عشق Daiquiris? سپس شما نیاز به سعی کنید این نوشیدنی

با تشکر از شما اپلتون® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.هنگامی که شما در خدمت این

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

با تشکر از شما اپلتون® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من دوست دارم در خدمت این کوکتل در یک مهمانی استخر: موسیقی خواهد بود تداوم مردم خواهد بود کباب در حالی که دیگران خواهد بود در استخر شناور در تورم فلامینگو جرعه جرعه و شیار خود را در!"

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "آهنگ "کنسرو گرما" توسط Jamiroquai. اگر نوشیدنی شما را جروفنج این لحن با آن thumping خطوط باس سبک بیت و رقص محور شعر قطعا خواهد شد!"

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "من می خواهم جفت این کوکتل با برخی از فصل تابستان کبابی عادلانه است. جامائیکایی حرکت تند و سریع مرغ کباب; بنابراین شما می توانید یک سیخ کباب در یک طرف Daiq در دیگر و شیار در همه جا!"

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "من می خواهم عشق را به دور از این کوکتل برای من دیر پدربزرگ. من می دانم که ما می خواهم به صرف بعد از ظهر نشسته استخر, او ساخته شده است در من پدربزرگ و مادربزرگ' خانه و ضربه زدن انگشتان ما به برخی از موسیقی در رادیو و تلویزیون."

دریافت شیار خود را Daiq

توسط Bradley مور

مواد تشکیل دهنده

  • 2 بخش اپلتون® 8 سال ذخیره, رم
  • .75 بخشی کولا-Demerara شربت*
  • .75 بخش آب آهک
  • 1 داش انگستورا® Bitters
  • 1 پینچ نمک
  • شیشه: کوپه
  • چاشنی زدن: پوست پرتقال

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده به یک شاکر و پر کردن با یخ. لرزش و فشار به یک کوپه شیشه ای. اکسپرس پوست پرتقال بیش از شیشه ای و دور بیندازید.

کولا-Demerara شربت*

اضافه کردن 2 فنجان های مورد علاقه خود را نوشابه و پوست 1 پرتقال برای سس قابلمه به جوش آورد. غیرفعال کردن گرما و بجوش و خروش آمدن به مدت 20 دقیقه. آن را از روی حرارت بردارید پوست و اضافه کردن نصف فنجان demerara شکر. هم بزنید تا شکر کاملا حل شده. فشار به یک ظرف تمیز و ذخیره در یخچال و فریزر.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن