Kayleigh McEnany است تهمت ترین نفرت سخنگوی هنوز

در طول اولین presser جدید کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany در ایستاده بود روی سکو نگاه یک اتاق پر از نقا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

در طول اولین presser جدید کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany در ایستاده بود روی سکو نگاه یک اتاق پر از نقاب خبرنگاران در چشم خود و گفت: "من هرگز به شما دروغ. شما باید کلمه من است."

که چه چیزی باعث می شود او بسیار خطرناک است.

McEnany نوع وحشتناک professionalized Trumpist شده است که تا حد زیادی وجود ندارد و از او عمیقا بی کفایت دولت. در حالی که رئیس جمهور تصادفا از طریق دروغ و gaffes و تغییر داستان McEnany نمی کند. او نمی مکث او منعکس نمی کند در طنز از کلمات او گفت. او دروغ نمی گوید او فقط ارائه می دهد misstatements و بهانه و حمله به مطبوعات و هر چیز دیگری که کمک می کند تا پنهان کردن این حقیقت است.

32-در سال McEnany است که بدترین نوع Trumpist نوعی که کتهای او despicability در شرکت doublespeak و faux نگرانی است. بر خلاف رئیس جمهور و یا خود را شکست و پسران او نمی گویند نژادپرستانه قطعات را با صدای بلند.

McEnany معروف فارغ التحصیل از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد که Trumpers عشق را به نگه دارید تا به عنوان اثبات این که او باهوش است. من را به عنوان اثبات این که او باهوش است آنچه که او گفت: در سی ان ان در ژوئن 2015: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است خود را به یک نمایش دهنده, من فکر نمی کنم او یک نامزد جدی من فکر می کنم آن است که یک استقلالی. آن را در درون جریان اصلی از نامزدها." اگر تنها.

McEnany حتی عجیب و غریب که مومی نگاه یک Trumpy زن تمام دندان های سفید و صاف مو اسپری در یک اینچ از زندگی خود را. او به نظر می رسد مبهم مانند Ivanka یا لارا تهمت یا تاریخ برای اولین بار همسر ونسا. او بور و صاف و خشک بدون چربی. او می پوشد بالا و پمپ های هوشمند کسب و کار لباس های گاه به گاه در حالی که حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن پیام زن ستیزی. اما چیزی که واقعا باعث می شود او را یک "Trumpy زن" است که او همیشه فقط کوچکترین کمی خشم و جرم با سوال شما.

به عنوان سر صحبت کردن تشویق همه چیز مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه فوریه او می خواهم اعلام کرد: "ما نمی خواهد را مشاهده کنید بیماری هایی مانند coronavirus اینجا می آیند. ما نمی خواهد ببینید تروریسم به اینجا می آیند." در مورد خواسته است که به عنوان دبیر مطبوعاتی او در پاسخ با خصومت: "من حدس می زنم من می خواهم به نوبه خود این سوال در رسانه ها و پرسیدن سوالات مشابه. آیا بورسی می خواهند که آنها اعلام coronavirus را همه گیر مرگبار?" او اشاره نکرد که بورسی را که پشت و البته او نمی پاسخ به این سوال.

McEnany یک جادوگر whataboutism یک از اطلاعات غلط و اوراکل از خشم.

او به نظر می رسد فقط انسان به اندازه کافی به نظر می رسد مانند او ممکن است می گویند چیزی عادی قبل از او حاصل به دفاع از غیرقابل دفاع. Ann Coulter پرسیدم Kayleigh McEnany: زیبا و مسیحی و محافظه کار و ... طراحی با طبیعت را به خشم دراندازد MSNBC بینندگان است." چه enraging نیست یا مسیحیت و یا حتی او را محافظه کاری. این است که او بسیار خوب در گفت مسخره بخشی با صدای بلند و بدون کاملا دروغ گفتن و به عنوان اگر او کاملا به آن معتقد است.

روز دوشنبه پس از یک تعطیلات آخر هفته از عمیق ترین و دلخراش تظاهرات طول عمر من در حالی که رئیس جمهور را مخفی می کردند در یک پناهگاه به tweeting التهابی اظهارات McEnany گفت که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک "سابقه طولانی محکوم سفید برتری و نژادپرستی است." او نمی کند.

در روز سه شنبه McEnany خود را آغاز کنفرانس مطبوعاتی با خواندن سخنان مارتین لوتر کینگ. مارتین لوتر کینگ! منظورم مطبوعاتی وزیر نژادپرست ترین رییس جمهور در تاریخ معاصر اشاره کرد MLK قبل از رفتن به فشار پوچ دروغ که گاز اشک آور استفاده صلح آمیز معترضان به روشن راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن مجنون عکس op در مقابل یک کلیسا نبود گاز اشک آور در همه, اما به جای گاز است که باعث اشک.

Sean اسپایسر شد ظروف سرباز یا مسافر داغ که به سختی می تواند به تلفظ نام خود او بود اما او بی کفایت در راه است که تولید مقدار مشخصی از سبک سری. سارا هاکبی بود معنی دختر که عینک مروارید و صحبت در یک سیاه یک نواخت. استفانی گریشام بود تا حد زیادی وجود ندارد.

McEnany است یک تهدید واقعی برای دموکراسی با توانایی خود را به راه رفتن در سمت راست تا خط که دروغ است اما به طرز ماهرانه ای عبور نمی کند بیش از آن است. او خطرناک است چرا که او می تواند پاس به عنوان محترم.

Kayleigh می توانید تظاهر به بالا فکر محافظه کار یک میت رامنی اما در اعماق هر کسی که با این نسخهها کار برای این دولت است که استیو کینگ که آیا آنها آن را درک کنند یا نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن