ژاپن: چند جرمن بارش باران های سیل ویران

بارش باران های سنگین در یکی از ژاپن اصلی جزایر کیوشو است باعث جاری شدن سیل و رانش زمین. بیش از ده نفر مرده فرض

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

بارش باران های سنگین در یکی از ژاپن اصلی جزایر کیوشو است باعث جاری شدن سیل و رانش زمین. بیش از ده نفر مرده فرض شده و ده ها هزار نفر شده اند خواست به ترک خانه های خود.

مقامات دستور داده اند که برخی از 76,500 مردم در کوماموتو و استان کاگوشیما در جنوب غربی جزیره کیوشو به دنبال پناه در میان بارندگی که نامیده می شدند بی سابقه ای در برخی از مناطق.

سیزده نفر گزارش از دست رفته در روز شنبه پس از یک شب باران زد این منطقه در ابتدا inundating قطعات از کوماموتو (شهر) با برآورد 100 میلی متر (4 اینچ) در هر ساعت.

چهارده نفر از یک خانه سالمندان در کوما مرده فرض شده است.

ده ها تن شده اند در سمت چپ رشته در پشت بام ها در حال انتظار برای نجات با هلیکوپتر, مقامات گفت.

Bird's-eye view of flooded areas in Hitoyoshi (picture-alliance/AP/Kyodo News)

منظره هوایی از مناطق سیل زده در ایوامیزاوا

Heavy rains in Yatsushiro (picture-alliance/AP/T. Kikumasa)

بارش باران های سنگین در انتظار ادامه دارد

گزارش تلویزیون نشان داد خانه ها و اتومبیل های غوطه ور در آب گل آلود از جاری شدن سیل کوما رودخانه در کوماموتو. چند نفر دیده می شد ایستاده در بالای یک فروشگاه در حال انتظار برای نجات.

"من بوی گل و کل منطقه بود ارتعاشی با آب رودخانه است. من هرگز از تجربه چیزی مثل این" یک مرد در یک پناهگاه در یاماگوچی شهرستان در غرب کوماموتو گفت: ملی, ژاپنی, پخش NHK.

آب گرفتگی خانه مراقبت

کوماموتو فرماندار Ikuo Kabashima به روز رسانی خبرنگاران در کشف 14 ساکنان در یک آب گرفتگی خانه سالمندان در کوما ایجاد کرد که گفته شد دیشب. او گفت: سه نفر دیگر از ساکنان به حال هیپوترمی.

با توجه به NHK وجود دارد در میان برخی از 60 ساکنان در رودخانه مراقبت از خانه Senjuen که در آن سیلاب و گل ریخت در, تابنده اشغال آن است.

ژاپنی ها با Self-Defense Force در گفت و گو با اعزام نیروهای نظامی برای پیوستن به تلاش های نجات در محل.

در Tsunagimachi منطقه دو از سه نفر به خاک سپرده شد زیر رانش زمین کشیده شد و بدون علائم حیاتی کوماموتو استانی مدیریت بحران رسمی Takafumi Kobori گفت.

"هیچ علائم حیاتی" عبارت اغلب استفاده می شود در ژاپن قبل از مرگ است که رسما تایید شده توسط مقامات. امدادگران هنوز هم جستجو برای سوم شخص.

در شهر Ashikita شش نفر حساب نشده و هفتم به شدت مجروح شد.

شینزو آبه گفت: هزاران نفر از نیروهای در حال ارسال به کیوشو برای کمک در عملیات امداد و نجات, دعوت از مردم در این منطقه باقی می ماند در "حداکثر آماده باش." او گفت: در نهایت می تواند انجام شود برای نجات از دست رفته است.

آبه گفت: باران انتظار می رود ادامه دارد.

سنگین جاری شدن سیل همچنین قطع برق و خطوط ارتباطی و در نتیجه از دست دادن برق در حدود 8000 خانه در کوماموتو و همسایه Kagoshima کیوشو.

mvb, tj/mm (رویترز, dpa, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن