Jorge Zuñiga بلانکو در مورد راه های مختلف کسب و کار می تواند به سطح شیب دار تا عملیات به سرعت

اندازه گیری از سازمان های که با صدای تلپ افتادن در داخل پنج سال به میزان قابل نشسته در حدود نصف. به طوری که بر

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

اندازه گیری از سازمان های که با صدای تلپ افتادن در داخل پنج سال به میزان قابل نشسته در حدود نصف. به طوری که برای حفظ یک کسب و کار تحریک و فشار پیش رو ایده آل ترین راه این است که به توسعه سیستم. Jorge Zuñiga یک مادام العمر کارآفرین و بازرگان از کاستاریکا, افشا چگونه به انجام این کار, و چگونه برای کمک به علت کسب و کار به توسعه به سرعت.

توسعه روش شامل بیش از اساسا تجسم مسافت های طولانی موفقیت. در مواردی اگر کسب و کار ندارد جامد قابل تنظیم آن است که در حال حاضر از دست دادن کسب و کار و ارائه مسیر به رقیب. کلید هر گونه پیشرفت در چارچوب این است که برای آگاهی از نتایج. می گوید Zuñiga, "درک رای-محدود کردن توسعه در عملیات و اضافه کردن سوخت مورد نیاز آن را رشد. بدون در نظر گرفتن این موثر باشد وجود دارد مطمئن گام را دنبال کنید."

ایجاد انگیزه برای کسب و کار. تشخیص دهند چرا که مشتریان به شما می آیند برای محصولات یا خدمات خود را. کشف کردن آنچه باعث می شود شما انتقادی جدا شده و قوی است. استفاده از واکنش های خود را به فاش کردن به خریداران مختلف که چرا آنها باید با کار شما.

ایجاد حس کامل مشتری و اطمینان حاصل شود شما در واکنش به این هدف است. هنگامی که شما این پیدا کردن آن را مناسب و معقول آغاز; اما, آن است که هنوز هم ضروری به شناور در اطراف در حال حاضر و دوباره و تغییر به عنوان کسب و کار توسعه.

تغییرات باید سنجش. در شانس کردن که شما نا مناسب برای اندازه گیری تغییر شما هیچ فرصتی را برای دریافت از تصدیق این که آیا آن موثر است. روشن Zuñiga, "درک که کلید نشانگر تاثیر بهبود کسب و کار شما و سپس مرتکب زمان و پول به این مناطق."

تشخیص و صفحه نمایش خود را در حال حاضر جریان درآمد. با استفاده از این اطلاعات به شکل جریان که می تواند اضافه شده به این سازمان به طور فزاینده ای مفید است. وقتی که تضمین شده است, فکر می کنم در مورد اینکه آیا آنها عملی بیش از مسافت های طولانی است.

مهم نیست که شما در صنعت خود مخالف است و به احتمال زیاد فراتر بخواهد در چیزی است که ارتباط خود را انجام مبارزه با. نگاه نسبت به معادل آن انجمن که در حال ایجاد در جدید, رمان, راه های مقابله با نور خود پیشرفت فلسفه است. انجام آنچه در آن طول می کشد نمی شود و تمایلی به تقاضا جهت. سوال که چرا دشمنان خود را ساخته اند برخی از تجارت را انتخاب کند.

تا حد زیادی با تمرکز بر ویژگی های خود را - به جای تلاش خود را برای بهبود کاستی - توانمند می تواند شما را به راه اندازی پیشرفت روش. Reorient زمین بازی خود را با توجه به خصوصیات و توسعه آنها را به ساخت کسب و کار شما.

نمایندگان شما در تماس مستقیم با مشتریان خود را, بنابراین شما نیاز به قرارداد افرادی که معتقد هستند و انیمیشن های خود را در انجمن انگیزه. صرفه با مبلمان اداری, ترویج هزینه برنامه ها و مناسبت احزاب است. Zuñiga شامل "که در آن قابل تصور, فکر می کنم در مورد پیمانکاری کمتر نمایندگان در عین حال پرداخت آنها بیشتر است. بهترین توانایی موظف است به ماندن اگر دیر یا زود این پول مربوط به کمربند باید ثابت طی کند تر موارد است."

کار تا توسعه سیستم های اصیل نه one-size-fits-all توصیه. کنار هم قرار دادن سازمان به احتمال زیاد موفقیت با توجه به عنصر دیگری احمقانه است; اما کسانی که مدعی می تواند حتی در حال حاضر استفاده می شود را انتخاب کنید تا اطلاعات در مهارت ترین روش به شما را قادر به توسعه است. شما نیاز به تغییر دوره خود را از عمل به ساده کردن کسب و کار خود را' ناکارآمد ديدگاه اصلاح ویژگی های آن و بهتر با توجه مشتریان خود را - که می تواند کاملا رمان در مقایسه با کسانی که از یک سوال برانگیز یکی از اندازه متناسب با تمام استراتژی است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب