Jorge Zuñiga بلانکو مورد بحث چگونه کشیدن و رها کردن ابزار به سرعت در حال ورود به تجارت الکترونیک

خودآموز برنامه نویسی ابزار از Shogun BigCommerce و Wix به نمونه هایی از خدمات است که کمک های غیر تخصصی مشتریان

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

خودآموز برنامه نویسی ابزار از Shogun BigCommerce و Wix به نمونه هایی از خدمات است که کمک های غیر تخصصی مشتریان تولید جذاب تجارت الکترونیک فروشگاه. یکی می تواند ادعا می کنند که سرمایه گذاری و برتر پلت شده اند و مهم ترین - قبلی است مربوط به بزرگترین سازمان ها و, در این روش پول بیشتر. آخرین صحبت های بیشتر در زمان راه برای مقابله با برنامه نویسی بهبود و تنظیم است که ممکن است به نقاط مورد علاقه در سودمندی به راحتی. بود که آن را به عنوان ممکن است, ما باید به بی اعتنایی جرم در مرکز. وجود دارد بیشتر در موسسات کوچک و متوسط کسب و کار آنلاین در عدم تلاش طبقه بندی است که به همین ترتیب آماده نیست و یا مناسب برای استفاده از لبه برش نخبگان پلت فرم. این در حال تغییر است و پیشرو در تجارت الکترونیک کارشناس Jorge Zuñiga بحث در مورد تفاوت که در بر داشت.

برای مدت قابل توجهی از زمان مبتنی بر وب پلت فرم کسب و کار تولید کنندگان باید نگاه به آن را ساده برای این گردهمایی موسسات کوچک و متوسط به ارائه و فروش اقلام در وب است. فعلی سهم از Shogun BigCommerce و Wix نمایشگاه که قابلیت ها و فقدان برنامه نویسی هنوز هم محبوب است.

Shogun را, سازنده صفحه, اضافه کردن-در محاسن برخی از اعتباری برای شروع این دور از باور نکردنی ویژوال صفحه تولید کنندگان. این مورد بیشتر بصورتی پایدار و محکم متصل با Shopify, یکی از اصلی برنامه نویسی به عنوان یک دولت کسب و کار اینترنتی سیستم عامل است. در هر صورت در این ساعت از آهنگسازی Shogun فوق العاده سودمندی نیز شامل با BigCommerce داریم و Salesforce ابر تجارت است.

توضیح می دهد Zuñiga, "با وجود این واقعیت است که او را در حال حاضر باید باشه با استفاده از برنامه نویسی یک Shogun مشتری نمی خواهد نیاز به برنامه نویسی توانایی های خود. چه چیزی بیشتر است که شیفتگی. Shogun یک ضرورت مطلق است افزودنی برای برخی از Shopify داریم و فروشندگان است."

BigCommerce اعلام کرد یک ماه پیش از ورود آن محلی ویژوال صفحه توسعه دهنده است که واقعا برجسته در کسب و کار. صفحه ساز به نشانه تمام دستگاه های آنها به تولید در کلاس جهانی اینترنت کسب و کار مشتری رو نما سریعتر. آن را نیز باعث می شود آن را بسیار ساده تر را برای شرکت های باربری برای کسب و کار خود را آنلاین فقط به خاطر اینکه با توجه به شرکت. BigCommerce محلی بصری صفحه توسعه دهنده گنجانیده شده است مشروع با سازمان مبتنی بر وب پلت فرم کسب و کار و محلی بصری صفحه توسعه دهنده گنجانیده شده است مشروع با سازمان تجارت الکترونیک پلت فرم کسب و کار.

حدود یک ماه پیش Wix اعلام کرد که تا به حال ساخته شده "گسترش تجارت الکترونیک راه حل" است که نشسته است بر روی سایت سازمان-ساختمان پلت فرم. حتی قبل از این اعلام Wix بود در میان پیشگامان در ویژوال صفحه-کار با کمک های که تا به حال کمک کرده و در بیش از 150 میلیون نفر از مردم جمع آوری یک سایت بدون نوشتن کد. Wix, یک پلت فرم است که کمک کرده است تا تعداد زیادی از غیر از توسعه دهندگان بر روی وب در حال حاضر دارای یک وب سایت بر اساس کسب و کار ارائه و این سازمان مبتنی بر کسب و کار ساز است نه سخت تر برای استفاده از آن استاندارد طراح وب کمک متعدد خصوصی سرمایه گذاری و کسب و کار مردم اعزام عملی فروشگاه آنلاین. یکی را اعتماد است که هر کسب و کار با استفاده از Wix, BigCommerce, Shogun یا قابل مقایسه با راه حل قدردانی مشابه درجه از موفقیت به عنوان روبی عشق. بود که آن را به عنوان ممکن بصری کمک به یک زن و شوهر از بیآنکه. برای شروع با استفاده از Shogun BigCommerce صفحه ساز یا Wix برای وب سایت بر اساس کسب و کار نمی کند اطمینان قانع کننده صفحه فرمت و یا طرح. می گوید Zuñiga "کسی با وجود همه چیز نیاز به انجام برخی از کار. به عنوان مثال اختلاف منظر, به دنبال بیش از (یعنی پایه و اساس حرکت آهسته تر از front-end) می تواند مشکل در Wix مناطق."

از سوی دیگر بصری صفحه توسعه دهندگان نمی تواند پیش بینی همه چیز را خالق ممکن است نیاز. در امتداد این خطوط توسعه دهندگان محدودیت زمانی که در تقابل با رکورد پاک کردن سفارشی موضوعات و سیستم عامل - خودآموز ویژوال صفحه توسعه دهندگان برای کسب و کار اینترنتی نیاز به یک پایه پلت فرم. BigCommerce صفحه سازنده است این سازمان مبتنی بر کسب و کار موتور مثلا. سودمندی محدودیت های اساسی پلت فرم اعمال خواهد شد بصری سایت و تاثیر آن ظرفیت برای توسعه. BigCommerce و Shogun به عنوان مدل ارائه بی سر دیگر گزینه ساخت آن قابل تصور به گسترش محدوده و سودمندی.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن