Jada Pinkett Smith تکذیب وحشی ادعا که ویل اسمیت به برکت, برای امر ادعایی

Jada Pinkett Smith به شدت تکذیب ادعا توسط خواننده August Alsina که او تا به حال یک امر با او بعد از او شوهر—وی

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

Jada Pinkett Smith به شدت تکذیب ادعا توسط خواننده August Alsina که او تا به حال یک امر با او بعد از او شوهر—ویل اسمیت—به رابطه خود برکت و رحمت است.

تکرار برای Pinkett گفت صفحه شش که Alsina ادعا هستند "کاملا درست است" و پس از او به اتهام تکان دهنده در مصاحبه با آنجلا یی برای تبلیغ آلبوم جدید خود.

حدود 18 دقیقه علامت Alsina ادعا می کند: "در واقع من نشستم با را [اسمیت] و در حال گفتگو با توجه به تحول از ازدواج خود را به زندگی به همکاری... او به من نعمت خود را."

Alsina, 27, گفت که او معرفی شد به Pinkett, 48, 2015 توسط پسرش جیدن. او می گوید: او vacationed با خانواده در هاوایی در سال 2016 و سقوط در عشق با Pinkett و گفت: "من کاملا به خودم به این رابطه برای سال از زندگی من و من واقعا و واقعا و عمیقا دوست دارم و یک تن از عشق برای او. من خودم اختصاص داده شده به آن را به من داد و من خود به آن—تا آنجا به نقطه ای که من می میرند در حال حاضر و خوب با دانستن این است که من واقعا به خودم به کسی."

Alsina افزود: "من واقعا عاشق یک فرد با تجربه است و من می دانم آنچه که احساس می کند مانند—و برخی از مردم هرگز که در این طول عمر. من می دانم که من به طور کامل پر برکت و این گفتگو را دشوار است به دلیل آن است که تا آنجا که می توان آن را سخت را برای مردم به درک اما پس از آن شروع به تحت تاثیر قرار من و امرار معاش—من باید به صحبت کردن در مورد من حقیقت است."

روشن نیست که این امر ادعایی به پایان رسید اما اسمیت قبلا گفت که او و Jada Pinkett Smith "شکست در ازدواج خود را و "رو دوباره با هم" برای جلوگیری از طلاق است.

در طول مصاحبه یی پرسید: "آیا این ناامید کننده است که او [Pinkett] خطاب هرگز آن را به شما چون مثل شما گفت شما از دست رفته فرصت؟"

"من واقعا نمی توانم حتی به این فکر می کردم که چون من فقط مسئول خودم right" Alsina پاسخ داد. "و من تنها مسئول می دانید. آنچه که من انجام. زمانی که من در سرکوب و سرکوب همه چیز خود را و شروع به تحت تاثیر قرار من. من به آن آدرس. من فقط همیشه ماندن جامد چون من هرگز نمی خواهم به کسی برای شروع سردرگمی است."

Alsina 2009 آهنگ "Nunya" بود که به طور گسترده ای شایع می شود و در مورد Pinkett.

Alsina گفت: "من فکر نمی کنم که آن است که همیشه مهم است مردم بدانند چه کنم که من کنار که من تاریخ... اما در این مثال آن است که بسیار متفاوت است چرا که همانطور که گفتم وجود دارد بسیاری از مردم که در سمت eyeing من.

"من از دست داده اند و پول دوستی و روابط پشت آن و من فکر می کنم به این دلیل است که مردم لزوما حقیقت را می دانم. اما من هرگز انجام هر چیزی اشتباه است."

وی افزود: از خانواده اسمیت "من دوست دارم کسانی که مردم به معنای واقعی کلمه مثل خانواده من است. من اصلا یک چیز بد در مورد آنها می گویند. آنها زیبا هستند مردم است."

Jada Pinkett Smith در پاسخ به زور به صفحه شش این سوالات گفت: "کاملا درست نیست!!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن