جان الیور رمپ تا جنگ خود را در 'نژادپرستانه' Tucker Carlson

یکشنبه شب جان الیور در زمان برخی از عکس های بیشتر در جدید خود را به هدف مورد علاقه: Tucker Carlson سفید ملی-مج

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

یکشنبه شب جان الیور در زمان برخی از عکس های بیشتر در جدید خود را به هدف مورد علاقه: Tucker Carlson سفید ملی-مجاور فاکس نیوز لنگر سابق پاپیون علاقه مندان و وارث سوانسون تلویزیون شام ثروت.

دو هفته پیش هنگامی که کارلسون ادعا کرد که این تظاهرات در مینیاپولیس شد و بدتر از "وحشیگری پلیس," الیور گفت: "خب اول: شماتاکر... افرادی مانند تاکر عشق به احترام سفارش در لحظات مانند این است که آسان برای انجام به هنگام سفارش در شکل کنونی آن طراحی شده است به نفع و محافظت از شما." کارلسون جورج فلوید اعتراض بیهوده گویی (و تمام سگ-سوت پر از مطالب در پی آن) هزینه حق لاف زن یک دسته از حامیان مالی خود. هفته گذشته الیور به او گفتم به خود را دوباره.

این بار الیور گرفت موضوع را با کارلسون, عجیب و غریب, بیهوده گویی در برابر...Sesame Street.

"خیابان کنجد و سی ان ان برگزار شد تاون هال برای توضیح زمان لحظه به کودکان—که نیست لطفا به همه بچه ها. در واقع فقط منتظر یک غول نوزاد واکنش" ارائه شده Oliver.

او سپس انداخت به کارلسون که زد یک کلیپ از یک خیابان کنجد شخصیت و گفت: "در سراسر کشور مردم از رنگ به خصوص در جامعه در حال درمان ناعادلانه به دلیل چگونه آنها نگاه کنید."

"این کودکان را نشان می دهد. کردم که بابی? امریکا بسیار بد محل و آن را تقصیر" فریاد زد کارلسون در یک خیابان کنجد کلیپ. "بنابراین بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد بدون توجه به آنچه آنها را به شما هنگامی که شما رشد می کنند تا شما هیچ حق شکایت دارند."

الیور شد, یک بار دیگر در کنار خود. "بدیهی است که: Fuck off, تاکر, شما یک مرد صاحب خانه انجمن. و دوم که نامشخص 'آنها' در 'آنچه آنها را به شما هنگامی که شما رشد می کنند تا انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین وجود دارد. وجود دارد اساسا دو گزینه برای آنچه که می تواند به معنای. یکی که تاکر و او بینندگان را بهره مند از یک نژادپرست سیستم است که ارائه هر گونه مشخصات از آنها که غیر ضروری هستند; یا دو که خود را نشان می دهد که بد نوشته شده قطعه از زباله است."

سپس کیکر: "به طوری که آن تاکر? آیا شما یک نژادپرست و یا شما یک لعنتی کل ادم احمق و ابله? پاسخ می تواند و در واقع هر دو."

به نظر می رسد الیور زیر را در جای پای خود را, کمدی, مربی, Jon Stewart, که معروف پاره پاره کارلسون به خرد کن در سی ان ان : تیراندازیدر تماس تلفنی با یک "دیک" و تمسخر او را مسخره پاپیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن