جفری اپستاین کارمند: من دیدم شاهزاده اندرو 'سنگ' با دختر بی انتها در "پدوفیلیا جزیره'

ترک آن را به Netflix به رها کردن جفری اپستاین docuseries در میان همه گیر جهانی است که در سمت چپ بسیاری از آمری

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

ترک آن را به Netflix به رها کردن جفری اپستاین docuseries در میان همه گیر جهانی است که در سمت چپ بسیاری از آمریکایی ها به دام افتاده در داخل خانه با مقدار زیادی از وقت آزاد به شراب خواری.

در مه 27, چهار-قسمت سری جفری اپستاین: Filthy Rich برتر خواهد شد در جریان کرگدن. بر اساس کتاب جیمز پترسون آن جزئیات دلخراش داستان اپستین (عمدتا زیر سن قانونی) قربانیان خود را از سوء استفاده جنسی به ماندگاری ذهنی تلفات آن را در زمان.

یکی از بزرگترین آیات در این مستند نگرانی شاهزاده اندرو یک سلطنتی بریتانیا و دوست خوب از اپستین. ویرجینیا رابرتز Giuffre متهم اپستاین از جنس قاچاق خود را به شاهزاده اندرو زمانی که او 17 (او را رد اتهام در جای شرم آور مد). جان Brockman همچنین ادعا کرد که دیده شاهزاده اندرو با دریافت یک ماساژ پا از زنان روسی در اپستین نیویورک عمارت.

در قسمت 3 از کثیف غنیما حمل و نقل به سنت جیمز, جزیره خصوصی اپستین در جزایر ویرجین بریتانیا در غیر این صورت شناخته شده به عنوان "پدوفیلیا جزیره است."

"این واقعا است, موج, جزیره, چرا که آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد. این چیزی است که که جزیره به معنای به من می گوید:" Giuffre در حالی که سارا Ransome مدعی است که او مورد تجاوز قرار گرفت چندین بار توسط اپستین در این جزیره از جمله سه بار در یک روز.

یکی از صحبت سر این است که استیو Prabhu سابق اپستاین کارمند که مشغول به کار در جزیره خود را از سال 1999 تا سال 2005 مدیریت ارتباطات و اطلاعات.

"او می خواست خصوصی شبکه تلفن همراه. حریم خصوصی بسیار مهم بود به آقای اپستاین. من در این جزیره احتمالا 100 بار. من در نهایت در هر ساختمان وجود داشت که در این جزیره که در آن زمان" ارائه می دهد Prabhu.

Prabhu ادعا می کند که "من می بینم مهمانان در این جزیره و مهمانان تقریبا همیشه شامل دختران جوان است." یک بار او می گوید که او رفت به غار و دیدم "یک نجیب زاده بود که جفری" برهنه همراه با سه دختر بی انتها.

"گاهی اوقات افراد دیگر وجود دارد در این جزیره بودند که افراد مهم است. من تو را دیدم Alan Dershowitz در جزیره—آن را بیشتر از یک جلسه کسب و کار. بار دیگر دیدم بیل کلینتون با جفری در اتاق نشیمن منطقه ایوان بود که جفری نقطه های مورد علاقه می گوید:" Prabhu.

"جفری آویزان کردن با تعداد زیادی از قدرتمند و چهره شناخته شده هر دو به لحاظ سیاسی و مالی و منظورم خانواده سلطنتی بریتانیا" او همچنان ادامه دارد. "احتمالا حدود سال 2004 دیدم شاهزاده اندرو. او در استخر است. او در آن زمان ناشناخته دختر به من. او جوان بود. او نمی باید در هر بالا و در. آنها مشغول شد در عشقبازی. او گرفتن و سنگ زنی در برابر او." (او بعدها می گوید که او معتقد بود که هیچ یک دیگر از Giuffre.)

نه بیش از حد طولانی پس از Prabhu که دو دختر بودند که در آن زمان می گوید او منزجر با آنچه که او دیدن و ترک کار در اپستین جزیره است.

"جفری اپستین او یک مرد است که پنهان خود را انحراف به خوبی می گوید:" Prabhu. "اما او نمی پنهان آن است که هست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب