جیک Tapper کوره Coronavirus تست تزار: آیا شما ترس از ناراحت کننده مغلوب ساختن پیشی جستن?

سی ان ان لنگر جیک Tapper در زمان معاون وزیر بهداشت Adm. برت Giroir به کار بیش از این ادامه مسائل با کروناویروس

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

سی ان ان لنگر جیک Tapper در زمان معاون وزیر بهداشت Adm. برت Giroir به کار بیش از این ادامه مسائل با کروناویروس, تست, درخواست coronavirus تست تزار اگر او "ترس" از آوردن این مشکلات تا با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در ستیز 20 دقیقه مصاحبه در سی ان ان وزارت امور خارجه این اتحادیه در روز یکشنبه صبح Tapper بارها و بارها فشرده Giroir در تاخیر یک هفته ای در coronavirus نتایج تست آمریکایی ها در حال تجربه.

"شما خوشحال هستند که در آن تست شده است در حال حاضر؟" دق الباب خواسته باعث Giroir به می گویند که او "هرگز به مبارک" تا زمانی که آنها همه گیر تحت کنترل است.

در حالی که تصدیق کرد که تست است و هنوز هم که در آن باید به HHS رسمی رفت تا مشتری جلب کردن پیشرفت دولت ساخته شده است که در طول چند ماه گذشته اضافه کرد که نیمی از تست های انجام شده را بار چرخش کمتر از 24 ساعت.

"تاخیر است که بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد در حال بزرگ تجاری labs که انجام حدود نیمی از تست در کشور," او گفت:. "در حال حاضر داده ها متوسط چرخش است 4.27 روز."

سی ان ان لنگر آورده سابق اقدام کاخ سفید رئیس ستاد میک Mulvaney انتقاد از دولت را از دست داده و همه گیر به طور خاص ضعیف بار چرخش در تست. در یک op-ed در اوایل این ماه Mulvaney گفت: طولانی منتظر نتایج "غیر قابل توجیه" در حالی که با استناد به خانواده خود را تجربه.

در همان زمان Tapper بارها و بارها کبابی Giroir بر رئیس جمهور وعده داده که آن را برای تست و گرفتن ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن نزدیک به 150,000 آمریکایی تحت کنترل است.

"رئیس جمهور تهمت و گفت: دروغ هر کسی که می خواهد یک آزمون می توانید یک آزمون" کهنه لنگر فشرده. "در چه نقطه ای خواهد بود درست است آقا که هر کسی که می خواهد یک آزمون خواهد بود قادر به گرفتن یک با یک چرخش سریع به طوری که به تواند موثر باشد. چه زمانی خواهد بود درست است؟"

Giroir در عین حال ادعا کرد که آن را "واقعی در حال حاضر" است که هر کسی که "نیاز به یک آزمون می توانید یک آزمون" و اضافه کرد که او "بسیار با اعتماد به نفس" است که بار چرخش کاهش خواهد یافت در این هفته بر اساس پیشرفت آنها را ساخته ام.

دق الباب نیز تحت فشار قرار دادند بهداشت عمومی رسمی در دولت استفاده از دفاع تولید عمل به سطح شیب دار بالا تولید ماسک و هواکش تعجب با صدای بلند که چرا کاخ سفید بود با استفاده از آن بیشتر زور و اجبار در تست. این منجر به ایسنا میزبان پرسیدن که آیا این به دلیل عدم تمایل به ناراحت جمهور.

"به نظر می رسد این بی میلی به فشار رئیس جمهور برای انجام آنچه که او نیاز به انجام تست تا سرعت" دق الباب اعلام کرد. "من می دانم که او را تحت تصور غلط که بیشتر تست بد است و باعث می شود او را نگاه بد که همانطور که می دانید به طور کامل نادرست است."

"و من تعجب اگر شما و دیگران فقط می ترسم برای انجام این کار از آنجا که شما نمی خواهید به او را ناراحت ترس به درخواست او را به انجام آنچه که او نیاز به انجام به استناد DPA به زور فدرال labs کنید تا به سرعت به جایی که ما نیاز به طوری که ما می تواند منزوی کردن این ویروس را," او اضافه شده است. "آیا شما ترس به این را تا به رئیس جمهور تهمت و دلیل آن را ناراحتی او؟"

Giroir بخشی را تکذیب کرد که در این مورد این ادعا که مسائل دشوار و مشکلات آورده آشکارا با تهمت و دولت است.

"هر کس از دولت درک اهمیت تست," او گفت. "هیچ کس در وظیفه نیروی ترس را به هر چیزی را به معاون رئیس جمهور و یا رئیس جمهور."

"هر بار که من در ملاقات با رئیس جمهور او را با گوش دادن به تمام اطلاعات او در ارزیابی که او می داند آن" Giroir ادامه داد. "من دیدار با معاون رئیس جمهور تقریبا هر روز. هیچ کس در تلاش است برای جلوگیری از آزمایش در این کشور است. هیچ کس تا به حال به من گفت که برای انجام این کار است. ما می خواهیم بیشتر ما می خواهیم بهتر از ما می خواهید سریعتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن