'آن را شبح وار در حال حاضر': در داخل خزنده فدرال سرکوب پورتلند معترضان

پورتلند—Border عوامل در لباس استتار با پنهان insignias. معترضان whisked خیابان. گزارشی فعال گلوله به سر با یک

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

پورتلند—Border عوامل در لباس استتار با پنهان insignias. معترضان whisked خیابان. گزارشی فعال گلوله به سر با یک "کمتر کشنده" پرتابه.

ماموران فدرال در اورگان عامل تحت نظارت وزارت امنیت داخلی را بحرانی-زیرساخت های نیروی فدرال حفاظتی خدمات گمرک و حفاظت از مرزها گفت: در روز جمعه پس از مواجهه گسترده خشم و انزجار بیش از آرایه ای قابل توجه از تاکتیک.

اما وجود دارد هیچ مرز-اجرای ماموریت در پورتلند. در عوض فدرال انجام شده است سرکوب در هفته از تظاهرات در حمایت از آزادی و در برابر نژادپرستانه و خشونت پلیس. CBP ادعای کسانی که معترضان خشونت هستند اما DHS جدول زمانی از "شایع طولانی مدت خشونت" متعهد توسط پورتلند معترضان به سنگین تاکید به گرافیتی و سطحی صدمه به اموال.

هنوز CBP صادر شده است گسترده مقامات تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن Jun. 26 اجرایی به منظور حفاظت از "بناهای یادبود و مجسمه" و همچنین از یک به تازگی ایجاد شده DHS نیروی کار شناخته شده به عنوان پیمان. و آن تعهد به ادامه عملیات که کشیده اند قابل توجه محکومیت از پورتلند و اورگان مقامات منتخب.

"در حالی که ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) احترام هر آمریکایی حق اعتراض مسالمت آمیز و خشونت و ناآرامی های مدنی تحمل نخواهد شد" CBP سخنگو در بیانیه ای گفت. "خشونت آنارشیست ها را سازماندهی حوادث در پورتلند بیش از چند هفته گذشته با عمدی به قصد آسیب و از بین بردن اموال فدرال و همچنین به عنوان آسیب فدرال افسران و عوامل. این اقدامات مجرمانه تحمل نخواهد شد."

در تشدید عملیات خود را در برابر سیاه زندگی ماده تظاهرکنندگان در واشنگتن دی سی در ماه گذشته و در سرپیچی از شهرستان پرتلند دولت CBP را ربوده معترضان و قرار دادن آنها در بینام و وانت برای بازداشت. اورگان رادیو و تلویزیون دولتی گزارش داد که CBP سوار بازداشت تظاهر کنندگان صورت ابلق با کلاه خود را در یک مستقیم ، disorienting مسیر قبل از ورود به بازداشت او را در دادگاه فدرال در نزدیکی جایی که او بازداشت شده بود.

ناشناس مقامات فدرال پوشیدن همان لباس شات 26 ساله Donavan LaBella در سر با "کمتر کشنده" دور در Jul. 11 پس از او لگد یک قوطی گاز به افسران انداخت که آن را در او را. LaBella دچار جمجمه شکسته.

در صبح روز جمعه پس از آخرین شب از رویارویی اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ توییتی تصاویری از "آنچه که من دیدم در پورتلند دیروز" نشان داد که چیزی بیش از گرافیتی می خواهم ساختمان. در کنار او در آن عکس بودند CBP افسران kitted در نظامی-سبک لباس به عنوان اگر آنها یک ارتش اشغالگر. لباس خود را گفت: پلیس در جلو.

"ما پیروز خواهد شد," گرگ توییتی. عصر روز او برآورد اندازه خود را مشروط در "حدود 100 یا بیشتر" افسران.

سناتور. Ron Wyden یکی از اورگان آمریکا دو سناتور و یک دموکرات گفت: CBP حال تبدیل شدن به یک نیروی کمکی از رئیس جمهور—و به سرعت مرتکب سوء استفاده از قدرت است.

"عوامل گشت مرزی طولانی سیاسی آلت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. این هیچ جای تعجب است که این آژانس است که بازداشت کودکان بی گناه در مرز مستقر شد به پورتلند برای بیشتر سیاسی تئاتر در مغلوب ساختن پیشی جستن دستور," Wyden گفت: روزانه وحش. "بسیاری از سوالات جدی باقی می ماند در مورد این سوء استفاده از قدرت اما آنچه روشن است: مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را اشغال ارتش در حال افزایش خشونت و زیر پا گذاشتن روی حقوق اساسی Oregonians."

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز شهر پورتلند بعد از ظهر جمعه یک سری از سخنرانان به نام برای حذف فدرال پلیس از تظاهرات و برای تحقیقات فدرال به آنچه را که آنها نامیده می شوند ربودن پورتلند شهروندان است.

"ما برای تماس فوری بس از استفاده از سلاح و کنترل جمعیت مهمات در برابر شهروندان ما گفت:" برگرد. تارا ویلکینز از پورتلند ادیان روحانیون مقاومت است. "ما تقاضای مقامات برداشت فدرال اجرای قانون و بررسی آدم ربایی از شهروندان ما."

Wyden او همکار سناتور Jeff Merkley و آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه ارل Blumenauer و سوزان Bonamici روز جمعه گفت آنها بپرسید وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی بازرس ژنرال به بررسی آنچه Merkley به نام "وحشتناک و ظالمانه" اعمال توسط فدرال اجرای قانون در پورتلند.

در اوایل ماه ژوئن قبل از اجرایی سفارش صدها نفر از مرز عوامل پیوست حداقل-شناسایی و اجرای قانون فدرال مستقر در واشنگتن دی سی خیابان ظاهرا برای حفاظت از اموال فدرال به عنوان به خوبی. آن زمان با این حال وزارت دادگستری بود deputized آنها را به طور موقت در ایالات متحده مارشال. این بار CBP گفت: آنها در حمایت از فدرال حفاظتی خدمات DHS بازو برای حفاظت از زیرساخت های حیاتی از تروریست ها—با آنها مغلوب ساختن پیشی جستن دولت baselessly برابر جناح چپ شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن صادر شده خود را اجرایی منظور در پاسخ به سرنگونی اکثرا متفق بناهای تاریخی. اما منظور گسترش فراگیر اعطای اجرای قانون قدرت علیه "آنارشیست ها و چپ افراطی" که فراتر از حتی "حفاظت" از مجسمه ها به حفاظت از هر گونه اموال فدرال.

"پس از درخواست از وزیر کشور وزیر امنیت داخلی یا مدیر کل خدمات, وزیر دفاع و دادستان کل و وزیر امنیت داخلی باید ارائه, به عنوان مناسب و سازگار با قانون کارکنان برای کمک به حفاظت از فدرال بناهای یادبود مجسمه یا ملک" سفارش پنجم بخش می خواند. هیچ چیز در این سند را فراهم می کند بازداشت اقتدار برای CBP.

مختلف خاک اقتدار CBP اشاره به The Daily Beast, 40 متحده کد § 1315, سبب DHS به "بازداشت بدون حکم برای هر جرم علیه ایالات متحده متعهد در حضور افسر و یا عامل و یا برای هر گونه جنایت دانستنی تحت قوانین ایالات متحده اگر مامور یا نماینده دارای دلایل منطقی به این باور است که فرد به بازداشت مرتکب شده و یا در حال ارتکاب یک جنایت است."

آیا چنین "دلایل منطقی" وجود داشته در پورتلند است که موضوع قابل توجهی اختلاف است. معترضان گفته اند که آنها گرفته شد و به ماشین با اجسام حجم بدون علت معقول و منطقی عمل است.

CBP گفت که یکی از سرنشینان آن ساخته شده گرفته شده در به طور گسترده ای توزیع شده ویدئو آمد و پس از آن "تا به حال اطلاعات نشان می دهد فرد در این ویدئو بود که مظنون به ضرب و جرح در برابر ماموران فدرال و یا تخریب اموال فدرال. یک بار CBP عوامل با نزدیک شدن به قدرتهای بزرگ و اوباش خشن نقل مکان کرد و به سمت محل سکونت خود را. برای همه, ایمنی, CBP عوامل به سرعت نقل مکان کرد و مظنون به یک محل امن تر برای تحقیقات بیشتر."

یک سخنگوی ادعا CBP عوامل خود را شناسایی و خود را نشان رویت شد, حتی اگر آنها را شناسایی چنین در چند فیلم در گردش در سراسر توییتر خود نشان تکه همان استتار به لباس خود را; و دستگیری ها رخ داده است در شب. "نام عوامل نشان داده نمی شد و با توجه به های اخیر doxing در برابر حوادث پرسنل اجرای قانون که در خدمت و محافظت از کشور ما" سخنگوی گفت.

یک استاد فلسفه دانشگاه ییل که نویسنده یک کتاب در فاشیسم گفت: آشکار سرکوب در خیابان پورتلند بود شوم.

"بی قانونی به نام قانون و نظم مشخصه فاشیسم" گفت: Jason استنلی نویسنده چگونه فاشیسم کار می کند. 

"ما گفته شده است که بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فقط سیاست آمریکا به طور معمول با دوز اختلال—'است که ما نباید نگران باشید که این نیز بگذرد," او اضافه شده است. "اما تاریخ به ما می آموزد که نظامی و شبه نظامی و دور زدن قانون به سرکوب مخالفان وحشتناک است نشانه ای از ماهیت یک رژیم است. این یک زنگ خطر است که باید توجه شود حتی توسط کسانی که اصرار complacence."

AP که برای اولین بار گزارش کاربرد این فرمان اجرایی به پورتلند CBP استقرار شناسایی شده در Jul. 10 CBP پرسنل به عنوان نخبگان تاکتیکی تیم به نام BORTAC اشاره کرد و آن را شامل تک تیر اندازها.

اورگان دولتی کیت براون در روز پنج شنبه درخواست گرگ حذف نیروهای فدرال از پورتلند. گرگ و صحبت با فاکس نیوز با ابراز مخالفت نسبت به محلی انتخاب شده اند.

"من پیشنهاد DHS پشتیبانی برای کمک به آنها را به صورت محلی رسیدگی به وضعیت که در پورتلند و خود را تنها پاسخ بود "لطفا بسته و به صفحه اصلی'," او گفت:. "که فقط قصد ندارم به اتفاق می افتد در سازمان دیده بان. ... من تو را دیدم graffiti, من دیدم پنجره شکسته من دیدم درهای شکسته."

گرگ بازدید پرتلند پس از تماس با آن "تحت محاصره" از جناح چپ نیروهای. اما در مکرر رسانه ها حضور سرپرست DHS سر صحبت در نام رهایی بخش پورتلند پلیس به "انجام کار خود" در برابر محدودیت های اعمال شده توسط سیاستمداران محلی.

به رسانه ملی به طور ناگهانی ران به حضور ماموران فدرال در خیابان پورتلند آن را توسعه خیره کننده برای تماشای ویدئوها از unidentifiable افسران در استتار رفت و برگشت معترضان به دور است.

به بنیانگذار پورتلند غیر انتفاعی سازمان دفاع از حقوق مدنی شلیک نمی PDX آن را همان گه مختلف روز.

"این بسیار متکبر برای شهرستان و رهبران دولت به صحبت کردن در برابر این فعالیت در حال حاضر زمانی که آنها نمی محکوم کردن آن را قبل از" Teressa Raiford گفت: روزانه وحش. "این است که به معنای واقعی کلمه همان خشونت ما تجربه شده است در دست پورتلند پلیس. این فقط یک سازمان دیگر."

Raiford می گوید آن را یک پاسخ به کشت دعاوی که متقاعد شهرستان و مقامات دولتی را به تغییر تاکتیک های خشونت آمیز از خود مأموران اجرای قانون در برابر معترضان و تغییر نیست که معنی دار: از سیاست هایی که مجاز بدون کنترل به کارگیری گاز اشک آور در جمعیت به یک دستور برای هشدار دادن به معترضان در برخی از راه های از قبل. فعالان در پرتلند می گویند نه پلیس محلی و فدرال هستند مطیع قوانین جدید.

"این همه" ما چگونه دور با حمله به مردم با استفاده از این عوامل به طوری که آنها را به خانه?'" گفت: Raiford. "این فقط برای متفرق کردن ما. بنابراین زمانی که آنها متوجه شدم ممکن است یک قانونی حکم آنها را به محاکمه و پاسخگو تاکتیک تغییر کرده است. در حال حاضر آنها باید سازمان های دیگر انجام حملات."

Raiford نمی رفتن تا کنون به عنوان نشان می دهد محلی و سازمان های دولتی شد هماهنگی با فدرال اما خوان چاوز نیست بنابراین مطمئن شوید. او مدیر حقوق مدنی پروژه های اورگان دادگستری مرکز یکی از سه شرکت است که با موفقیت شکایت کرد پورتلند مقامات بیش از استفاده از زور در جورج Floyd-الهام گرفته از تظاهرات. هنگامی که آن را به اداره پلیس پورتلند چاوز گفت:وجود دارد روشنی در دست نیست. با ناشناس فدرال قانونی مراجعه بسیار تیره چاوز گفت: روزانه وحش.

"صحبت از نظر قانونی آن را ایجاد برخی از حفره های در حال قادر به بعد از آنها" او اضافه شده است. "مردم در این ماشین با اجسام حجم ربودن مردم فقط جان می کند در این نقطه است."

که توسط طراحی چاوز اصرار داشت. "این فقط یک راه برای خنثی کردن پاسخگویی او گفت:" و این احتمال وجود دارد یک زمین آزمایش و اثبات برای مغلوب ساختن پیشی جستن به استقرار ماموران در شهرهای دیگر نیز هست. قصد این است که به علت روانی آسیب در برابر مردم در پورتلند. آن شبح وار در حال حاضر."

ماموران فدرال در رفتار فرمت پورتلند اداره پلیس به او مشکوک است. "من فکر نمی کنم هر کسی می تواند با مسدود کردن این ایده که PPB نیست و کار با دولت فدرال بر این," او می گوید. "ما در حال رفتن به آنها را. این نمی خواهد به بلامنازع."

پورتلند پلیس بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در روز پنج شنبه شب معترضان داگ براون تماشای یک گروه از معترضان مسالمت آمیز انتهایی پورتلند افسران پلیس در نزدیکی دادگاه فدرال در مرکز شهر. Jaywalking بود و تنها جرم آنها قهوه ای اصرار داشت.

اما متوقف نمی یک گروه از ماموران فدرال در استتار ظاهر می شود و بدون هشدار تیراندازی فلفل توپ در پاهای خود براون گفت: روزانه وحش. "سپس آنها به انتظارنشسته بودند تا مسدود شدن خیابان و شروع به شلیک به سوی مردم به طور مستقیم و بدون هشدار" او گفت:. "آنها بی نام. هیچ پاسخگویی. آنها فقط می تواند انجام آنچه آنها می خواهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن