مالزی برای اخراج بنگلادش مرد بیش از مهاجر نظرات

مهاجر تا به حال با انتقاد از دولت مالزی بیش از درمان آن از مستند نشده پناهندگان در یک فیلم مستند توسط news bro

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

مهاجر تا به حال با انتقاد از دولت مالزی بیش از درمان آن از مستند نشده پناهندگان در یک فیلم مستند توسط news broadcaster Al-Jazeera. مالزی مقامات در حال حاضر می خواهم به اخراج او به بنگلادش.

مالزی, مقامات گفت: آنها بازداشت یک مرد بنگلادشی در طول مشارکت خود را در یک مستند خارجی.

Mohamad Rayhan کبیر بوده و در اجرا از پلیس راه اندازی یک پروب مورد جولای 3, مستند توسط قطر-بر اساس الجزیره پخش.

مالزی مهاجرت گروه گفت که Kabir, 25 دستگیر شد توسط آن واحد اطلاعات در روز جمعه و آن باطل است کار خود را اجازه.

"این ملی بنگلادش خواهد بود تبعید شدند و در لیست سیاه از ورود به مالزی برای همیشه" مهاجرت مدیر کل Khairul Dzaimee داوود گفت: در یک بیانیه کوتاه.

ادامه مطلب: coronavirus بحران به آمار گردشگری در مالزی سخت

'عزت مهاجران'

این فیلم مستند با عنوان "قفل کردن در مالزی مستند" بررسی وضعیت مهاجران مستند نشده در معرض خطر در این بیماری همه گیر کوروناویروس در جنوب شرقی آسیا کشور است.

با توجه به گزارش های رسانه ها در مالزی, مقامات بیش از 2000 نفر از کارگران مهاجر از جمله کودکان و Rohingya پناهندگان در میان coronavirus همه گیر قرار می گیرد و آنها را تحت سخت مستندات.

مخالفت عمومی به کارگران مهاجر نیز در حال رشد در کشور با برخی از افراد متهم آنها را از coronavirus و یک بار در دولت منابع است.

بنگلادش دیلی استار به نقل از روزنامه کبیر عنوان کرد و گفت در یک پیام WhatsApp در مدت کوتاهی قبل از دستگیری او که او نمی ارتکاب هر گونه جرم و جنایت است.

"من دروغ نگفت. من فقط در مورد تبعیض علیه مهاجران. من می خواهم به عزت مهاجران و کشور اطمینان داد. من اعتقاد دارم که همه مهاجران و بنگلادش خواهد ایستاد با من" کبیر گفت.

مالزی پلیس نیز مورد بازجویی قرار Al-Jazeera کارکنان و خبرنگاران و گفت: آنها را ارائه یافته های خود را به دادستان برای اقدام بیشتر. مقامات گفت: Al-Jazeera نیست درخواست برای مجوز قبل از تیراندازی مستند اما پخش آن گفت: نمی نیاز به یک.

الجزیره به خواست مقامات مالزی به رها کردن تحقیقات جنایی و احترام خود را راست به گزارش آزادانه و بدون تهدید و ارعاب.

ادامه مطلب: بهترین سال زندگی من | بنگلادش نیروی کار مهاجر در مالزی – عکس و کلمات Shahidul Alam

محدودیت در آزادی بیان

فعالان حقوق زن می گویند که اعمال محدودیت بر رسانه ها و آزادی بیان را افزایش داده اند تحت نخست وزیر جدید Muhyiddin یاسین که به قدرت رسید در ماه مارس است.

دادستان کل در حال بررسی محبوب آنلاین پورتال خبری Malaysiakini و سردبیر آن بیش از نظرات ارسال شده توسط خوانندگان در برابر قوه قضائیه.

به تازگی پلیس نیز مورد سوال یک فعال سیاسی در مورد پست های رسانه های اجتماعی مورد اتهام بدرفتاری با پناهجویان در بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز.

پیشتر یک روزنامه نگار از هنگ کنگ مستقر در جنوب چین صبح پست شد کبابی بیش از او گزارش مهاجر بازداشت.

shs/rc (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب