سرزمین غول بازده برای فصل دوم - پادکست از Recode و Vox Media پادکست شبکه

زمین از غول — یک روایت پادکست از Recode و Vox Media پادکست شبکه — بازده با Netflix اثر است. هفت قسمت فصل را کش

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

زمین از غول — یک روایت پادکست از Recode و Vox Media پادکست شبکه — بازده با Netflix اثر است. هفت قسمت فصل را کشف چگونه Netflix مختل هالیوود, تغییر راه ما به تماشای تلویزیون و فیلم و چگونه این شرکت در حال آماده سازی برای تغییرات چشمگیر به جریان و سرگرمی شخصی جلوتر است. میزبانی Recode خبرنگار ارشد پیتر کافکا (@pkafka) و ارشد اطلاعات خبرنگار Rani ملا (@ranimolla), سرزمین غول ها: Netflix اثر را پوشش جریان های غول پیکر با یک سطح از عمق و دسترسی به دیگر پادکست است. قسمت های جدید نشان می دهد را منتشر هفتگی در روز سه شنبه صبح.

سرزمین غول یک روایت پادکست در مورد پنج غول فن آوری — Facebook, آمازون, اپل, Netflix, و, گوگل, یا FAANG — و چگونه آنها تسلط بر زندگی ما برای بهتر یا بدتر. در فصل اول خود را نشان می دهد تحت پوشش افزایش آمازون با Recode ارشد تجارت خبرنگار Jason Del Rey.

گوش دادن به نشان می دهد, تریلر, و, اشتراک, به صورت رایگان در اپل پادکست Spotify در یا در مورد علاقه خود را و پادکست نرم افزار به طور خودکار دریافت قسمت جدید.

در مورد سرزمین غول ها: Netflix اثر: Facebook. اپل. آمازون. Netflix بکشد. گوگل. این پنج غول تکنولوژی جهان را تغییر داده اند. اما چگونه ؟ و در چه هزینه ؟ در فصل جدید از سرزمین غول "Netflix بکشد اثر" ما به کاوش چگونگی Netflix مختل هالیوود, تغییر راه ما به تماشای تلویزیون و فیلم و چگونه آنها در حال آماده شدن برای تغییرات چشمگیر به جریان و سرگرمی شخصی جلوتر است. سرزمین غول ها: Netflix اثر توسط شرکت میزبانی Recode پیتر کافکا و Rani ملا.

در مورد پیتر کافکا: پیتر کافکا (@pkafka) یک خبرنگار ارشد در Recode کسب و کار و فن آوری از شبکه Vox Media; میزبان Recode رسانه های پادکست هفتگی اختصاص داده شده به آینده از رسانه ها و فن آوری و تولید کننده کد های رسانه های, کنفرانس زنده رویداد که میزبان hard-hitting مصاحبه با رسانه ها و تکنولوژی صنعت پیشرو بازیکنان. او شده است پوشش رسانه ای و فن آوری از سال 1997 زمانی که او عضو ستاد مجله فوربس کار کرده است و در رسانه ها از جمله سیلیکون کوچه خودی (سلف به خودی کسب و کار) و AllThingsD.com.

در مورد Rani ملا: Rani ملا (@ranimolla) ارشد اطلاعات خبرنگار در Recode پوشش کسب و کار و فن آوری اخبار از طریق نمودار و تصاویر و نقشه های, صوتی, و گاهی اوقات حتی متن. قبل از پیوستن به Recode, Rani بود اطلاعات نویس در بلومبرگ مزاحم و بصری خبرنگار در وال استریت ژورنال. در آن موقعیت او جدولها همه چیز را از ما رو به رشد اعتياد به اينترنت اساسی تولید انرژی است که باعث می شود زندگی ما آنلاین امکان پذیر است. او دارای درجه از کالج اوبرلین و کلمبیا مدرسه روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب