دیرین Rep. انگل از دست می دهد نیویورک صندلی

برای دومین بار در دو سال دموکراتیک سوسیالیستی تازه بدوران رسیده از برانکس اتحاد زدم قدرتمند دموکرات کنگره از د

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

برای دومین بار در دو سال دموکراتیک سوسیالیستی تازه بدوران رسیده از برانکس اتحاد زدم قدرتمند دموکرات کنگره از دفتر.

در سه شنبه اولیه برای نیویورک 16th کنگره منطقه مترقی چلنجر جمال بومن را شکست داد تشکر. الیوت انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با توجه به آسوشیتد پرس. پیروزی که در زمان نزدیک به یک ماه به شمارش همه اما تضمین بومن در محل کنگره در سال آینده.

"از همان ابتدا ما لنگر کمپین ما در مبارزه برای عدالت نژادی," بومن گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه. "ما صحبت در حقیقت—در مورد پلیس در مورد نژادپرستی نظاممند در مورد نابرابری و آن طنین انداز در هر بخشی از منطقه است."

اما بر خلاف سابق Rep. جو کراولی—ملکه حزب دموکرات رئیس که سرنگون شد توسط اسکندریه Ocasio-کورتز در سال 2018 تعجب—انگل دیدم بومن آینده یک میلیون مایل دور. سابق مکان عمومی, مدرسه, معلم, ماه را صرف در حال اجرا بالا-انرژی اولیه کمپین است که فرود بر روی رادار ملی را وادار انگل 31-سال وقت به گرد و خاک کردن یک کمپین سازمان و صرف میلیون ها نفر به امید نگه داشتن صندلی خود را.

بومن پیروزی ممکن است به عنوان بزرگ یک شوک به سیستم به عنوان Ocasio-کورتز بود—در واقع او به طور فزاینده ای دیده می شود به عنوان مورد علاقه در مسابقه—اما با این وجود یک شات در بازو برای ترک پروژه جایگزینی فرسوده میانه با جوان مترقی. این تلاش طراحی شده توسط جناح چپ و ارقام مانند Ocasio-کورتز و گروه ها مانند عدالت دموکرات دچار یک رشته از نا امیدی این اولیه چرخه.

به طور فزاینده ترقی خواهان بازدید بومن مبارزات انتخاباتی خود را به عنوان بهترین و شاید تنها فرصت برای نمره نفع خود به خود حرکت برخی از حرکت گذشته سال 2020 است. Ocasio-کورتز حمایت پیشنهاد خود را به عنوان فهرستی از ارقام بالا در جناح مترقی حزب مانند سنسور. برنی ساندرز (I-VT) و الیزابت وارن (D-MA) و مظنونان حمله به دانشگاه Ayanna Pressley (D-MA) و کتی پورتر (D-CA) است. در طی مبارزات انتخاباتی خود بومن کشیده چشمگیر $2 میلیون سهم.

حزب استقرار در ضمن تلاش برای نجات طولانی ترین خدمت عضو جدید هیئت نمایندگان کنگره با وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون رهبر اقلیت سنا چاک شومر (D-NY) و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو همه حمایت انگل.

اما به عنوان بومن به شدت فشرده است که انگل بود-از-تماس با ترکیبات خود را از دیرین وقت ساخته شده با مشخصات بالا gaffes ساخته شده است که این مورد خود. در آوریل اقیانوس اطلس گزارش شده است که انگل زده بود بیرون بدترین COVID-19 همه گیر در منطقه خود—که شامل برخی از سخت ترین-آمار مناطق در کشور—اما در خانه اش در حومه مریلند. این گزارش همچنین نشان داد که انگل کارزار گمراه رای دهندگان در مورد مشارکت خود در رویدادهای اطراف منطقه.

سپس در ماه ژوئن انگل به نظر می رسد در یک رویداد با رهبران محلی که در آن او گفت: دو بار به یک میکروفون است که او نمی خواهد وجود داشته باشد اگر او ندارد اولیه چلنجر.

در بومن—که در واقع یک shoo-در به پیروزی در انتخابات عمومی در این با خیال راحت آبی صندلی—خانه را جناح با افتخار افسران جوان قانونگذاران آماده است به عضو دیگر. بومن در آغوش برچسب دموکراتیک سوسیالیسم و پشت این سیاست ها مانند مدیکر برای همه است که مرکزی که به جناح و حزب. یک مرد سیاه و عمومی, مدرسه, معلم, بومن نیز به عنوان یک صدای درون حزب در تظاهرات نژادپرستی و خشونت پلیس که جاروب کشور است.

انگل ایران در ضمن دارای پیامدهای قابل توجهی برای کاپیتول هیل. به عنوان رئیس کمیته امور خارجی انگل شده است با نفوذ رقم در سیاست خارجی به ویژه اسرائیل و خاورمیانه و فعال در تحقیقات به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزارت امور خارجه. لابی طرفدار اسراییل است که کاهش یافته است بیش از 1 میلیون دلار برای نجات انگل را از دست دادن یکی از بی باک ترین و متهاجم متحدان. در این مسابقه به موفقیت او را به عنوان رئیس که تا به حال شروع به بازی کردن حتی قبل از هر گونه آراء شمارش شد در مسابقه تنها از شدت میان آمریکا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن