Kayleigh McEnany تلاش می کند برای توجیه مغلوب ساختن پیشی جستن Scarborough لام با وجود مرد زن مرده تقاضا برای متوقف کردن

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز سه شنبه مماشات از دولت دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany روز سه شنبه مماشات از دولت دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تکرار و اتهامات بی اساس که میزبان MSNBC جو Scarborough ممکن است به قتل یک کارمند سابق.

رئیس جمهور در توجیه کشیدن یک مرده از زن و مرد زن مرده به منظور حمله صبح جو میزبان McEnany ادعا کرد به دلیل Scarborough هنگامی که به نظر می رسید به شوخی در مورد مرگ خود را در طول یک سال 2003 رسانه ها ظاهر.

برای هفته ها در حال حاضر رئیس جمهور زنده کرده است تئوری های توطئه در مورد مرگ لری Klausutis یک دستیار که در سکربروق را فلوریدا در کنگره در سال 2001. هر چند مرگ رد شد اتفاقی با توجه به ریتم غیر طبیعی قلب و اسکاربورو در سی در آن زمان رئیس جمهور است و به اصطلاح "سرد مورد" به بازگشایی شد در حالی که نشان می دهد "جو روانی" به قتل او.

مرحوم یکی از دستیاران ایم تیموتی Klausutis در ضمن با ارسال نامه ای به مدیر عامل توییتر جک دورسی خواستار او را به پایین جمهور توييتها و اشاره کرد که آنها نقض اجتماعی-رسانه ای پلت فرم را از نظر خدمات و تهمت به "انحرافی" یاد و خاطره همسر خود را به صورت سیاسی به دست آورید. با وجود آقای Klausutis' درخواست توییتر گفت که نمی خواهد به هر گونه اقدام اجرایی.

در طول روز سه شنبه در کاخ سفید نشست خبری, McEnany مواجه شد چندین بار در مورد رئیس جمهور را تکرار لام از اسکاربورو. ABC اخبار خبرنگار جان کارل بود برای اولین بار به مطبوعات McEnany در مورد این موضوع اشاره کرد که آن را "بسیار زیبا بود آجیل" است که رئيس جمهور به واسطه تئوری های توطئه در مورد یک قتل در حالی که خانواده این است که شفاعت او را متوقف.

"من می خواهم توجه داشته باشید که رئیس جمهور گفت: صبح امروز این است که یک" اصلی مغلوب ساختن پیشی جستن فکر,'" او پاسخ داد: ارجاع و در عین حال یکی دیگر از ریاست جمهوری صدای جیر جیر در مورد این موضوع. "در واقع 2003 در همین ایموس' نشان می دهد آن را به ایموس و جو Scarborough که به شوخی در مورد قتل یک کارآموز. شوخی و خندید و در مورد آن است. که من مطمئن هستم که بسیار مضر به لری خانواده و جو Scarborough آورده این با همین ایموس و جو Scarborough خود را می توانید آن را پاسخ دهد."

پس از McEnany در ادامه به شکایت در مورد "اتهامات واهی" اسکاربورو و همکار شرکت میزبان و میکا برژینسکی ساخته شده اند مورد تهمت های بی اعتقاد کارل خواسته او را دوباره چرا تهمت پخش شد یک "غلط تئوری توطئه" که نشان می دهد Scarborough را مسئول قتل است.

"این جو Scarborough است که برای پاسخ به این پرسش" کاخ سفید سخنگوی پاسخ پس از یک بار دیگر اشاره به ایموس بخش.

بخش McEnany شد با اشاره به اولین کشف جناح راست از رسانه ها در اوایل این ماه بعد از رئیس جمهور شروع به هل دادن قتل او کرده است. در آن زمان ایموس بود مصاحبه پس از آن-جدید MSNBC میزبان خود را در مورد نشان می دهد و در نهایت ساخته شده پس بدون مقدمه سخن گفتن: "نترس خنده دار باشد چرا که شما در حال خنده دار است. شما می دانید, شما از من بپرسید که چرا شما برنده کنگره شما گفت که شما می خواهم به حال رابطه جنسی با کارآموز و سپس شما را مجبور به کشتن او که بسیار مخاطره آمیز می گویند."

Scarborough, به نوبه خود, به ظاهر سعی در موج خاموش شوخی و حرکت در پاسخ: "چه می خواهید انجام دهید؟"

بلافاصله پس McEnany این جلسه برژینسکی در زمان به توییتر را که همان نقطه به توضیح است که ایموس بود "ساخته عاطفه شوخی" به Scarborough هر دو در هوا و در طول یک استراحت. این میزبان MSNBC "شرمنده شد," او گفت:, و اقدام به برس آن را خاموش.

در جای دیگر در پايه بلند كن بادي, McEnany مواجه شد در مورد ناروا بودن به ظاهر تمایلی به ارائه ایم صلح تنها برای وزیر مطبوعات یک بار دیگر مرجع ایموس بخش به عنوان توجیهی برای رئیس جمهور توييتها در حالی که این ادعا "قلب ما با لری."

"این مرد زن مرده است صحبت کردن به طور خاص در مورد رئیس جمهور" PBS خبرنگار Yamiche Alcindor گفت. "آیا شما نمی خواهید برای پاسخ به آن؟"

McEnany نادیده گرفته Alcindor به جای تبدیل به pro-مغلوب ساختن پیشی جستن خروجی یک امریکا به یک سوال در مورد "Obamagate" رسوایی.

بعد از آن در بعد از ظهر در کاخ سفید در رویداد مطبوعاتی اعلام کلاه انسولین هزینه تهمت پرسیده شد که چرا او همچنان به نشان می دهد که Scarborough قاتل است باعث جمهور به ادعای "بسیاری از مردم نشان می دهد که."

"امیدوارم روزی مردم را پیدا خواهد کرد" مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد. "این قطعا بسیار مشکوک وضعیت. غمگین و بسیار غمگین و بسیار مشکوک است."

یکی دیگر خبرنگار آورده تا حرف از تیموتی Klausutis اشاره کرد که مرد زن مرده بود التماس توییتر را به رئیس جمهور توييتها و اگر مغلوب ساختن پیشی جستن به حال دیده می شود آنچه که او تا به حال نوشته شده است.

"آره, من. من مطمئن هستم که در نهایت آنها می خواهند برای رسیدن به پایین از آن و آن را بسیار جدی وضعیت" مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش نشان داد و قبل از ارجاع به ایموس رادیو بخش.

"آنها با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده در هزینه های خود را من فکر کردم آن بود کاملا نامناسب" او به این نتیجه رسیدند. "این بسیار مشکوک است و من امیدوارم که کسی به پایین آن است. از آن خواهد شد یک چیز بسیار خوب است. همانطور که می دانید هیچ اساسنامه محدودیت ها. این امر می تواند یک چیز بسیار خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب