پیشرو در صنعت تحلیلگر شرکت رتبه Splunk برای اولین بار در ITOM سهم بازار گزارش 2019

Splunk, Inc. (نزدک: SPLK) ارائه دهنده داده ها-به-همه چیز پلت فرم اعلام شد رتبه شماره 1 برای 2019 سهم بازار و ب

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

Splunk, Inc. (نزدک: SPLK) ارائه دهنده داده ها-به-همه چیز پلت فرم اعلام شد رتبه شماره 1 برای 2019 سهم بازار و بازار درآمد در IDC را در سراسر جهان این عملیات نرم افزار مدیریت بازار سهام 2019.* این دومین سال در یک ردیف Splunk نامگذاری شد رهبر IDC در گزارش سالانه ارزیابی Splunk آن ارائه از جمله Splunk خدمات فناوری اطلاعات (ITSI), Splunk برنامه برای زیرساخت Splunk ابر SignalFx زیرساخت های نظارت و SignalFx Microservices APM. دانلود IDC در سراسر جهان ITOM نرم افزار بازار سهام 2019 در Splunk سایت.

در این گزارش Splunk شماره 1 برای کل ITOM بازار با 13 درصد سهم بازار جلوتر از فروشندگان دیگر از جمله Microsoft, IBM, Cisco, Broadcom و جدید یادگاری. به گفته IDC Splunk نمایش داده می شود رشد قوی از 32.3% از سال 2018 دستیابی به بزرگترین افزایش در بازار درآمد در میان ITOM فروشندگان. IDC تخمین زده است که در سراسر جهان ITOM بازار رشد 16.4% از سال 2018 است و به ارزش 11.5 میلیارد دلار است.

"به عنوان شبکه در حال تبدیل شدن به پیچیده تر است و تیم ها به طور فزاینده ای در حال انتقال به کار از راه دور این تیم نیاز به راه حل هایی که کمک به آنها برای ایجاد عملیات موثر مراکز. Splunk راه حل آن کمک به تیم پاسخگویی به این خواسته های جدید و به طور مستمر تکامل خود را داده و آن را مدیریت سفر" گفت: کیا Behnia, معاون رئیس جمهور, این عملیات, Splunk. "Splunk موقعیت های بالا در این گزارش نتیجه ما ادامه داد: نوآوری و تحول در این تحول آن چشم انداز و قرار دادن نیازهای مشتریان در خط مقدم."

Splunk راه حل آن بیشتر مشتریان را قادر به ایجاد تغییر از سنتی به مدرن آن عملیات و کمک به آنها را به نوبه خود اطلاعات را به انجام با ارائه کسب و کار با ارزش نتایج. برای کسب اطلاعات بیشتر در Splunk راه حل آن بازدید Splunk سایت.

*IDC در سراسر جهان این عملیات نرم افزار مدیریت بازار سهام 2019: رشد قوی جلوتر از COVID-19 اختلال تیم jason e miller و استفان الیوت ژوئن 2020.

 در مورد Splunk, Inc.

Splunk, Inc. (نزدک: SPLK) تبدیل داده های دستگاه را به پاسخ. سازمان ها با استفاده از بازار پیشرو Splunk راه حل های یادگیری ماشین خود را برای حل سخت ترین آن, اینترنت, از همه چیز و چالش های امنیتی. تاریخ میلیون ها نفر از کاربران پرشور و کشف خود را "aha" لحظه با Splunk امروز: https://www.splunk.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب