ژاپن NHK پخش حذف 'حساس' ما تظاهرات تصویری

ویدئو انیمیشن ارسال شده توسط عمومی ژاپن پخش شد ناودان به عنوان "حمله نژادپرستانه تفسیر" برای استفاده از کاریکا

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

ویدئو انیمیشن ارسال شده توسط عمومی ژاپن پخش شد ناودان به عنوان "حمله نژادپرستانه تفسیر" برای استفاده از کاریکاتور از آمریکایی های آفریقایی تبار به توضیح این زمینه ضد خشونت پلیس تظاهرات در ایالات متحده است.

شبکه پخش عمومی ژاپن NHK مواجه واکنش در روز سه شنبه بیش از یک انیمیشن تصویری بر ضد خشونت پلیس تظاهرات در ایالات متحده استفاده می شود که کلیشه ای توصیفاتی از آمریکایی های آفریقایی تبار — و نه اشاره به خشونت پلیس.

این بخش که نوشته شده بود در توییتر و پخش در NHK یکشنبه شب برنامه "Sekai no Ima" ("جهان در حال حاضر"), ویژه, عضلانی, سیاه راوی که کشیده شده بود با پوشیدن لباس سفید بالای مخزن خبرگزاری رویترز گزارش داد.

دیگر شخصیت های سیاه در پس زمینه شامل یک مرد با یک افریقایی مدل مو و خط ریش یک نوازنده در صندل نواختن گیتار و عصبانی فریاد زنان با مشت خود را در هوا مطرح شده.

کلیپ به دنبال توضیح پس زمینه از ما تظاهرات اما اشاره نمی کند خشونت پلیس و یا مرگ جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

واکنش بیش از 'توهین آمیز' تصویری

پست موجب خشم آنلاین و همچنین نقشه کشی انتقاد از سر سفارت آمریکا در توکیو گفت که این توصیفاتی شد "توهین آمیز و حساس است."

ادامه مطلب: هلندی PM بداند "سیاه پیت" سنت نژادپرستانه

"در حالی که ما درک NHK قصد به آدرس پیچیده مسائل نژادی در ایالات متحده آن را مایه تاسف است که بیشتر فکر و مراقبت از رفتن نیست به این ویدئو" Joseph M. جوان سرپرست موقت سفارت آمریکا در توکیو در توییتر نوشت.

بایه McNeil, a Japan-based نویسنده و مقاله نویس با ژاپن بار, ارسال شده در, یک تصویر از این ویدئو در توییتر که به گفته او "یک توهین نژادپرستانه تفسیر" در مسائل و سیاه زندگی مهم جنبش است.

روزنامه نگار گریس لی اشاره کرد که تصویری بود "با هدف کودکان" نشان داد و گسترده تر نیاز به آگاهی در مورد نژاد پرستی در ژاپن و همچنین در کره جنوبی. "مردم سیاه و سفید نیست کاریکاتور," او اضافه شده است.

NHK حذف این ویدئو در روز سه شنبه پس از مواجهه با انتقاد کرد و گفت که آن را به حال شده است نوشته شده "با عدم در نظر گرفتن."

"ما عذر خواهی به کسانی که ساخته شده بودند به احساس ناراحت کننده" NHK در توییتر نوشت.

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب