عمده منطقه یورو بانک ها شروع به اجرای فاز یک واحد جدید طرح پرداخت و راه حل های اروپایی پرداخت ابتکار (EPI)

یک گروه از 16 بانک های بزرگ اروپایی از پنج کشور (بلژیک, فرانسه, آلمان, هلند و اسپانیا) هموار راه را برای آینده

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

یک گروه از 16 بانک های بزرگ اروپایی از پنج کشور (بلژیک, فرانسه, آلمان, هلند و اسپانیا) هموار راه را برای آینده راه اندازی اروپا پرداخت ابتکار (EPI).

جاه طلبی از EPI است که برای ایجاد یک واحد پان اروپایی راه حل پرداخت اعمال نفوذ پرداخت فوری/SEPA فوری انتقال اعتبار (SCT Inst) ارائه یک کارت برای مصرف کنندگان و بازرگانان در سراسر اروپا یک کیف پول دیجیتال و P2P پرداخت. این راه حل با هدف تبدیل شدن به یک استاندارد جدید استفاده از پرداخت برای مصرف کنندگان اروپایی و بازرگانان در تمام انواع معاملات از جمله در فروشگاه, آنلاین, خروج پول نقد و "peer-to-peer" در علاوه بر این به موجود پرداخت بین المللی طرح راه حل.

پان اروپایی پرداخت راه حل برای آوردن بتن مزایای اروپایی تجار و مصرف کنندگان

EPI هدف این است که به ارائه یک دیجیتال راه حل پرداخت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر نقطه در اروپا و به جایگزین تکه تکه چشم انداز است که در حال حاضر هنوز هم وجود دارد. در انجام این کار EPI بنیانگذاران در پاسخ به تاجر و مصرف کننده در جوامع شده اند که خواستار پرداخت طرح به یک پان-اروپایی رویکرد است.

EPI خواهد شد در درجه اول به نفع شهروندان اروپایی احتمالا تقویت نوآوری در جهان پرداخت. بیش از 50 درصد از خرده فروشی پرداخت معاملات در اروپا هنوز هم انجام می شود با پول نقد امروز. EPI راه حل را نیز به ارمغان بیاورد منافع ملموس به بازرگانان اروپایی, آنها ارائه بدون درز رقابتی و یکپارچه راه حل های پرداخت برای کل اروپا است که آن نیز در دسترس برای تمام مصرف کنندگان اروپایی است.

EPI با هدف حمایت از تقویت بازار واحد اروپا و دیجیتال در دستور کار

علاوه بر ایجاد EPI را حمایت از اجرای برنامه سیاسی برای هر دو اروپایی و نهادهای عمومی و مقامات ملی به ویژه از طریق ایجاد یک واقعا اروپایی راه حل در زمینه پرداخت بانکی و فن آوری است. موجود دیجیتال راه حل های پرداخت در حال تکه تکه در اروپا و شهروندان اروپایی هنوز هم قادر به پرداخت دیجیتالی در همه جا. علاوه بر این Covid-19 بحران تاکید بر نیاز به یک واحد اروپایی دیجیتال راه حل پرداخت. در این معنا, EPI همچنین با هدف تراز اروپایی پرداخت اکوسیستم از بانک ها و تجار و acquirers / پرداخت به ارائه دهندگان خدمات در نتیجه کمک به تقویت بازار واحد اروپا و دیجیتال در دستور کار است.

آغاز اجرای فاز انتظار به تحقق در هفته های آینده از طریق ایجاد یک دولت موقت شرکت در بروکسل بلژیک که مجموعه ای روشن از جمله تحویل از اتمام فنی و عملیاتی نقشه راه و آغاز اجرای کار برای رسیدن به بهترین در کلاس تجربه کاربر. دستاوردهای موقت این شرکت مورد بررسی قرار خواهد شد توسط هر یک از بانک ها قبل از حرکت به EPI نهایی ساختار شرکت.

پرداخت دیگر ارائه دهندگان خدمات دعوت به پیوستن به این ابتکار. تا پایان سال 2020 یک پنجره باز می ماند برای بازار اروپا, بازیکنان, بانک های بانکی و یا سندیکاها و همچنین به عنوان شخص ثالث ارائه دهندگان خدمات پرداخت به درخواست و عضویت EPI به عنوان موسس. EPI است که انتظار می رود برای ورود به مرحله عملیاتی در سال 2022

در مورد EPI: اروپا پرداخت ابتکار (EPI) با هدف ایجاد یک واحد پان اروپایی راه حل پرداخت. اعضای موسس آن به تاریخ عبارتند از:

در مورد BBVA:

BBVA یک مشتری محور جهانی گروه خدمات مالی تاسیس در سال 1857. این گروه دارای یک رهبری قوی و موقعیت در بازار اسپانیا بزرگترین موسسه مالی در مکزیک آن منجر franchises در آمریکای جنوبی و Sunbelt منطقه از ایالات متحده است. آن را نیز پیشرو سهامداران در ترکیه Garanti BBVA. هدف آن است که برای آوردن سن از فرصت ها برای همه ما بر اساس مشتریان نیازهای واقعی: ارائه بهترین راه حل کمک به آنها را بهترین تصمیمات مالی را از طریق آسان و راحت را تجربه کنند. نهاد استوار در ارزش های جامد: مشتری می آید فکر می کنیم و ما یک تیم. آن مسئول بانکی مدل طلب برای رسیدن به یک مطلب جامع و پایدار در جامعه است.

در مورد BNP Paribas:

BNP Paribas پیشرو بانک در اروپا با بین المللی برسد. این حضور در 71 کشور با حدود 199,000 کارکنان که بیش از 151,000 در اروپا است. این گروه در موقعیت های کلیدی در آن سه فعالیت اصلی: بازارهای داخلی و بین المللی خدمات مالی (که خرده فروشی-شبکه های بانکی و مالی خدمات تحت پوشش توسط خرده بانکداری و خدمات) و شرکت و نهادی بانکی که در خدمت دو مشتری franchises: مشتریان شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران نهادی. گروه کمک می کند تا همه مشتریان خود (افراد, جامعه, انجمن کارآفرینان و بنگاههای کوچک و متوسط شرکت ها و مشتریان سازمانی) برای تحقق بخشیدن به پروژه های خود را از طریق راه حل های پوشا تامین مالی سرمایه گذاری و پس انداز و بیمه حفاظت.

در اروپا این گروه چهار بازارهای داخلی (بلژیک, فرانسه, ایتالیا و لوکزامبورگ) و BNP Paribas امور مالی شخصی است که رهبر اروپایی در اعطای وام های مصرف کننده.

BNP Paribas است نورد از آن یکپارچه خرده فروشی-مدل بانکی در کشورهای مدیترانه ای, ترکیه در جنوب شرقی اروپا و یک شبکه بزرگ در غرب ایالات متحده است. در آن شرکت و نهادی بانکداری بین المللی و خدمات مالی فعالیت های BNP Paribas نیز برخوردار موقعیت های بالا در اروپا و حضور قوی در آمریکا و همچنین به عنوان یک جامد و رشد سریع کسب و کار در آسیا و اقیانوس آرام.

در مورد Groupe BPCE:

Groupe BPCE با مدل کسب و کار خود به عنوان یک جهانی تعاونی بانک به نمایندگی از 9 میلیون تعاونی سهامداران در حال حاضر 2-بزرگترین گروه بانکی در فرانسه. با آن 105,000 کارکنان آن را در خدمت در مجموع 36 میلیون مشتریان -- افراد حرفه ای شرکت ها و سرمایه گذاران و نهادهای دولتی محلی در سراسر جهان. این عمل در خرده بانکداری و بیمه بخش ها در فرانسه از طریق آن دو Banque Populaire و Caisse d بانک شبکه بانکی همراه با Banque کامی. با Natixis آن نیز اجرا می شود کسب و کار جهانی خطوط متخصص در دارایی و ثروت, مدیریت, تجارت و سرمایه گذاری و بانکداری و بیمه و پرداخت. از طریق این ساختار آن است که قادر به ارائه به مشتریان خود جامع و متنوع و طیف وسیعی از محصولات و خدمات: راه حل ها در, پس انداز, سرمایه گذاری, پول نقد, مدیریت مالی و بیمه. این گروه قدرت مالی به رسمیت شناخته شده است توسط چهار امتیاز مالی سازمان: مودی (A1, چشم انداز پایدار) استاندارد اند پورز (A+, چشم انداز منفی) Fitch (A+ RWN) و R&I (A+ چشم انداز پایدار).

در مورد واگذار کرد:

سیاکسا پیشرو گروه مالی در بانکداری خرده فروشی در اسپانیا و یکی از بانک ها در پرتغال که در آن کنترل های 100% از BPI و همچنین به عنوان رهبر بازار در کارت ها و راه حل های پرداخت از طریق واگذار کرد پرداخت و مصرف کننده است. این گروه با Jordi Gual به عنوان رئیس و گونزالو Gortázar به عنوان مدیر عامل دارای 15.5 میلیون مشتری و بزرگترین شبکه های تجاری در اسپانیا و پرتغال با بیش از 4500 شاخه و پیشرو در نوآوری با بزرگترین پایگاه دیجیتال مشتریان در اسپانیا (6.5 میلیون). واگذار کرد تا به توسعه پروژه هایی که مشخص شده اند فن آوری نقاط عطف در این بخش از جمله به عنوان اولین رول تجاری از تماس و تلفن همراه سیستم های پرداخت در اروپا ایجاد اولین تماس خود پرداز atm در جهان معرفی خود پرداز atm با تشخیص چهره, تکنولوژی و توسعه, اولین, هوش مصنوعی, برنامه های کاربردی برای خدمات مشتری. واگذار کرد نیز متعهد اجتماعی-مسئول مدل جهانی بانکداری, بر اساس کیفیت خدمات به مشتریان و تخصص با یک خیاط ساخته شده ارزش گزاره برای هر بخش. هدف آن است که برای کمک به مشتریان خود رفاه مالی در حالی که حمایت از پیشرفت جامعه به عنوان یک کل.

در مورد Commerzbank:

Commerzbank پیشرو بین المللی تجاری بانک با شعب و دفاتر نزدیک به 50 کشور جهان است. این بانک دو کسب و کار بخش خصوصی و کوچک-کسب و کار مشتریان و مشتریان شرکت – ارائه مجموعه جامع خدمات مالی دقیقا متناسب با نیاز مشتریان خود را. Commerzbank transacts حدود 30 درصد از آلمان تجارت خارجی است و رهبر بازار در آلمانی بانکی شرکت. این بانک ارائه می دهد آن بخش تخصص خود به مشتریان شرکت های بزرگ در آلمان و خارج از کشور و پیشرو در ارائه سرمایه در بازار محصولات است. شرکتهای تابعه آن Comdirect در آلمان و mBank در لهستان دو نوآورانه بانک های آنلاین. با حدود 800 شاخه رفتن به جلو, Commerzbank یکی از متراکم ترین شبکه های شعبه در آلمان است. این بانک در خدمت بیش از 11 میلیون خصوصی و کوچک-کسب و کار مشتریان در سراسر کشور و بیش از 70 ، 000 مشتریان شرکت های بزرگ و شرکت های چند ملیتی مالی و ارائه دهندگان خدمات و مشتریان سازمانی در سراسر جهان است. لهستانی خود را از شرکت های فرعی mBank S. A. حدود 5.7 میلیون خصوصی و شرکت های بزرگ مشتریان که عمدتا در لهستان بلکه در جمهوری چک و اسلواکی. در 2019, Commerzbank تولید درآمد ناخالص €8.6 میلیارد دلار با حدود 48,500 کارکنان.

در مورد Crédit Agricole:

این Crédit Agricole گروه پیشرو شریک اقتصاد فرانسه و یکی از بزرگترین گروه بانکی در اروپا است. آن پیشرو در بانک های خرده فروشی در اروپا و همچنین به عنوان اولین اروپایی asset manager اولین bancassurer در اروپا و سومین بازیکن اروپا در تامین مالی پروژه.

ساخته شده بر روی خود را قوی همکاری متقابل و ریشه های آن 142,000 کارکنان و 30,000 مدیران آن محلی و منطقه ای بانک Crédit Agricole گروه مسئول و پاسخگو بانک خدمت 51 میلیون مشتریان 10.5 میلیون متقابل سهامداران و 900,000 فردی سهامداران.

به لطف جهانی متمرکز بر مشتری بانکداری خرده فروشی مدل – بر اساس همکاری بین بانک های خرده فروشی و r وجد آمدیم خطوط کسب و کار – این Crédit Agricole گروه پشتیبانی از آن در پروژه های مشتریان در فرانسه و در سراسر جهان: روز به روز بانکی, صفحه اصلی وام های مصرف کننده در امور مالی و پس انداز و بیمه, مدیریت دارایی, املاک و مستغلات, اجاره و مقاطعه و شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانکی.

Crédit Agricole نیز خارج از غرفه را برای آن پویا و نوآورانه مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سیاست به نفع اقتصاد است. این سیاست است که بر اساس یک رویکرد عملگرایانه که نفوذ در سراسر این گروه و درگیر هر یک از کارکنان.

در مورد Crédit Mutuel:

Crédit Mutuel است متقابل و همکاری گروه منحصرا متعلق به اعضای آن چه کسانی هستند و همچنین مشتریان خود را. این گروه ساخته شده است تا از 18 منطقه ای فدراسیون و کشاورزی فدراسیون Crédit Mutuel و همچنین متعدد تخصصی تابعه اساسا ارائه خدمات مالی است. این اصلی شعب Banque Fédérative du Crédit Mutuel, شهروندی اطمینان du Crédit Mutuel یورو-اطلاعات Banque Européenne de اعتباری Mutuel, Cofidis مشارکت, Fortunéo, Suravenir, Targobank و La Française. به عنوان از 1 ژانویه تا سال 2020 آن را به حال 34.2 میلیون مشتریان 8 میلیون اعضای 83,000 کارکنان و 5,535 نقطه از فروش.

در مورد دویچه بانک:

دویچه بانک فراهم می کند و خرده فروشی و بانک های خصوصی, شرکت ها و تراکنش های بانکی, اعطای وام, دارایی و ثروت مدیریت محصولات و خدمات و همچنین متمرکز بانکداری سرمایه گذاری به افراد خصوصی کوچک و متوسط شرکت های, شرکت, دولت و سرمایه گذاران نهادی. دویچه بانک است بانک های پیشرو در آلمان با ریشه های اروپایی و یک شبکه جهانی است.

در مورد Deutscher Sparkassen - und Giroverband:

Deutscher Sparkassen - und Giroverband (DSGV – آلمانی بانک های پس انداز انجمن) چتر سازمان Sparkassen-Finanzgruppe (بانک های پس انداز سرمایه گذاری گروه). پس انداز بانک سرمایه گذاری گروه شامل بیش از 500 عضو نهاد. آنها به صورت یک شبکه تخصصی ارائه دهندگان خدمات به جای تثبیت ، پس انداز بانک سرمایه گذاری گروه است به خصوص قوی در تامین مالی برای شرکت های کوچک و متوسط. با بیش از 200 ، 000 کارکنان 13,000 دفاتر شعبه و 92.0 Mil. صرفه جویی در زمان و امنیت حساب های پس انداز بانک سرمایه گذاری است که رهبر بازار در آلمان در خصوصی و شرکت های بزرگ بانکی.

در مورد DZ گروه بانک:

این DZ گروه بانک بخشی از آلمانی Volksbanken Raiffeisenbanken تعاونی مالی شبکه که شامل حدود 850 محلی بانک تعاونی و یکی از بزرگترین آلمان بخش خصوصی خدمات مالی, سازمان های اندازه گیری از کل دارایی. در تعاونی های مالی, شبکه DZ بانک AG عملکرد هر دو به عنوان یک نهاد مرکزی برای تمام تعاونی بانک ها در آلمان و در سراسر 9,400 دفاتر شعبه و به عنوان یک شرکت و سرمایه گذاری بانک با اروپا در حال رشد و انتخابی آسیایی حضور. DZ بانک شعبه در لندن و نیویورک و سنگاپور و هنگ کنگ به عنوان به خوبی به عنوان شعب و دفاتر نمایندگی در کلید مالی مراکز در سراسر جهان است.به طور کامل توسط بانک.

در مورد ING:

ING جهانی موسسه مالی قوی اروپایی پایه ارائه خدمات بانکی از طریق آن عامل شرکت بانک ING. هدف از بانک ING توانمند سازی مردم به ماندن یک قدم جلوتر در زندگی و کسب و کار. ING بانک بیش از 55 ، 000 کارکنان ارائه خرده فروشی و عمده فروشی خدمات بانکی به مشتریان در بیش از 40 کشور جهان است.

گروه ING سهام فهرست شده در بورس آمستردام (اینگا NA اینگا.ع) بروکسل و در New York Stock Exchange (دهي: ING ما نشستند.N).

پایداری شکل بخشی جدایی ناپذیر از ING استراتژی که توسط ING موقعیت پیشرو در بخش معیار Sustainalytics و MSCI و ما 'لیست' امتیاز توسط CDP. ING سهام گروه گنجانده شده در عمده پایداری زیست محیطی و اجتماعی و حکومت (ESG) شاخص محصولات از ارائه دهندگان پیشرو STOXX, مورنینگ و FTSE راسل.

در مورد KBC گروه (http://www.kbc.com):

KBC یکی از بزرگترین گروه های مالی در اروپا است. این یک omnichannel بانک-بیمه با تمرکز جغرافیایی در اروپا و غذا به طور عمده به خرده فروشی مشتریان کوچک و متوسط و محلی midcaps. گروه قابل توجهی را اشغال و در بسیاری از موارد به موقعیت پیشرو در هسته ی اصلی آن بازارهای بلژیک مرکزی و شرقی اروپا و ایرلند. این KBC گروه نیز انتخابی تاسیس حضور در تعدادی از دیگر کشورها و مناطق در سراسر جهان.

KBC استخدام 42,000 مردم و serving11 میلیون مشتری در سراسر جهان یکی از بزرگترین شرکت ها در بلژیک و ذکر شده است در Euronext بروکسل.

در مورد La Banque Postale:

La Banque Postale به همراه شرکت های تابعه آن از جمله CNP اطمینان است که عمده bancassurance ، یک شرکت تابعه از La Poste آن عمل در خرده فروشی بانکداری, بیمه, شرکت, بانکداری و مدیریت دارایی بازار. La Banque Postale پشتیبانی از مشتریان خود – خصوصی افراد و کسب و کار و حرفه ای غیر انتفاعی و محلی بخش عمومی – با طیف کاملی از خدمات در دسترس. به عنوان یک بانک محلی La Banque Postale پیشرو وام دهنده به مقامات محلی و یک شبکه شعب گسترده در فرانسه با بیش از 17 ، 000 نقاط تماس از جمله 7,700 ادارات پست. آن است که همچنین در حال توسعه یک دیجیتال ارائه شده به ویژه از طریق به طور کامل تلفن همراه, کارشناسی ارشد بانک فرانسوی. به عنوان یک بانک اختصاص داده شده به خدمت به جامعه و پیشگام در مسئول امور مالی La Banque Postale شارژ با خدمات عمومی ماموریت ارائه دسترسی به خدمات بانکی از طریق Livret یک دفترچه حساب پس انداز حساب پس انداز.

در مورد بانکو سانتاندر:

بانکو سانتاندر (سن SM, STD ما BNC LN) پیشرو خرده فروشی و بانک تجاری تاسیس و در سال 1857 و دفتر مرکزی اش در اسپانیا. آن را به یک معنی حضور در 10 هسته ای در بازارهای اروپا و آمریکا است و یکی از بزرگترین بانک ها در بازار سرمایه. هدف آن است که برای کمک به مردم و رونق کسب و کار در یک روش ساده و شخصی و عادلانه راه است. سانتاندر در حال ساخت یک مسئول بانک و ساخته شده است که تعدادی از تعهدات برای حمایت از این هدف از جمله افزایش بیش از €120 میلیارد سبز تامین مالی بین 2019 و تا سال 2025 و همچنین از نظر مالی توانمند سازی بیش از 10 میلیون نفر بیش از مدت مشابه. در پایان سه ماهه اول سال 2020 بانکو سانتاندر به حال یک تریلیون یورو در مجموع بودجه 146 میلیون مشتریان که 21.3 میلیون وفادار هستند و 38.3 میلیون دیجیتال, 11,900 شاخه و 195,000 کارکنان.

در مورد Société Générale:

Societe Generale یکی از پیشرو اروپایی گروه خدمات مالی. بر اساس متنوع و یکپارچه بانکی مدل این گروه ترکیبی از قدرت مالی و اثبات تخصص در نوآوری با یک استراتژی رشد پایدار است. متعهد به مثبت تحولات جهان و جوامع و اقتصاد Societe Generale و آن تیم به دنبال ساخت و روز به روز هم با مشتریان خود بهتر و آینده ای پایدار از طریق مسئول و نوآورانه راه حل های مالی.

فعال در اقتصاد واقعی برای بیش از 150 سال با یک موقعیت جامد در اروپا و متصل به بقیه جهان Societe Generale بیش از 138,000 اعضای ستاد در 62 کشور و پشتیبانی از روزانه 29 میلیون فردی مشتریان کسب و کار و سرمایه گذاران نهادی در سراسر جهان با ارائه طیف گسترده ای از خدمات مشاوره و طراحی راه حل های مالی. این گروه ساخته شده است در سه مکمل کسب و کار اصلی:

  • فرانسه بانکداری خرده فروشی که شامل Societe Generale, Crédit du Nord و Boursorama مارک. هر یک ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات مالی با omnichannel محصولات در لبه برش از نوآوری های دیجیتال;
  • بین المللی خرده فروشی بانکداری و بیمه و خدمات مالی به شرکت هابا شبکه در آفریقا و روسیه و اروپای مرکزی و شرقی و تخصصی کسب و کار است که رهبران خود را در بازارهای;
  • بانکداری جهانی و سرمایه گذار راه حلارائه می دهد که به رسمیت شناخته شده تخصص کلید مکان های بین المللی و راه حل های یکپارچه.

Societe Generale گنجانده شده است در اصل مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاری شاخص: DJSI (جهان و اروپا) FTSE4Good (جهانی و اروپا) Euronext Vigeo (جهان و اروپا و منطقه یورو) و 4 این شاخص ESG رهبران شاخص و شاخص MSCI کم کربن رهبران شاخص.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن