Ivanka و همین جونیور انجام شد آنقدر بزرگ تا وقتی که پدر و پیچ آن همه

به عنوان تهمت کودکان و نوجوانان مبارزه با تحقق پدر خود را کاهش ایستگاه در داخل حزب جمهوری خواه و آنها همچنان ا

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

به عنوان تهمت کودکان و نوجوانان مبارزه با تحقق پدر خود را کاهش ایستگاه در داخل حزب جمهوری خواه و آنها همچنان امضای خود را اشتباه. بله رئیس جمهور بزرگ فرزندان نیست تا پدر خود را کشف در گشاد گشاد راه رفتن. در واقع ریاست جمهوری میزاره که به مدت طولانی در نظر گرفته خود را به آینده از حزب جمهوری خواه که آنها فقط اعضا پس از سال 2016 در حال حاضر مانند ویولونیست در تایتانیک serenading, پدر, به عنوان او همچنان به کشتن او به شمار می رود.

Ivanka Trump همچنان به او لبخند کار ایجاد "طرح های." اولین بار آنجا بود که "موفقیت" از زنان در توسعه جهانی و رفاه ابتکار که برنده ستایش از پدر وزیر امور خارجه, Mike "خلسه در حال آمدن است" Pompeo حتی اگر هیچ کس شنیده زیادی در مورد آن از فوریه. Ivanka در حال حاضر تصمیم به محوری برای بیکاری. و بهتر است که به بحث در مورد شغل نسبت به زن که تا به حال هرگز یک ؟

اما این واقعا عادلانه است. Ivanka تا به حال بسیاری از مشاغل! او برای پدر او را شکست کسب و کار هتل او "نوشت:" ", کتاب" او فروش الماس طلا و جواهر با مالیات فریبکار نام موشه Lax و او زد کارگاههای. اما Ivanka با یک مشتاق خود آگاهی می داند که کسانی که مشاغل در دسترس همه نیست بنابراین او را معرفی ترین تن-ناشنوا تاخت و تاز کردن به governmenting تا کنون. این عبارت چیزی است که حتی ماری آنتوانت ممکن است بلک در: "پیدا کردن چیزی جدید!" به عنوان اگر مردم فقط می توانید انتخاب کنید تا در وسط مرگبار آنفلوآنزای مرغی است که او را پدر مفتضحانه شکست خورده به دستگیری و رفتن, "هی, من فکر می کنم من تغییر زندگی حرفه ای من!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب