل در بمباران.

ls/msh (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب