KAR جهانی اعلام $550 میلیون دلار سرمایه گذاری استراتژیک رهبری وجوه توصیه Apax همکاران

KAR Auction Services, Inc. d/b/a KAR جهانی (NYSE: KAR) جهانی خودرو بازاریابی مجدد و فن آوری راه حل های ارائه د

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

KAR Auction Services, Inc. d/b/a KAR جهانی (NYSE: KAR) جهانی خودرو بازاریابی مجدد و فن آوری راه حل های ارائه دهنده امروز اعلام کرد که قرار دادن $550 میلیون دلار به تازگی صادر شده دائمی تبدیل سهام ممتاز از KAR جهانی ("KAR"). سهام ممتاز است 7.0% سود است که باید پرداخت شود در نوع هشت محله های زیر را بسته و پس از آن به صورت نقدی و یا در نوع در KAR گزینه. اولیه تبدیل قیمت از $17.75 هر سهم نشان دهنده حدود 42 درصد حق بیمه را به کار بسته شدن قیمت از $12.52 هر سهم در جمعه 22 مه سال 2020 است. سرمایه گذاری به رهبری وجوه توصیه Apax همکاران (the "Apax بودجه") جهانی سهام خصوصی مشاوره شرکت با مشارکت Periphas سرمایه L. P. درآمد حاصل از معامله خواهد شد مورد استفاده برای تسریع در از سرگیری عملیات برای پاسخگویی به تقاضای بازار حفظ این شرکت سیستم عامل های فن آوری و توسعه خط لوله و حرکت این صنعت و بهبود اقتصادی.

"KAR در زمان اولیه و تعیین مراحل در پاسخ به COVID-19 برای محافظت از ایمنی کارکنان و مشتریان حفظ سرمایه ما موقعیت و حفظ عملیات ما در حال حرکت رو به جلو" گفت: جیم Hallett رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت KAR. "این معامله کمک خواهد کرد که ما همچنان به حمایت از مشتریان جهانی و بیشتر سرعت بخشیدن به ما انتقال دیجیتال. Apax حق شریک استراتژیک برای شرکت ما کارکنان و سهامداران و سرمایه گذاری خود را تقویت قدرت ما در مارک های بازار, موقعیت و استراتژی دراز مدت برای رشد و گسترش است."

"KAR شناخته شده بین المللی است رهبر در عمده فروشی و بازاریابی با سابقه و نوآوری" گفت: روی مکنزی شریک در Apax همکاران. "شرکت پیشرو در بازار سیستم عامل های دیجیتال و سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل داده های منحصر به فرد و موقعیت آنها را به رشد در دیجیتال جدید طبیعی است. ما مشتاقانه منتظر به همکاری با KAR را مترقی و کارآفرینی مدیریت تیم خود را تبدیل صنعت و رانندگی طولانی مدت ارزش برای همه سهامداران."

Goldman Sachs & Co. LLC عمل که منجر مشاور مالی, J. P. Morgan اوراق بهادار LLC عمل به عنوان مشاور مالی و Skadden, آرپس تخته Meagher & Flom LLP به عنوان مشاور حقوقی به کار. سیمپسون Thacher & Bartlett LLP به عنوان مشاور حقوقی به Apax همکاران. Wachtell, لیپتون روزن & Katz به عنوان مشاور حقوقی به Periphas سرمایه است.

در مورد KAR

KAR Auction Services, Inc. d/b/a KAR جهانی (NYSE: KAR) فراهم می کند و فروشندگان و خریداران در سراسر جهانی عمده فروشی مورد استفاده در صنعت خودرو با نوآوری مبتنی بر فن آوری بازاریابی راه حل. KAR جهانی منحصر به فرد end-to-end پلت فرم پشتیبانی از تمام ماشین های تامین مالی و تدارکات و سایر جانبی و خدمات مرتبط از جمله فروش نزدیک به 3.8 میلیون واحد به ارزش حدود 40 میلیارد دلار از طریق مزایده در سال 2019. ما یکپارچه فیزیکی و آنلاین و تلفن همراه بازار کاهش خطر ابتلا به بهبود شفافیت و ساده کردن معاملات برای مشتریان در بیش از 80 کشور جهان است. که مقر آن در کرمل, ایندیانا, KAR جهانی کارکنان در سراسر ایالات متحده و کانادا و مکزیک و انگلستان و اروپا است. برای کسب اطلاعات بیشتر به www.karglobal.com. برای آخرین KAR جهانی, اخبار دنبال کنید با ما در توییتر @KARspeaks.

در مورد Apax همکاران

Apax همکاران پیشرو جهانی در سهام خصوصی مشاوره شرکت. بیش از آن بیش از 40 سال سابقه Apax همکاران مطرح است و توصیه می شود با بودجه کل تعهدات c.$50 میلیارد دلار است. این Apax صندوق های سرمایه گذاری در شرکت های سراسر جهانی چهار بخش از تکنولوژی & مخابراتی, خدمات, بهداشت و درمان و مصرف کننده است. این بودجه ارائه طولانی مدت حقوق صاحبان سهام تامین مالی برای ساخت و تقویت شرکت های جهانی.

این Apax بودجه در حال رشد تمرکز سرمایه گذاران و سابقه موفق سرمایه گذاری در نرم افزار پیشرو دیجیتال و کسب و کار. این Apax وجوه سرمایه گذاری بیش از 5 میلیارد دلار در این زیر بخش از جمله Dealer.com, DealerTrack معامله گر شرکت و معامله گر خودکار Group plc.

برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: www.apax.com.

در مورد Periphas سرمایه

Periphas سرمایه بر رشد و خریداری سرمایه گذاری در چهار اولیه صنایع: تکنولوژی فعال, خدمات, خدمات بازرگانی, لوازم خانگی و صنعتی. اصول Periphas را 30 سال سرمایه گذاری سهام خصوصی تجربه کرده اند و چراغ 37 سرمایه گذاری با مجموع سرمایه از 5 میلیارد دلار از جمله سرمایه گذاری قبلی در KAR, در علاوه بر این به سرمایه گذاری در Aramark برگر کینگ و Hexcel.

برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: www.periphascapital.com.

به دنبال بیانیه

این آزادی مطبوعات شامل برخی اظهارات که ممکن است تلقی می شود "به دنبال اظهارات" در معنای اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 و در نظر گرفته شده برای تحت پوشش مفاد بندر امن از آن. تمام اظهارات دیگر از اظهارات حقایق تاریخی موجود در این اطلاعیه مطبوعاتی که در آدرس فعالیت های, حوادث و یا تحولات است که ما انتظار داریم باور و یا پیش بینی خواهد شد و یا ممکن است در آینده رخ می دهد هستند اظهارات به جلو نگاه. به دنبال اظهارات نه تضمین آینده عملکرد و ما به شما هشدار می دهند به جای تکیه ناروا در بیانیه چنین است. به دنبال اظهارات به طور کلی قابل شناسایی با استفاده از کلمات "مه" "را" "باید" "انتظار" "پیش بینی" "برآورد" "ايمان" "قصد," "پروژه" "ادامه" و یا منفی از این کلمات و یا کلمات مشابه دیگر و یا شرایط.

به دنبال اظهارات مندرج در این اطلاعیه مطبوعاتی به موضوع تعدادی از خطرات و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل ما است که ممکن است باعث شود ما نتایج واقعی عملکرد و یا دستاوردهای مادی متفاوت از آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان یا ضمنی به دنبال اظهارات ساخته شده توسط ما. عوامل و خطرات به کسب و کار ما است که می تواند باعث نتایج واقعی متفاوت از آن موجود در اظهارات به جلو نگاه در توضیح ما براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار. این خطرات و عدم قطعیت شامل, اما نه محدود به, خطرات بالقوه و ابهامات مربوط به رمان coronavirus (COVID-19).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن