جیمی کیمل معذرت خواهی برای فریبنده کلیپ از مایک پنس ارائه 'جعبه های خالی به خانه سالمندان

ABC اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان جیمی کیمل در روز جمعه نیمه دل عذرخواهی کرد برای فریب آمیزی ویرایش کلیپ از

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

ABC اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان جیمی کیمل در روز جمعه نیمه دل عذرخواهی کرد برای فریب آمیزی ویرایش کلیپ از معاون رئیس جمهور مایک پنس ظاهرا اعتراف به حمل جعبه های خالی از تجهیزات حفاظت فردی به یک خانه سالمندان در ایالت ویرجینیا به عنوان بخشی از یک شیرین کاری تبلیغاتی است.

در طول پنج شنبه شب پخش کیمل مسخره معاون رئیس جمهور در طول رویداد مطبوعاتی که نشان داد یک maskless پنس کمک دیگر کارگران تحویل PPE از FEMA به جلو از تسهیلات.

"در اینجا او با ماسک در wheeling, جعبه از PPEs به مراقبت های بهداشتی مرکز و انجام بهترین خود را برای بلند کردن آنها" کیمل گفت: روایت بیش از C-SPAN فیلم. "چه یک قهرمان است."

و اشاره کرد که پنس به ظاهر نمی دانستم او تا به حال یک میکروفون در سراسر عکس-op این Jimmy Kimmel Live میزبان پس از آن برجسته لحظه ای که در آن پنس به صحبت رسمی دیگری در نزدیکی ون حمل جعبه تجهیزات.

در این کلیپ نشان داده شده توسط کیمل کارگر با اشاره به این که جعبه در ون خالی باعث پنس به پاسخ: "به خوبی می توانم حمل خالی آنهایی که فقط برای دوربین؟"

کیمل ویدئو قطع در آن نقطه است. در طول پنج شنبه شب بخش او سپس ادعا کرد که veep تحویل داده بود جعبه های خالی به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی است. "مایک پنس تظاهر به حمل خالی PPEs را به یک بیمارستان کامل است استعاره که او و آنچه که او انجام" کیمل گفت. "یک جعبه بزرگ از هیچ چیز ارائه جعبه دیگر از هیچ چیز نیست."

کلیپ ویروسی رفت و در صبح روز جمعه با کمک افزایش از دموکراتیک فعال مت McDermott که متهم پنس بودن "گرفتار در میکروفون ارائه جعبه های خالی از PPE برای یک شیرین کاری روابط عمومی." صدای جیر جیر خود را به سرعت به اشتراک گذاشته شده ده ها هزار نفر از زمان و برخی از رسانه های دیجیتال نوشت و آن را با عناوین وافغان که پنس شده بود "گران."

اما به عنوان BuzzFeed خبرنگار دیوید ماک برای اولین بار با اشاره به این کیمل کلیپ گم شده بود برخی بسیار مهم در زمینه.

آن را به عنوان معلوم ویدیو کامل از این رویداد نشان می دهد که پس از پنس ساخته شده که سخن گفتن در مورد حمل جعبه های خالی دیگر رسمی خندید و کنایه آمیز است که "آنها خیلی آسان تر است." پس نتیجه گیری خود را jokey عقب و جلو پنس سپس بلافاصله بسته درب ون و ادامه داد هر جعبه های اضافی.

پنس سخنگوی جان تامپسون شدت انتقاد کرد در کیمل در توییتر تماس کلیپ "مطلق زباله" و اشاره به این که پنس "است که به وضوح به شوخی در مورد جعبه خالی است." و مک اشاره کرد که پس از او در تماس کیمل نمایندگان برای اظهار نظر نشان می دهد حساب رسمی توییتر حذف صدای جیر جیر از کلیپ.

"[I]t به نظر می رسد که @vp بود به شوخی در مورد حمل جعبه های خالی به صورت یک صحنه شیرین کاری تبلیغاتی است. ویدیو کامل نشان می دهد که او حامل کامل جعبه برای یک صحنه شیرین کاری تبلیغاتی," کیمل نوشت. "عذر خواهی من. من می دانم که چگونه از صمیم قلب این دولت ارزش حقیقت است."

McDermott را صدای جیر جیر با این حال هنوز هم بالا است و جمع نزدیک به 60,000 رسانهها و 140,000 به انتشار است. به جای حذف کردن صدای جیر جیر اصلی مانند کیمل انجام McDermott ارسال شده "اضافی متن" در حالی که انتقاد از پنس برای حتی "شوخی در مورد جعبه های خالی از PPE در طول یک شیرین کاری تبلیغاتی" در طول یک بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب