جیمی لای: 'امنیت ملی قانون پکن ناقوس مرگ برای هنگ کنگ'

دموکراسی شکل و رسانه ای سرمایه دار خیلی مهم جیمی لای نگران است که هنگ کنگ به زودی تبدیل خواهد شد "فقط یک شهر چ

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

دموکراسی شکل و رسانه ای سرمایه دار خیلی مهم جیمی لای نگران است که هنگ کنگ به زودی تبدیل خواهد شد "فقط یک شهر چینی."

دویچه وله: چین را رسما تصویب امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ, در تاریخ 30 ژوئن و قانون خواهد آمد ، آیا شما نگران این هستید که به شما خواهد شد به یک هدف نخست از این قانون ؟

جیمی لای: من نگران هستم و من هستم و نه دور. من اقامت در هنگ کنگ و مبارزه تا آخرین روز. این مهم نیست که آیا من یکی از اهداف نخست یا نه.

همه در هنگ کنگ نگران است به خصوص افرادی که در صنعت رسانه. زیرا هر آنچه شما می گویند و یا چاپ می تواند به عنوان شواهد از براندازی دولت قدرت یا فتنه. آن چیزی است که ما باید آماده برای مقابله با.

دویچه وله: روزنامه خود را, اپل, روزانه, شده است و یکی از صریح ترین منتقدان دولت چین. آیا شما نگران این روزنامه یک بار این قانون می آید را به اثر ؟

جیمی لای: مردم می گویند سیب روزانه در حال رفتن به این هدف نخست از امنیت ملی قانون اما آیا ما واقعا هدف اصلی یا نه روزانه اپل ایستاده با هنگ کنگ مردم, چرا که هر کس در هنگ کنگ است و هدف از قانون است.

Hongkong Pro-Demokratie-Proteste

معترضان با بالا بردن دست خود را به عنوان نمادی از "پنج خواسته نه یکی کمتر" در هنگ کنگ در ژوئن 28.

حتی اگر ما هدف خاص از قانون به این معنا نیست که ما بخشی از هنگ کنگ. من معتقدم هر کس در هنگ کنگ آماده است برای چه آمده و ما بسیار نگران است. برخی از مردم حتی شروع به برنامه ریزی برای خروج از میهن است که آنها صرف تمام عمر خود را در.

اما برای ما که باید به چوب در اطراف و ما ادامه خواهد داد به انتشار مقاله.

DW: امنیت ملی قانون دیده می شود به عنوان پکن در پاسخ به anti-استرداد لایحه اعتراض که در سال گذشته آغاز شد. چگونه می توانم به شما این پاسخ ؟

جیمی لای: دولت چین هرگز به نظر می رسد علت تظاهرات و آنها هرگز سعی کنید برای پیدا کردن که چرا بیش از دو میلیون دلار هنگ کنگ مردم بیرون آمد و به اعتراض. تنها راه آنها می دانند که برای حل این مشکل این است که با سرکوب.

برای پکن وجود ندارد و استدلال چرا که آنها در مورد مراقبت از مردم است. همه آنها در مورد مراقبت است که با داشتن کنترل کامل و مطمئن شوید که هیچ کس در حال ایجاد مشکل. آنها انتظار دارند همه را به تمکین و آنها را ستایش که کاملا غیر قابل قبول است برای بسیاری از هنگ کنگ به مردم است.

China: Proteste in Hongkong

هنگ کنگ معترضان حرکت خود را پنج خواسته است.

DW: به عنوان یک مهاجر از چین به هنگ کنگ شما شاهد تغییرات بسیاری در هنگ کنگ است. شما چه نظر نهایی تاثیر امنیت ملی قانون در هنگ کنگ ؟

جیمی لای: پکن تجاوز در هنگ کنگ شروع می شود خیلی زود با ماده 23 و سپس استرداد لایحه. حزب کمونیست چین هرگز متوقف تجاوز در همه آزادی و حکومت قانون در هنگ کنگ است.

امنیت ملی قانون است که قطعا یک ناقوس مرگ برای هنگ کنگ, اما بسیاری از مردم هنوز هم این توهم را به فکر می کنم که هنگ کنگ ممکن است زنده ماندن این قانون است. هر دو آنها علاقه بسیار در هنگ کنگ و یا اینکه آنها را دوست دارم هنگ کنگ بسیار است. آنها همچنین می تواند تنها با داشتن بیش از حد افکار واهی و پوچ.

قانون جایگزین دلار هنگ کنگ قانون اساسی و حکومت قانون که همچنین به معنای آن خواهد بود که پایان هنگ کنگ وضعیت به عنوان یک مرکز مالی جهانی. بدون قانون هیچ کس کسی که کسب و کار در هنگ کنگ می توانید لذت بردن از هر گونه حفاظت مگر اینکه آنها را انتخاب کنید رشوه به مقامات که قدرت بیش از شما.

دلار هنگ کنگ تبدیل خواهد شد فقط یکی دیگر از سرزمین اصلی چین به شهر و بدون حاکمیت قانون وجود خواهد داشت بدون اعتماد متقابل است. اگر وجود اعتماد متقابل در صنعت مالی هنگ کنگ به عنوان یک مرکز مالی بین المللی به پایان رسید. من مطمئن هستم که بسیاری از مردم به آرامی در حال آماده شدن برای از بین برود چرا که من نمی بینم که چگونه هنگ کنگ می توانید زنده ماندن.

Hongkong | Protest | Polizeibeamte

افسران پلیس ایستاده نگهبان به عنوان مردم جمع آوری در طول یک طرفدار دموکراسی تجمع در ژوئن 28.

DW: شما شده است بخشی از هنگ کنگ مداوم مقاومت در برابر پکن. چه نوع از مشاوره شما باید این شهر را برای نسل جوان?

جیمی لای: من فکر می کنم آزادی و زندگی خیلی با ارزش هستند به هر کس و هیچ کس حق ندارد برای متقاعد کردن کسی یا منصرف کردن کسی از حفاظت از آزادی در زندگی است. پیام من به این افراد این است که لطفا مراقبت از خود اگر شما تصمیم به ترک هنگ کنگ و ما خدا را شکر برای آنچه شما انجام داده اند برای هنگ کنگ است. ما خواهد ماند و توان ایستادن بر روی شانه خود را به ما ادامه مبارزه است.

DW: با روش های بسیاری است که هنگ کنگ استفاده از مردم برای مقاومت در برابر پکن به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به در دسترس هنگامی که امنیت ملی قانون می آید را به اثر چه گزینه های دیگر انجام هنگ کنگ مردم را به حفظ ،

جیمی لای: من فکر نمی کنم در هنگ کنگ مردم را بالا مقاومت در برابر, اما من مطمئن هستم که مردم در حال انتظار برای ارزیابی وضعیت واقعی در هنگ کنگ پس از قانون می آید را به اثر. بسیاری از چیزهایی که قطعا رفتن به تغییر, به عنوان مردم بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد ترک جنبش مقاومت در برابر پکن.

آنچه که ما در حال تلاش برای انجام شده است به ادامه مقاومت و نگه داشتن ستون فقرات مقاومت است. مهم نیست که چقدر کوچک گروهی از مردم که هنوز در تلاش برای مقاومت در برابر آنها نیاز به استراتژی های مختلف برای حفاظت از این جنبش یکپارچگی و زور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن