لندن Tech هفته میزبان #LTWConnects

لندن Tech هفته اعلام کرد یک سری از جلسات مجازی به نام #LTWConnects شامل الهام بخش صف از سخنرانان مشهور به بحث

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

لندن Tech هفته اعلام کرد یک سری از جلسات مجازی به نام #LTWConnects شامل الهام بخش صف از سخنرانان مشهور به بحث در مورد تاثیر تکنولوژی اکوسیستم در مسائل کلیدی از سن و سال ما از جمله بهداشت و آموزش و امنیت و آینده ی شغلی و اجتماعی و اقتصادی شمول زنان و نمایندگی از گروه های.

بحث را پوشش چگونه انگلستان با تکنولوژی مقابله با بزرگترین چالش ها و نقش مهم آن را در آینده جهان در کنار آوردن قدرت انعطاف پذیری و همکاری و رهبری را به خط مقدم.

تایید بلندگو برای سری که شروع می شود 9 ژوئن 2020 شامل سابق وزیر امور خارجه آمریکا, Hillary Rodham Clinton, چری بلر, CBE, QC, اینتل معاون رئیس جمهور Adrian Criddle, Ciaran مارتین مدیر عامل شرکت ملی دولت Cyber Security Centre, و, Arianna Huffington, مدیر عامل شرکت رشد جهانی و همچنین بسیاری دیگر از کارشناسان شناخته شده و اثرگذارندهها از فن آوری کسب و کار و فراتر از آن.

کارولین Dawson, مدیر عامل, Informa فن آوری گفت: "#LTWConnects را مشتعل معنی دار بحث و گفتگو پیرامون اینکه چگونه تکنولوژی است و نقش کلیدی را در جامعه جهانی از طریق ادامه و تعیین نوآوری است. سرعت تغییر در تکنولوژی و دنیای ما به طور کلی به معنی این مهم مکالمات را به اتفاق می افتد در حال حاضر. ما خوشحال به امن یک گروه از هیجان انگیز و جذاب سخنرانان از دنیای فن آوری کسب و کار و فراتر از آن است که ما می دانیم که ارائه خواهد شد برخی از درگیر شدن تفکر و بسیار مهم بحث است."

جانت Coyle, مدیر عامل برای کسب و کار, London & Partners افزود: "#LTWConnects فرصت را به انجمن جهانی جامعه با هم در طول این بی سابقه بار. مجازی جلسات را مقابله با برخی از مهم ترین موضوعات رو به بخش در حال حاضر و برجسته کسب و کار که در حال رانندگی تغییر دهید. #LTWConnects را تحریک روایات و ارتباطات است که منجر به لندن با تکنولوژی روز جشنواره در ماه سپتامبر (2-10) هنگامی که ما ادامه خواهد داد برای تقویت صدای فن و درایو رو به جلو مکالمات. ترکیب ما در ماه های ژوئن و سپتامبر حوادث ادامه خواهد داد به سوخت جاه طلبی و حرکت بخش فن آوری است که بسیار حیاتی برای اقتصاد ما."

اهل Shaw, موسس, Tech لندن طرفداران و فن آوری های جهانی طرفداران و رئیس لندن Tech هفته مشورتی کمیته گفت: "تاثیر Covid-19 برجسته است که نقش حیاتی که تکنولوژی را در آینده جامعه – آیا نگه داشتن ما را امن و یا تقویت اقتصاد ما. آن را به ارمغان آورده است نوآوری های جدید به جلو و شتاب رشد کلید عمودی مانند Fintech, AI, سایبر, EdTech و HealthTech نمایشگاه انعطاف پذیری در لندن جهان پیشرو شرکت های فن آوری. تقریبا برگزاری آرایه ای از مشخصات بالا سخنرانان #LTWConnects به ما می دهد یک نگاه اجمالی از آنچه که می تواند در یک دیجیتال-جهانی اول و جرقه لازم است بحث را به اطمینان حاصل شود که تکنولوژی مهار مثبت و فراگیر به شیوه ای."

جلسات:

بنیانگذاران فروم HEALTHTECH (9 ژوئن): به ارمغان می آورد با هم الهام بخش front-آستر از سراسر بهداشت و درمان و تکنولوژی به بحث تاثیر عظیمی از COVID-19 در بخش بهداشت و درمان در حال حاضر و در آینده است. از طریق پای بخاری چت و میزگرد دستور کار مورد بحث آینده داروسازی, موسیقی, بهداشت و سلامتی و تاثیر COVID-19 بر سلامت روان.

سخنرانان شامل بنیانگذار Frazzled کافه روبی موم غنی Pierson, Co-Founder & CEO از فضای فوقانی و رابرت Wainwright نوآوری جهانی سرب در Havas بهداشت و شما.

سایبر دفاع در یک بیماری همه گیر جهانی (9 ژوئن): یک پای بخاری چت با Ciaran مارتین مدیر عامل شرکت ملی دولت Cyber Security Centre بحث را پوشش چگونه به عنوان فناوری تصویب و وابستگی را افزایش می دهد COVID-19 نهفته است بریتانیا را تهدید سایبری چشم انداز است. بسیار جذاب و آموزنده بحث را پوشش تکامل از امنیت و مهار اطلاعات غلط. بحث و گفتگو خواهد شد که توسط techUK رئيس جمهور Jacqueline de Rojas.

آینده EDTECH (9 ژوئن): آموزش عالی در حال حاضر در حال تغییر به سرعت بیشتر و بیشتر به شدت نسبت به قبل نهفته COVID-19 بیماری همه گیر. حمایت از این تغییر در آینده Edtech ارائه خواهد شد بسیار آموزنده و تعاملی یک روز در یک کنفرانس که در آن آموزش عالی رهبران و دست اندرکاران می توانید در مورد یادگیری چگونه برای انطباق و رونق در سن واقعا دیجیتال.

تایید سخنرانان عبارتند از دیوید لفور, مدیر Edtech آزمایشگاه در امپریال کالج مدرسه کسب و کار, افزایش Luckin استاد یادگیرنده محور طراحی در UCL دانش آزمایشگاه و وندی پورسل معاونت Emerita در دانشگاه هاروارد.

دولت از سرمایه گذاری (10 ژوئن): در یک باز و صادقانه فروم بالا VCs بحث انتقادی دیدگاه های خود را در زمان سرمایه گذاری چشم انداز از جمله چالش ها و فرصت های که در آن به سرمایه گذاری در حال حاضر و نقش سرمایه گذاران در بهبود تکنولوژی اکوسیستم. سخنرانان شامل تیم دراپر بنیانگذار دراپر همکاران میکا سالمی شریک مدیریت در Lakestar و Alexsis درات سنت جیمز موسس و مدیریت شریک در Merian سرمایه گذاری.

انعطاف پذیری فناوری: رهبری (11 ژوئن): صنعت فن آوری بدون شک نشان داده شده است انعطاف پذیری در طول این آشفته ماه. این رویداد ارائه خواهد شد الهام بخش بحث و گفتگو در پیشرو از طریق یک بحران و به دنبال فراتر از COVID-19 بحرانی اقدامات برای بهبود کسب و کار آوردن رهبری به خط مقدم از بحث است.

سخنرانان کلیدی عبارتند از: راجر لینچ مدیر عامل شرکت Conde Nast, Adrian Criddle کلی مدیر و معاون رئیس جمهور از Intel UK و سعادت مارس امنیت و انعطاف پذیری مدیر شرکت آی بی ام.

انعطاف پذیری فناوری: راه اندازی SCALEUP (11 ژوئن): این رویداد به ارمغان می آورد و در اوایل مرحله رشد داستان در نوآوری از طریق COVID-19 بحران به خط مقدم. ما را بشنود از برترین سخنرانان در مواجهه با تصمیم گیری های دشوار و تطبیق با سرعت و عملا برای پیدا کردن فرصت ها و رشد مثبت برای کسب و کار.

سخنرانان شامل پیپ Jamieson, موسس و مدیر عامل شرکت از نقطه حسین Kassai مدیر عامل شرکت Onfido و پریا گوآ, شریک سرمایه گذاری از Merian سرمایه گذاری.

accelerateHER زنده (12 ژوئن): شنیدن به طور مستقیم از برخی از ترین در جهان استثنایی رهبران خواهد شد که بحث در مورد چشم انداز خود را برای عادی و چگونه به اطمینان حاصل شود که شرکت های فن آوری که نشستن در قلب آینده کسب و کار منجر شود با یک جنس لنز. موضوعات کلیدی عبارتند از: وزارت امور خارجه جهان برای زنان COVID-19 و قدرت محوری این نمایش از مدیر عامل شرکت در درس های رهبری از طریق یک بحران سلامت روانی و میکرو-عادات امنیت سایبری و آینده کار می کنند.

سخنرانان شامل سابق وزیر امور خارجه آمریکا, Hillary Rodham Clinton, چری بلر CBE کنترل کیفیت خانم ویویان شکار DBE شریک مدیریت UK & Ireland, McKinsey & Co, جولیا گونه مدیر عامل شرکت Everlywell, Simmone Taitt, موسس و مدیر عامل شرکت از دانه خشخاش, سلامت, نانسی Dubuc مدیر عامل شرکت معاون رسانه ای و, Arianna Huffington, مدیر عامل شرکت رشد جهانی.

ثبت نام برای ژوئن جلسات است که در اینجا londontechweek.آنلاین

لندن Tech هفته تصاویر موجود در https://www.splento.com/LTW2019/LTW2019

یادداشت به ویراستاران

در مورد لندن تکنولوژی هفته

لندن Tech هفته متعلق به Informa Tech بنیانگذاران و لندن و همکاران و شرکت تاسیس با تکنولوژی لندن طرفداران را در این سال یک جشنواره مجازی زندگی می کنند و رویدادهای نمایشگاه و تجلیل از بهترین تکنولوژی جذب مخاطبان جهانی با, شبکه, اجتماعی, یادگیری, و فرصت های کسب و کار.

کاوش چگونه فناوری تبدیل هر دو کسب و کار و جامعه لندن Tech هفته درایوهای مکالمات در اطراف تحول تنوع و نوآوری و فن آوری اکوسیستم یک پلت فرم به هم می آیند با تصمیم گیرندگان صنعت از رهبران کارآفرینان و اثرگذارندهها به درایو را تغییر دهید.

در مورد Informa Tech

Informa Tech بازار است پیشرو در ارائه دهنده یکپارچه تحقیقات رسانه ها, آموزش ها و اخبار به فن آوری جهانی جامعه است.

ما یک کسب و کار بین المللی از بیش از 600 همکاران فعال در بیش از 20 بازار. هدف ما این است که برای الهام بخشیدن به جامعه فن آوری برای طراحی, ساخت و اجرای بهتر دنیای دیجیتال از طریق تحقیقات رسانه ها, آموزش ها و رویداد های برندهای که اطلاع رسانی آموزش و وصل کنید. بیش از 7000 حرفه ای مشترک به تحقیق ما با 225,000 نمایندگان حضور در رویدادهای ما و بیش از 18 ، 000 دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های آموزشی هر سال نزدیک به 4 میلیون نفر بازدید دیجیتال ما جوامع در هر ماه.

در مورد London & Partners

London & Partners که در لندن بین المللی تجارت, سرمایه گذاری و توسعه سازمان است. هدف ما این است که به حمایت از شهردار اولویت با ترویج لندن به عنوان بهترین شهر در جهان است که در آن به سرمایه گذاری و کار و مطالعه و بازدید. ما این کار را با ابداع راه های خلاقانه برای ترویج لندن و به تقویت شهردار, پیام, اولویت ها و مبارزات. لندن و همکاران است نه برای سود عمومی و خصوصی مشارکت بودجه توسط شهردار لندن و ما شبکه ای از شرکای تجاری. برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید: www.londonandpartners.com

در مورد بنیانگذاران فروم

بنیانگذاران انجمن شبکه ای جهانی از جهان ترین و الهام بخش بنیانگذاران شرکت, رهبران, رهبران جهانی و ارشد سرمایه گذاران به ارمغان آورد با هم برای سرعت بخشیدن به تاثیر مثبت از فن آوری است.

مرجع تخصصی برگزار می شود در سراسر جهان برای تشکیل بهترین و درخشان ترین ذهن به درایو مکالمات در آینده تکنولوژی و تعامل در بحث طوفان مغزی بحث و حل مشکل.

بنیانگذاران انجمن شرکت های خانوادگی عبارتند از بنیانگذاران هوش کارآفرین-طراحی استراتژی مشاوره است که با این نسخهها کار با FTSE50 & فورچون 500 شرکت ها به توسعه استراتژی های دیجیتال و نوآوری توابع و وسایل نقلیه سرمایه گذاری بنیانگذاران پاسداران جهانی جستجو اجرایی شرکت با تمرکز بر روی C-Suite VP-سطح رئیس و NXD نقش فن آوری و نوآوری و کسب و کارهای دیگر در سراسر بالاتر آموزش و پرورش, شرکت های بزرگ, یادگیری موثر نوعدوستی و بیشتر.

در مورد accelerateHER

accelerateHER وجود دارد به آدرس زیر نمایندگی از زنان در تکنولوژی و امنیت فراگیر در آینده در تمام کسب و کار. ما مهار یک جامعه جهانی از رهبران تکنولوژی بسیج تغییر: رویدادهای ما ارائه بنیانگذاران با مهم شبکه و دید آنها نیاز به افزایش سرمایه و دسترسی به شبکه های جدید و ایجاد کسب و کار جدید همکاری. ما همچنین تجهیز رهبران ارشد با ابزار به پشتیبانی از a data-driven اقدام متمرکز بر رویکرد برای دستیابی به تنوع برابری و شمول در شرکت های خود را و به سرعت بخشیدن به تغییر در صنعت ما.
 
ما زنان هستند اما برای همه کسانی که پرشور در مورد کار نسبت به برابری جنسیتی.

در مورد تکنولوژی لندن طرفداران

Tech لندن طرفداران (TLA) مستقل است نه برای سود شبکه ای از بیش از 9000 tech رهبران کارشناسان و سرمایه گذاران. افراد از بخش فن آوری و گسترده تر جامعه داوطلب وقت خود را به قهرمان لندن به عنوان یک انجمن جهانی hub و مبارزات انتخاباتی برای رسیدگی به چالش های پیش روی شرکت های فن آوری در انگلستان است.

TLA پشتیبانی می کند طیف وسیعی از شرکای تجاری از جمله Shoosmiths, KPMG, Lakestar, Hiscox, Penningtons Manches کوپر CENTI, Beringea, Interxion, Credit Suisse, راسل رینولدز و در اینجا شرق است.

این سازمان بخشی از فن آوری های جهانی طرفداران که 16 شبکه در سراسر جهان بیش از 14,000 فنی حرفه ای پوشا شش قاره و 50 کشور جهان است. این گروه با هم به رانندگی همکاری و نوآوری و تجارت بین المللی تکنولوژی هاب.

HP جهانی است که شریک استراتژیک برای فن آوری های جهانی طرفداران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن