بسیاری از آلمانی ها می گویند چین پیشی خواهد شد ما به عنوان ابرقدرت: بررسی

این است که ایالات متحده از دست دادن گرفتن آن در جهان برتری? بسیاری از مردم در آلمان احساس آن است که چین خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

این است که ایالات متحده از دست دادن گرفتن آن در جهان برتری? بسیاری از مردم در آلمان احساس آن است که چین خواهد بود و این کشور جایگاه خود را به عنوان قدرت غالب در دهه های آینده یک نظرسنجی جدید نشان می دهد.

برخی از 42 درصد از آلمانی ها احساس می کنم که ایالات متحده به احتمال زیاد به لغزش از موقعیت خود به عنوان پیشرو قدرت بزرگ جهان در چند دهه آینده با چین در حال حرکت به جای آن یک نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه نشان داده است.

فقط 14 درصد از افراد مورد بررسی توسط بریتانیا بر اساس نظرسنجی YouGov موسسه بر این باور است که ما می خود را حفظ کنند. برخی از 23 درصد مردد و 22 درصد به هیچ پاسخ به سوال نظر سنجی "کدام کشور ایالات متحده یا چین خواهد بود قوی تر در این دوره از 50 سال آینده, نظر شما?"

نظرات در مورد این مسئله متنوع بسته به آن پاسخ دهندگان رای دادند. حامیان حزب چپ تمایل در اکثر پیش بینی چین در آینده تسلط بر ما (54 درصد) به عنوان حامیان کسب و کار پسند رایگان دموکرات و محیط زیست سبزی (52%).

رای دهندگان که از حمایت راست های جایگزین برای آلمان حزب بودند به احتمال زیاد به می گویند که ما باقی خواهد ماند به عنوان قدرت برتر جهان است اما حتی در اینجا تنها 17 درصد پاسخ دادند که در ورید.

بررسی های انجام شده از ماه ژوئیه 10-12 با 4,054 افراد 18 و بیش از در نظر گرفتن بخشی.

tj/stb (dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن