KIPA و Netflix جدید ایجاد COVID-19 سینما و تلویزیون صندوق اضطراری برای سخت ترین ضربه کارگران در سمعی و بصری و فیلم بخش

لهستانی, تولید, داد (KIPA) در همکاری با Netflix اعلام کرد ایجاد یک جدید فیلم و تلویزیون اضطراری صندوق امداد به

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

لهستانی, تولید, داد (KIPA) در همکاری با Netflix اعلام کرد ایجاد یک جدید فیلم و تلویزیون اضطراری صندوق امداد به کمک سخت ترین ضربه کارگران در تلویزیون و سینما صنعت با توجه به تولیدات تعطیل در لهستان ناشی از کوروناویروس بحران است. صندوق عمل خواهد شد با شعار: "تولید کنندگان کمک خدمه".

Netflix اهدا خواهد شد 2.5 میلیون zl به KIPA برای کمک به راه اندازی صندوق.

گرانت در دسترس است به آسیب پذیر ترین اعضای خدمه در تلویزیون و فیلم در بخش حرفه ای که صنعتگری بسیار مهم است به کیفیت تولید و کسی که اغلب مترجمان آزاد هستند قادر به کار با توجه به تقریبا کامل تعلیق تولید. کمک خواهد شد و به تمام فیلم بخش - مجموعه طراحان آرایش هنرمندان صدا اپراتورهای DOPs, دوربین, دستیاران, تسمه, تمرکز pullers استوری بورد سازندگان gaffers و بسیاری از نمایندگی زیر خط مشاغل است.

لهستانی, تولید, داد تنها اتاق بازرگانی در لهستانی سمعی و بصری صنعت با 20 سال تجربه که همکاران بیش از 140 اعضای تولید شرکت های مستقل تولید کنندگان و منطقه ای فیلم بودجه. یکی از اهداف اصلی KIPA است برای نشان دادن و حفاظت از منافع اقتصادی اعضای خود و برای حمایت از توسعه پایدار از کل سمعی و بصری بخش. بنابراین KIPA ثابت شده است به شریک زندگی ایده آل برای Netflix بکشد برای ایجاد یک صندوق برای حمایت از توسعه پایدار از کل سمعی و بصری بخش.

Alicja Grawon-Jaksik رئیس اتاق بازرگانی گفت: "این بودجه به ما کمک خواهد کرد حفظ اضطراری پشتیبانی ما در محل قرار داده برای شکننده ترین کارگران از صنایع فرهنگی. یکی از KIPA' ارزش های اصلی همبستگی است و ما درک می کنیم که پس از Netflix پیاده سازی پروژه های در لهستان آن را احساس می کند به عنوان بخشی از بازار ما. بنابراین برای ما این یک حرکت طبیعی است که Netflix در حال کمک به حمایت از مترجمان آزاد از تلویزیون و سینما صنایع در این زمان دشوار است برای رسانه و فرهنگ ، این یک حرکت اصیل."

"ما سپاسگزار قادر به کار با KIPA به پشتیبانی سخت ترین ضربه خدمه در تلویزیون و فیلم تولید که بخشی از آن در سطح بین المللی تحسین لهستانی صنعت خلاق است. در علاوه بر این به حمایت ما را به خدمه کست و ویژگی های شرکای درگیر در تولیدات ما, ما همچنین می خواهم برای کمک به کسانی که بیشترین نیاز به کمک های مالی در این بخش به طور گسترده تر به ویژه مترجمان آزاد در برخورد با بحران کنونی است." می افزاید: آنا Nagler - مدیر زبان محلی اصل کی در Netflix بکشد.

ایجاد این صندوق بخشی از یک اطلاعیه Netflix ساخته شده در مارس 20, برای راه اندازی یک 100 میلیون دلار از صندوق برای معماران و طراحان که شغل آسیب دیده اند و در حال انجام coronavirus همه گیر است افزایش به $150 متر. بسیاری از کسانی که بودجه را به سمت پشتیبانی از سخت ترین ضربه کارگران در Netflix بکشد خود productions در لهستان و سراسر جهان است. Netflix بکشد کمک مالی به KIPA و همچنین به سازمان های دیگر در سراسر جهان (آمریکا, کانادا, انگلستان, ایتالیا, اسپانیا, هلند, هند, برزیل, مکزیک و کلمبیا) است که بخشی از $30 میلیون از مشکلات صندوق خواهد شد که اختصاص داده شده به ارائه کمک های اضطراری به خارج از خدمه کار در سراسر گسترده تر فیلم و تلویزیون صنعت در کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندوق, نرم افزار, فرآیند و معیارهای واجد شرایط بودن, please visit: http://kipa.pl/aktualnosci/

در مورد KIPA:

لهستانی, تولید, داد (KIPA) تنها اتاق بازرگانی برای سمعی و بصری بازار در لهستان و یکی از بزرگترین کسب و کار مستقل, سازمان گرد هم آوردن بیش از 140 اشخاص. این شامل تولید شرکت متخصص در فیلم و تلویزیون و تبلیغات, تولید, و همچنین فیلم های مدارس و منطقه ای فیلم وجوه (RFF). از زمان تأسیس آن در سال 2000 این شرکت فعال داشت و در توسعه مستمر لهستانی سمعی و بصری میباشد. KIPA را وظیفه اصلی این است که به نمایندگی از منافع اقتصادی اعضای آن به ویژه نسبت به دولت و بازیکنان کلیدی در سمعی و بصری بازار است. KIPA با این نسخهها کار برای ادغام تولید کنندگان محیط زیست است یک پلت فرم برای تبادل تجربه و همکاری را فراهم می کند اطلاعات در زمان قانونی از جمله حقوقی و مالی هستند و در مهم ترین رویدادهای صنعت.

در مورد Netflix بکشد:

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی سرویس با بیش از 167 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب