Lady Antebellum ادعا می کند آنها فقط را نمیفهمد نام گروه نژادپرست است خواهد شد در حال حاضر توسط 'Lady A'

Lady Antebellum به نام جدید: بانوی A. کشور گروه خود را اعلام کرد تغییر نام در روز پنج شنبه در بیانیه ای که در

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

Lady Antebellum به نام جدید: بانوی A. کشور گروه خود را اعلام کرد تغییر نام در روز پنج شنبه در بیانیه ای که در آن آنها نوشت: "بعد از بازتاب شخصی گروه بحث نماز و بسیاری از صادق, گفتگو با برخی از نزدیک ما سیاه و دوستان و همکاران ما تصمیم به رها کردن کلمه "antebellum' از نام ما و حرکت رو به جلو به عنوان یک خانم با نام مستعار طرفداران ما به ما تقریبا از شروع."

این حرکت ستودنی یک; گروه نام با اشاره به دوران قبل از جنگ داخلی connotes آشکار روابط برده داری. که انجمن تعطیل کرده است در میان چیزهای دیگر, Blake Lively را کوتاه با نام تجاری شیوه زندگی حفظ کند. اما این گروه در بیانیه ای نیز کنجکاو و کمی گمراه کننده است. به نظر می رسد به این مفهوم را میرسانند سه قطعه تنها به تازگی متوجه شدم نام خود را توهین آمیز است و در اخیر Black Lives Matter تظاهرات. در واقع بحث را احاطه کرده و برگ نام برای سال—و آنها خطاب آن را قبل از.

"به عنوان یک گروه ما تلاش کرده اند برای موسیقی ما به یک پناهگاه... شامل تمام" گروه نوشت: در بیانیه خود. "ما به تماشا و گوش بیشتر از همیشه این چند هفته اخیر و قلب ما را هم زده شده است با اعتقاد راسخ ما چشم باز گسترده ای به بی عدالتی نابرابری و تعصبات سیاه زنان و مردان همیشه مواجه شده و در ادامه به صورت روزمره است. در حال حاضر blindspots ما حتی نمی دانند وجود نازل شده است."

"هنگامی که ما مجموعه ای را با هم تقریبا 14 سال پیش ما به نام گروه ما پس از جنوبی 'antebellum" سبک خانه که در آن ما در زمان ما برای اولین بار عکس" این بیانیه می افزاید. "به عنوان نوازندگان آن را به ما یادآوری از تمام موسیقی متولد در جنوب که تحت تاثیر ما... Southern rock, blues, R&B, انجیل, و البته کشور است. اما ما پشیمان و خجالت می گویند که ما نمی کند را به حساب انجمن که وزن پایین این کلمه اشاره به این دوره از تاریخ قبل از جنگ داخلی که شامل برده داری. ما عمیقا متاسفم برای صدمه دیده و این باعث شده است که و برای هر کسی که احساس ناامنی نهان یا unvalued. باعث درد هرگز دل ما قصد اما آن تغییر نمی کند این واقعیت است که در واقع آن را فقط که. بنابراین امروز ما صحبت کردن و ایجاد یک تغییر. ما امیدواریم که شما را در حفاری و به ما بپیوندید."

"ما درک می کنیم که بسیاری از شما ممکن است این سوال را بپرسید" چرا باید شما ساخته شده است این تغییر تا به حال؟'" این بیانیه ادامه می دهد. "پاسخ این است که ما می توانیم هیچ بهانه ای برای ما lateness و برای تحقق این. آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که تصدیق آن به نوبه خود از آن و اقدام است."

Lady Antebellum به نام اتحاد موضوع بحث شده است تقریبا به عنوان طولانی به عنوان گروه وجود داشته است. آن پوشش داده شده است در نشریات از جمله خانم مجله و معاونخود را که شامل نام و نام خانوادگی در یک مقاله در مورد توهین آمیز band به نام. خواننده هیلاری اسکات خطاب به سه نفر بحث انتخاب نام فقط چند سال پیش در مصاحبه با شیکاگو تریبونو به نظر می رسید به این مفهوم را میرسانند که او می دانست که از همان آغاز که نام آمد قابل توجهی در چمدان.

"من باید به [خواننده Charles Kelley] اعتبار برای این گروه به نام" اسکات گفت. "او و دیو [Haywood] به نام من در بلندگو زمانی که ما در تلاش بودند به ناخن یک نام و گفتم آیا خانواده خوب با بودن در یک گروه به نام "Lady Antebellum'?' و گفتند: آره واقعا سرد است.' من به یاد داشته باشید اگر ما یک رکورد معامله است که می شود اولین چیزی که به, اما به نوعی آن گیر کرده است."

"به دنبال آن بود چگونه است که تبدیل به نام ما?" اسکات در ادامه با اشاره به نقطه او ساخته شده در این بیانیه در مورد antebellum معماری. در پایان او گفت: "ما دوست game, چگونه آن صدا. آن صدا و آن را تا به حال این لایه از نوستالژی. اما هنگامی که (طرفداران آغاز شده) تماس با ما 'Lady A' گفتم اجازه دهید فقط آن را نگه دارید که راه.'"

بدون در نظر گرفتن آن به نظر می رسد این گروه در حال حاضر شناخته شده به عنوان جوجه یک متعهد به ساخت یک تغییر مثبت است. این گروه متعهد به کمک به مساوی عدالت ابتکار از طریق جامعه خود بنیاد بانوی کمک."ما احساس ما بیدار شده است," بیانیه ادامه می دهد: "اما این فقط یک گام است. بی شماری وجود دارد که باید گرفته شود. ما می خواهیم به انجام بهتر. ما متعهد به بررسی ما فردی و جمعی تاثیر و ایجاد تغییرات لازم به عمل antiracism. ما همچنان به آموزش خودمان را سخت مکالمات و جستجو در بخش هایی از قلب ما که نیاز به هرس—به رشد را به انسان بهتر است, بهتر است همسایه است."

"ما نماز" در این بیانیه آمده: "این است که اگر ما به عنوان مثال منجر... با تواضع و عشق و همدلی و عمل... ما می تواند بهتر متحدان به کسانی که از درد و رنج سخن گفته و ناگفته بی عدالتی در حالی که موثر بر فرزندان ما و نسل های آینده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن