Kurt باک انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت بر bas

هیئت نظارت بر bas انتخاب دکتر کورت باک به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت بر bas. باک قبلا انتخاب شده به هیئت نظارت

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

هیئت نظارت بر bas انتخاب دکتر کورت باک به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت بر bas. باک قبلا انتخاب شده به هیئت نظارت بر bas توسط سالانه جلسه سهامداران به عنوان یک سهامدار نماینده. مدت اجرا می شود و تا پایان سالانه جلسه سهامداران در سال 2024.

باک موفق دکتر یورگن Hambrecht که به عنوان اعلام شده توسط او را قبل از انتخابات خود را به هیئت نظارت توسط سالانه جلسه سهامداران در مارس 3, 2019, استعفا از هیئت نظارت در پایان سالانه جلسه سهامداران 2020 و در نتیجه در سمت چپ از هیئت نظارت.

در مورد BASF

در BASF ما ایجاد شیمی برای آینده ای پایدار. ما ترکیب موفقیت اقتصادی با حفاظت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی است. بیش از 117,000 کارکنان در شرکت BASF در کار گروه در کمک به موفقیت مشتریان ما تقریبا در همه بخش ها و تقریبا در هر کشور در جهان است. ما نمونه کارها سازماندهی شده است به شش بخش: مواد شیمیایی مواد صنعتی راه حل های سطح فن آوری تغذیه و مراقبت و کشاورزی راه حل. BASF تولید فروش €59 میلیارد دلار در سال 2019. BASF سهام معامله شده در بورس در فرانکفورت (BAS) و آمریکایی به عنوان امانت دار رسید (BASFY) در ایالات متحده آمریکا اطلاعات بیشتر در www.basf.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب