لنس آرمسترانگ ثابت می کند او هیچ Michael Jordan—و هنوز بزرگ, سراخ کون,

یکny نگرانی که لنس خواهد بود چهار ساعت عذرخواهی تور طراحی شده برای استخراج همدردی خود را خوار موضوع به سرعت له

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

یکny نگرانی که لنس خواهد بود چهار ساعت عذرخواهی تور طراحی شده برای استخراج همدردی خود را خوار موضوع به سرعت له با افتتاح آن دقیقه است. در یک مصاحبه جدید هفت بار در تور دو فرانس برنده لنس آرمسترانگ نشان می دهد که در سال های پس از سقوط از فضل او انتظار می رود فقط در مورد هر کس او مواجه می شوند به او بگویید "برو تو". وقتی که در نهایت اتفاق افتاده است, او متوجه شد که "برخی از مردم فقط نمی تواند لرز برو بیرون. آنها عصبانی هنوز. و آنها را عصبانی برای همیشه."

بعد با توجه به فراوان مواد ممنوع در زمان او برای رسیدن به مسابقه جاودانگی—و پس از آن رسوایی—او اعتراف می کند: "من تحصیل خودم در چه حال داده شد و من تصمیم به آن را انجام دهد." و حتی پس از رسوایی او باقی مانده ئی مصر بیان کرد بارها و بارها در مورد او مصیبت "من چیزی را تغییر نمی دهد."

به عنوان کسانی و بسیاری از soundbites را روشن لنس آرمسترانگ نمایش توسط Marina Zenovich دو قسمت 30 برای 30 ESPN مستند (اکران مارس 24) یکی نیست به دنبال ترمیم نرده ها. پرده متفکر و متناوب جذاب و قرار دادن او ظروف سرباز یا مسافر از تناقضات او شده است از او در نهایت در ژانویه 2013 اپرا وینفری مصاحبه اعتراف به این که او دوچرخه سواری حرفه ای بود به طور کامل آلوده بسیار افزایش دهنده عملکرد داروهای او مدت طولانی نگهداری می شود—با صدای بلند و با عصبانیت در رسانه ها و دادگاه—او را ندارد. به خصوص در اوایل رفتن آرمسترانگ دوست داشتنی جاذبه سخت است برای مقاومت در برابر و تکثير توسط خود forthrightness. در واقع این چنین خودنمایی مسئله ای است که از طریق چت با ESPN خبرنگار بانی فورد و سابق VeloNews, ویرایشگر چارلز Gotti مدیر Zenovich است به طور مستقیم آدرس که آیا فیلم او خواهد بود دستکاری شده توسط این آیکون را به یک تصویر-توانبخشی پروژه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن