کلیان کانوی از دست می دهد و آن را بیش از مریم تهمت کتاب در فاکس نیوز

اگر کلیان کانوی واقعا نگران آیات در مری مغلوب ساختن پیشی جستن کتاب جدید بیش از حد و هرگز به اندازه کافیصدمه زد

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

اگر کلیان کانوی واقعا نگران آیات در مری مغلوب ساختن پیشی جستن کتاب جدید بیش از حد و هرگز به اندازه کافیصدمه زدن به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاییز او یک کار ضعیف نشان دادن آن بعد از ظهر سه شنبه در رادیو فردا.

فردا میزبان هریس فاکنر به نظر می رسید میلی به ارمغان می آورد تا آخرین بگویید-همه توسط رئیس جمهور شویم که آماده به سنگ Trumpland مثل هیچ کدام آمد که قبل از آن در حال انتظار برای آن را تا مصاحبه این بود که تقریبا بیش از.

پس از خواندن با صدای بلند به خصوص محکم عبور را پوشش می دهد که هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن "آشکار نژادپرستی" و عدم ایمان مذهبی فاکنر پرسید: "چه واکنش کاخ سفید به این کتاب که در حال آمدن است؟"

"من معتقدم که موضوعات خانوادگی باید در خانواده مهم است. من فکر می کنم این پوست نازک و آشفته زندگی در یک خانه شیشه ای, جریان اصلی رسانه های اعضای که فکر می کنم مردم و خانواده ها در کسب و کار خود باید به فکر سه بار دفعه بعد آنها را که" کانوی گفت: ارائه شوم چشمک همراه با تهدید.

فاکنر اجازه دانستن "hm" در پاسخ به کسانی که نظر شاید به این دلیل نیست بیش از حد طولانی پیش او در پایان دریافت از کانوی wrath برای آوردن شوهرش جورج کانوی باطل انتقاد از رئیس جمهور.

"این است که مانند هر کتاب دیگر وجود دارد خارج وجود دارد در نظر من" کانوی اضافه شده است. "ما رسوخ کردن فوری اعتبار نزد کسی به خصوص کسانی که تحت سوگند و نوشتن آثار داستانی, شاید, یا داستان در یک اثر داستانی به عنوان طولانی به عنوان آنها در خارج وجود دارد به رئیس جمهور. من فکر می کنم خبرنگاران باید به تمرکز بر گرفتن داستان و نه رئیس جمهور. این چیزی است که آنها هستند قرار است به انجام."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در ضمن تلقی همه چیز را در این کتاب غلط با وجود این واقعیت است که او نمی به عنوان خوانده شده هر یک از آن نشده است. "این مسخره اتهامات پوچ است که به هیچ وجه تحمل در حقیقت," او گفت:. "هنوز برای دیدن کتاب, اما آن است که یک کتاب از دروغ."

و در عین حال در حالی که هر کتاب دیگر در مورد این رئیس جمهور است که "داستان" کانوی موفق به ستودن فضائل آینده کتاب در مورد تهمت ریاست جمهوری در پایان از فاکس ظاهر.

"معدن خواهد بود یک روز شما آن را دوست دارم" کانوی گفت. "من دوباره به بحث در مورد کتاب من یک روز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب