نور تیپ® راه اندازی FTTH از راه دور کلاس های درس

نور تیپ AFL را صنعت پیشرو در آموزش و آموزش و پرورش بخش اعلام آموزشی جدید گزینه برای حرفه ای ها در فیبر به فضای

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

نور تیپ AFL را صنعت پیشرو در آموزش و آموزش و پرورش بخش اعلام آموزشی جدید گزینه برای حرفه ای ها در فیبر به فضای خانه. FTTx در خارج طراحی کارخانه و گواهی فیبر به خانه حرفه ای (CFHP) از راه دور کلاس درس دوره اضافه شده اند به نور تیپ های آموزشی فروشگاه. زنده مربی-led کنترل از راه دور کلاس های درس ارائه خواهد شد دانش آموزان این فرصت را برای پیشبرد خود FTTH تخصص و آماده شدن برای فیبر پهنای باند ارتباط امتحانات گواهینامه.

FTTH از راه دور کلاس درس دانش آموزان دریافت همان کیفیت برنامه درسی به عنوان فرد در کلاس درس دانش آموزان است. با حداقل زمان و تعهد و کمتر از یک هفته دانش آموزان افزایش در تقاضا: Fiber-to-the-صفحه اصلی دانش و مهارت است. نور تیپ را تجربه مربيان تعامل دانش آموزان با تمرینات تعاملی و پرسش ها پاسخ داده در زمان واقعی توسط یک تکنولوژیست.
 
این FTTx OSP طراحی از راه دور کلاس درس باعث می شود والاتر از آن در اوت 10 سال 2020 است. این CFHP از راه دور کلاس درس شروع می شود در تاریخ 31 اوت سال 2020 است. هر دو دوره های در حال ثبت نام دانش آموزان است.
 
"با این" طبیعی "ما خوشحالیم که قادر به آوردن بیشتر و بیشتر از ما مشهور آموزش به مشتریان از طریق زندگی می کنند از راه دور کلاس های درس" توضیح لی Kellett مدیر کل نور تیپ. "این FTTx دوره های آموزشی به ویژه مهم است که با تقاضا برای افزودن پهنای باند و پوشش گسترده تر برای دیدار با نیازهای امروز."
 
پهنای باند فیبر انجمن صدور گواهینامه نشان می دهد سطح حرفه ای از ویژگی های شایستگی در FTTH فن آوری. آن شامل نشان دادن دانش و آشنایی با FTTH معماری شبکه و طراحی و استقرار فن آوری و مهارت های عملیاتی. این گواهی نامه را نه در جهت خاص و فروشندگان تجهیزات; بلکه آن را نشان می دهد مهارت های حرفه ای در یک پایگاه گسترده ای از FTTH موضوعات.
 
اطلاعات در مورد نور تیپ جدید FTTH از راه دور کلاس های درس را می توان در اینجا.
 
در مورد نور تیپ تاسیس در سال 1987 نور, تیپ آموزش دیده است بیش از 60 ، 000 تکنسین های نصب و مهندسین و طراحان و دیگر کارکنان پشتیبانی در سراسر جهان و در انواع صنایع. نور تیپ را instructor-led, آنلاین و کلاس های سفارشی تمرکز بر روی فیبر نوری, نصب و راه اندازی, تست و عیب یابی و همچنین طراحی و مهندسی. دوره های آموزشی شامل برنامه های تخصصی مانند FTTx, نرم افزار, بی سیم, ستون فقرات, صنعتی, و بیشتر. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید lightbrigade.com یا learn.lightbrigade.com تماس بگیرید و یا (800) 451-7128.
 
در مورد AFL
در سال 1984 تاسیس AFL بین المللی تولید کننده ارائه پایان به پایان راه حل های انرژی ارائه دهنده خدمات شرکت و بازارهای صنعتی و همچنین چندین بازارهای در حال ظهور. محصولات این شرکت در حال استفاده در بیش از 130 کشور و شامل کابل فیبر نوری و سخت افزار انتقال و پست برق لوازم, خارج, تجهیزات کارخانه, اتصال, تست و بازرسی تجهیزات فیوژن گشتن و آموزش. AFL نیز ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی مرکز داده سازمانی بی سیم و خارج کارخانه های کاربردی.
 
که مقر آن در Spartanburg, SC, AFL عملیات در ایالات متحده آمریکا مکزیک کانادا و اروپا و آسیا و استرالیا و تماما متعلق به شرکت تابعه از Fujikura, Ltd. از ژاپن است. برای اطلاعات بیشتر www.AFLglobal.com. Follow us on LinkedIn و توییتر و "مثل ما" on Facebook. نقد و بررسی وبلاگ ما و یا اشتراک به ما bi-monthly e-عضویت در خبرنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن