اوا Birkenstocks کفش شما به ساحل می پوشند به استخر و به شام

برای مدت زمان طولانی من می خواستم هرگز به اعتراف است که من دوست داشتم Birkenstocks. در هر تکرار از هیپی به بال

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

برای مدت زمان طولانی من می خواستم هرگز به اعتراف است که من دوست داشتم Birkenstocks. در هر تکرار از هیپی به بالا-fashion, من لذت بردم راه آنها نگاه کنید — فقط در مورد هر کس دیگری. هنگامی که من در نهایت تصمیم گرفت از آن زمان من جفت من رفت و در مورد آن کمی متفاوت است. به جای چوب پنبه معمولی پایین که قالب به پا خود را (پس از شکستن آنها را در یک بیت) من یک جفت از اوا آریزونا ملزومات صندل.

این بسیار سبک وزن ضد آب و آسان برای پوشیدن دارم. آنها همه چیز من تابستان کفش. من آنها را می پوشند به ساحل و شلنگ آنها را پس از آنها تحت پوشش در شن و ماسه. من آنها را می پوشند که آن 85 درجه خارج با احتمال رعد و برق. و من می دانم آنچه شما در حال فکر کردن: چگونه می تواند پلاستیکی کفش راحت باشد به خصوص زمانی که پای خود را در حال عرق کردن است ؟ که به خاطر آنها احساس نمی مانند پلاستیک. من هرگز یک بار بدست تاول و همه مات نگاه است فقط به اندازه کافی شیک برای پوشیدن دارم به کار هنگامی که آن را فقط بیش از حد برای پوشیدن واقعی کفش. در نور مناسب آنها حتی شبیه چرم است. به علاوه حدود 45 دلار آنها جهنم مقرون به صرفه اگر شما برنامه ریزی در پوشیدن آنها برای چندین تابستان مثل من. اگر شما به دنبال برای رفتن به هر نقطه انجام دهید-هر چیزی صندل شما می توانید ظروف سرباز یا مسافر در اطراف در این است. من در زندگی این صندل تمام تابستان و آنها به معنای واقعی کلمه ساخته شده از پلاستیک.

Birkenstock دو جنس رخ میدهد آریزونا ملزومات اوا صندل

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن