اطلاعات بیشتر در مورد واله اقدامات برای مبارزه با کار کودکان

از روز جهانی مبارزه با کار کودک برگزار می شود سالانه در 12 ژوئن به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این عمل غیر ق

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

از روز جهانی مبارزه با کار کودک برگزار می شود سالانه در 12 ژوئن به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این عمل غیر قانونی که چالش ها را به همه کشورها و اقتصادی صنایع. ول را تحمل نمی کند این عمل طول می کشد و دقیق اقدامات به مطمئن شوید که آن را نمی کند رخ می دهد در میان آن مستقیم و شخص ثالث کارکنان به عنوان به خوبی به عنوان تامین کنندگان.

این شرکت نیاز به از طریق قراردادی بند است که تامین کنندگان آن اجازه نمی دهد این نوع از کار و آنها را تشویق به حمایت از ابتکارات و مبارزات بر ممنوعیت این عمل است. عدم رعایت این بند نشان میدهد فوری فسخ قرارداد. علاوه بر این شرکت ترویج آگاهی اقدامات در ریشه کن کردن کار کودکان و مطابق با حقوق کودکان و نوجوانان.

در پایان 2019, ول پیوست دو نهاد است که کار برای تضمین رعایت حقوق کودکان و نوجوانان – برزیل موسسه ملی پیمان برای ریشه کن کردن کار برده (InPACTO, Instituto Pacto Nacional pela Erradicação do Trabalho Escravo) و دوران کودکی Brasil, یک سازمان است که بخشی از جهان در دوران کودکی پایه و اساس برای محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر سوء استفاده جنسی. این شرکت همچنین دارای یک سیاست است که منع استخدام افراد زیر 18 سال به جز شاگرد جوان در برنامه ارائه شده در برزیل قوانین اداری و توابع و غیر مناطق عملیاتی.

این و دیگر اقدامات منعکس کننده ارزش های شرکت که به طور گسترده ای منتشر و از طریق آن سیاست, حقوق بشر, راهنمای و تامین کنندگان منشور اخلاقی. ول نیز تشویق می کند هر کسی که مظنون یا شناسایی کودکان کار در شرکت و یا آن زنجیره تامین به آن گزارش به اخلاق و رفتار ،

در مورد کودکان کار

با وجود پیشرفت های بزرگ است که ساخته شده است برای شناسایی عوامل خطر برای وقوع آن و اقداماتی برای ریشه کن کردن آن در سطح جهانی یکی در 10 کودکان و نوجوانان خواهد بود قربانیان کار اجباری در سراسر جهان با توجه به بین المللی کار (ILO).

کار کودکان است و هر گونه فعالیت که مانع یک کودک یا نوجوان را از دسترسی به مدرسه نقض حق خود را برای زندگی در خانواده و دوستان و جامعه و یا حق خود را به خواب و استراحت کافی. کودکان کار همچنین شامل هر گونه فعالیت که تحت تاثیر یک کودک یا نوجوان جسمی و روانی و اخلاقی یا اجتماعی توسعه است. فعالیت های ساده به کمک والدین و یا سرپرستان و کمک به یادگیری و رشد کودکان و نوجوانان ممنوع نیست.

با هدف احترام به حقوق کودکان و نوجوانان به عنوان به خوبی به عنوان آنها را با ارائه فرصت های آموزش کاربردی, آموزش و تجربه و نسل از درآمد بسیاری از کشورهای توسعه برنامه ها برای تنظیم و ترویج کار برای افراد جوان مانند شاگرد جوان برنامه در برزیل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن