کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر تهدید اقدام نظامی علیه کره جنوبی

کره شمالی ارتش را "قطعا" اقدام علیه کره جنوبی در میان عدم روابط گفت: کیم یو جونگ خواهر از رهبر کره شمالی کیم ج

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

کره شمالی ارتش را "قطعا" اقدام علیه کره جنوبی در میان عدم روابط گفت: کیم یو جونگ خواهر از رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد. او شده است به طور فزاینده ای نقش برجسته در پیونگ یانگ.

کیم یو جونگ خواهر دیکتاتور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در روز شنبه ناودان کره جنوبی به عنوان "دشمن" و گفت: سئول را به زودی شاهد فروپاشی یک "بی فایده" دفتر رابط در شهر مرزی کائسونگ.

"با اعمال قدرت من مجاز رهبر انقلاب حزب ما و دولت من به یک دستورالعمل به آغوش گروه مسئول امور با دشمن را قاطعانه انجام اقدام بعدی" او در بیانیه ای گفت: بدون ارائه جزئیات بیشتر

"ارتش ما بیش از حد را تعیین می کند چیزی برای خنک کردن مردم ما را خشم و مطمئنا انجام آن, به اعتقاد من," او اضافه شده است.

کره شمالی همچنین گفت که او احساس می کرد که "زمان برای شکستن با کره جنوبی مقامات" در یک احتمال دارد اشاره به تهدیدات قبلی برش تمام روابط خود را با سئول دولت است.

ادامه مطلب: کره شمالی به قطع تمام ارتباطات با کره جنوبی: KCNA

کیم یو جونگ نفوذ در حال رشد بوده است در ماه های اخیر در میان شایعات از مسائل مربوط به سلامت. در علاوه بر این به عنوان قدرتمند ترین زن در کشور جدا شده, دولت, رسانه ها به تازگی تایید کیم یو جونگ گرفته است مسئول روابط با کره جنوبی است. هفته گذشته او را تهدید به پایان دادن یک کلید نظامی پیمان بین پیونگ یانگ و سئول بیش از تبلیغات جزوات ارسال شده در توسط فعالان از سمت جنوب از مرز. این پیمان شامل یک نظامی توافق برای کاهش متعارف نظامی و تهدیدات بین دو کشور و ایجاد مرز بافر و no-fly zones. کیم یو جونگ گفت: این پیمان بود "به سختی هر گونه ارزش است." او همچنین به نام جداشدگان از کره شمالی بودند که با درگیر جزوات بشر "تفاله" و "سگ دو رگه."

ادامه مطلب: کره شمالی — کیم خواهر را تهدید می کند برای پایان دادن به پیمان نظامی بیش از جزوات

شنبه بیانیه می آید ساعت پس از های مختلف کره شمالی گفت که سئول باید پایان "مزخرف" بحث در مورد پیونگ یانگ پوسته پوسته شدن زرادخانه هسته ای خود را. وزارت امور خارجه نماینده گفت: کره شمالی ادامه خواهد داد به گسترش آن قابلیت های نظامی در پاسخ به تهدید درک شده از ما. کیم جونگ سازمان ملل متحد خود را متعهد به "کامل denuclearization از شبه جزیره کره" پس از دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن دو سال پیش اما این مذاکرات باید پس از متوقف شده است.

ادامه مطلب: از موشک های کوچک به denuclearization: یک جدول زمانی از ما-کره شمالی روابط تحت کیم جونگ سازمان ملل متحد

در حالی که پیونگ یانگ این آخرین کلامی حملات تمرکز در موضوع بادکنک-تحویل تبلیغ علیه کیم جونگ سازمان ملل متحد رژیم برخی از کارشناسان بر این باورند که هدف واقعی از فتنه و بلاغت است که برای افزایش فشار بر آمریکا برای نرم کردن تحریم ها علیه صنعت گردشگری در دولت است. دیگران اشاره به نیاز به تجمع در کره شمالی مردم در برابر یک دشمن خارجی به عنوان کشور چهره مشکلات اقتصادی باعث coronavirus بحران است.

dj/rc (AFP, dpa, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب