Jada Pinkett Smith and Will Smith آدرس آن August Alsina شایعات در جدول بحث

در گذشته طولانی, Jada Pinkett Smith and Will Smith خود را به ارمغان آورد به جدول. در اوایل این ماه خواننده Aug

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

در گذشته طولانی, Jada Pinkett Smith and Will Smith خود را به ارمغان آورد به جدول. در اوایل این ماه خواننده August Alsina گفت: رادیو شخصیت Angela Yee در طی مصاحبه ای که او و Pinkett Smith تا به حال یک رابطه با را را "برکت و رحمت است." روز جمعه زن و شوهر گفت که در حالی که این دو را باید در یک رابطه, آن را نه یک امر—و Pinkett Smith هرگز نیاز شوهرش برکت و رحمت است.

"من احساس آن را واقعا مهم برای آمدن به میز و روشن هوا" Pinkett Smith گفت: در Facebook به تماشای نشان می دهد. اضافه اسمیت "ما به عمد چیزی گفته نشده... ما به طور خاص گفت: هرگز هر چیزی. پس از آمدن به میز بود و ما فقط احساس مانند آن را به نقطه که در آن شما باید چیزی بگویم."

در طول 12 دقیقه ای نشسته اسمیت در زمان خود معمول در این برنامه مصاحبه او را در مورد رابطه او با Alsina که آنها توافق کردند که رخ داده است حدود چهار سال پیش. دو گفت: آنها می خواهم دوست Alsina که "فقط نیاز به برخی از کمک" با سلامت روان خود را.

اما در نهایت این زن و شوهر رفت و از طریق یک پچ خشن. به عنوان Pinkett Smith قرار داده و آن را "ما را شکست."

"ما تصمیم گرفتیم که ما از رفتن به جداگانه برای یک دوره از زمان و شما را به کشف کردن که چگونه به خودتان را خوشحال و من چطور به خودم مبارک" اسمیت گفت.

آن بود که در آن نقطه Pinkett Smith گفت که او "به یک نوع متفاوت از گرفتاری با اوت."

اما گفت که او می خواست به یک چیز روشن است: اسمیت هرگز به خود اجازه ارتباط به خاطر آن بود که خود را به: "تنها کسی است که می تواند اجازه بدهد که در شرایط خاص خودم است," او گفت:. "اما آنچه در ماه اوت بود و احتمالا تلاش برای برقراری ارتباط—چون من در واقع می تواند ببینید که چگونه او را درک و آن را به عنوان اجازه چون ما دوستانه از هم جدا شدند. و من فکر می کنم او هم می خواستم به آن را روشن است که او یک خانه مخرب. که او را نه."

در زمان او و Alsina را در رابطه Pinkett Smith ادامه داد: "من خیلی شکسته شده است. در حال حاضر در روند که رابطه من قطعا متوجه شدم که شما نمی توانید پیدا کردن شادی در خارج از خود. و خوشبختانه به اندازه کافی من و شما نیز رفتن را از طریق یک فرایند شفا در یک مقدار شیوه ای متفاوت."

به همین دلیل رابطه او با Alsina آغاز شده Pinkett Smith افزود: "من فقط می خواستم به احساس خوب است. آن بوده است مدت طولانی از آنجایی که من احساس خوب است. و آن را واقعا یک شادی فقط کمک به التیام کسی. من فکر می کنم که تا حد زیادی به انجام با هم وابستگی. است که یکی دیگر از چیزی است که من تا به حال به یاد بگیرند که برای شکستن این چرخه وجود دارد چیزی که در مورد ترومای دوران کودکی است که احساس به عنوان اگر آن را ثابت می توانید از طریق تثبیت مردم است. در مقابل رفع من است."

"ما تصمیم گرفتیم که ما از رفتن به جداگانه برای یک دوره از زمان و شما را به کشف کردن که چگونه به خودتان را خوشحال و من چطور به خودم مبارک."

Jada Pinkett Smith

به عنوان دو صحبت در مورد رابطه آنها نگه تن نور, اذیت کردن یکی دیگر در زمان.

"من فکر می کنم آن می تواند عجیب و غریب برای مردم است که ما در حال خنده و صحبت کردن در مورد آن" اسمیت گفت: "اما--"

"این اتفاق افتاد و پس از مدتها پیش" Pinkett Smith گفت.

"و تجربه ما از کار را از طریق آن مبارزه از طریق آن صحبت از طریق آن و therapizing از طریق آن" اسمیت گفت.

در نقطه دیگر اسمیت شوخی "i'ma شما [برای ارتباط]."

"شما gon' get me back? من فکر می کنم شما من رو به عقب" Pinkett Smith پاسخ داد. "من فکر می کنم ما خوب است که خوب است؟"

که اسمیت اعتراف کرد "که احتمالا درست است."

هر دو Pinkett Smith و اسمیت گفت: آن را نامطلوب بود برای دیدن Alsina به اشتراک گذاری داستان در حال حاضر و که آنها نمی شده است در ارتباط با او برای برخی از زمان. هنوز Pinkett Smith گفت: "من سپاسگزار برای سفر است که من و شما هم تا به حال."

هنوز دو نمی براق چگونه خشن آن دوره در ازدواج خود بود ، در یک نقطه اسمیت گفت: "من مطمئن بود که من همیشه میخوام با شما صحبت دوباره. واقعیت این است که من با شما صحبت دوباره یک معجزه است." Pinkett Smith پاسخ داد: "من موافقم."

"اما این است که برای ضعف قلب" اسمیت گفت. "وجود دارد فقط برخی از چیزهایی که شما باید برای رفتن را از طریق."

به سوی پایان دو ضربه مشت و خندید و به آنها گفت: "ما با هم سوار; ما با هم می میرند; بد, ازدواج برای زندگی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن