بسیاری از هنگ کنگ از ساکنان ترک, اگر آنها می توانند

تعداد فزاینده ای از هنگ کنگ از ساکنان گفت: آنها دیگر در آینده برای خود در این شهر است. جدید امنیت ملی قانون به

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

تعداد فزاینده ای از هنگ کنگ از ساکنان گفت: آنها دیگر در آینده برای خود در این شهر است. جدید امنیت ملی قانون به نظر می رسد قانع کننده و حتی بیشتر مردم به ترک.

پس از تصویب آن توسط چین ملی یک امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که با توجه به اثر آمده در ابتدای سال آینده است.

این به احتمال زیاد خواهد شد سرعت بخشیدن به یک فرآیند است که در حال توسعه در سال های اخیر: بیشتر و بیشتر مردم انتخاب برای ترک این مستعمره سابق بریتانیا که اگر چه آن را می برد خودمختار وضعیت پس از تحویل سال 1997 زمانی که چین از سر کنترل قلمرو شاهد فرسایش آهسته از آن آزادی در سال های اخیر است.

اعضای هنگ کنگ طرفدار دموکراسی در جنبش اعتراضی که از ترس قانون جدید را سفت پکن گرفتن بیشتر است. بسیاری از ساکنان عادی در مالی توپی از 7.5 میلیون نفر نیز نگران است که هنگ کنگ ارائه می دهد کمی آینده به آنها و خانواده های آنها.

برخی از 50000 نفر مهاجرت کرد و در دو چهارم 2019 زمان تظاهرات و خشونت.

در دسامبر 20 ، 000 نفر اعمال شده به پلیس هنگ کنگ برای گواهی عدم محکومیت کیفری است که سند اجباری برای کسی که امید به مهاجرت. این بود که 60% افزایش بیش از مدت مشابه در سال قبل است.

ادامه مطلب:در هنگ کنگ است که "سرقت از حقوق'

"من می خواهم برای مهاجرت'

ژوزفین 30 ساله روزنامه نگار متولد شده در هنگ کنگ گفت: DW او گرفته بود در تظاهرات علیه دولت و استرداد لایحه که بعدها پس گرفت در اواخر سال گذشته. او گفت که با این وجود او تا به حال در نظر گرفته شده برای اقامت در هنگ کنگ وجود پکن را محکم گرفتن. با این حال او تغییر ذهن خود را یک شبه پس از ملی' تصویب امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است.

"من هرگز بر این باور اند که ساکنان هنگ کنگ که یک روز تبدیل به پناهندگان" او گفت:. "من می خواهم برای مهاجرت."

A woman walking past a row of police in riot gear (picture-alliance/AP Photo/V. Yu)

پلیس ضد شورش شده اند را به زور برای سرکوب تظاهرات در هنگ کنگ

او گفت: وجود دارد یک فضای محزون در اتاق خبر که در آن او کار می کند پس از اعلام. "من و همکارانم شد متوقف کرد. ما تا به حال فرض بر این است که وجود دارد خواهد بود یک قانون برای امنیت هنگ کنگ دیر یا زود اما ما شگفت زده شدند که پکن می خواستم به آن فشار بر روی ما بود." او گفت: حتی برخی از نرم افزار-چینی سیاستمداران گرفته شد به عقب حرکت می کند.

'پکن می خواهد کنترل کامل'

آقای چو, که با این نسخهها کار در یک بانک چینی گفت که او نیز بدبینانه در مورد هنگ کنگ آینده است و می خواهد به مهاجرت در حالت ایده آل با خانواده اش به کانادا. او گفت: DW او تا به حال شده فکر کردن از ترک هنگ کنگ برای یک مدت زمان طولانی و اطلاعیه در مورد قانون جدید تا به حال مستحکم خود را حل و فصل.

"انواع جرائم می تواند مورد استفاده برای محدود کردن حقوق مدنی," او گفت:. "این را دیگر ممکن است برای تضمین آزادی بیان در کار در خانه و یا آنلاین. من در حال حاضر بسیار محتاط در مورد ابراز خودم در حال حاضر است."

Pro-democracy supporters hold placards and shout slogans as they take part in a rally outside of Chineses Liaison Office on May 24, 2020 (Getty Images/A. Kwan)

مردم در هنگ کنگ گرفته اند به خیابان ها در گروه های کوچک و بزرگ در اعتراض به امنیت ملی قانون

او همچنین گفت که او نمی خواست پسر خود را که در حال حاضر تنها دو به معرض تصادفی خشونت پلیس بعد از آن در زندگی اگر او طول می کشد در یک تظاهرات. او گفت که او تا به حال را فراموش نکنید اعتراضات دانشجویی و دموکراسی در میدان تیان آن من در پکن در سال 1989.

"پکن می خواهد کنترل کامل او گفت:" ابراز شک و تردید است که تظاهرات مسالمت آمیز و یا بحث در هنگ کنگ در پارلمان خواهد بود قابل تحمل در آینده است. و نه او فکر می کنم که تحریم ها از سوی غرب به عنوان برخی از سیاستمداران به نام برای کمک خواهد کرد.

چین گفته است قانون مورد نیاز است برای مقابله با تروریسم است.

ادامه مطلب: نظر: ضعیف اقتصاد چین را تهدید می کند یک نظام حزبی

وو هنگ پنگ, که با این نسخهها کار برای یک سازمان است که تخصصی در مهاجرت به کانادا و استرالیا گفت: DW که بیش از 20 ثروتمند مشتریان تا به حال با او تماس در چهار روز گذشته: "بسیاری از آنها تردید به ترک در سال 2019 اما در حال حاضر آنها می خواهند یک راه حل سریع. آنها می خواهند برای دریافت فوق العاده سریع است."

'در عجله'

تایوان یکی دیگر از گزینه برای بسیاری از مردم به دنبال ترک هنگ کنگ حتی اگر پکن نیز در تلاش برای محدود کردن که جزیره استقلال و آزادی. چانگ Heung-Lin با این نسخهها کار برای یک سازمان است که تسهیل مهاجرت از هنگ کنگ به تایوان است. افرادی که مایل به سرمایه گذاری مبالغ زیادی می توانید برای درخواست اقامت وضعیت نسبتا به آسانی.

او گفت که او تا به حال دریافت بیش از 200 درخواست آخر هفته گذشته.

"بسیاری از مردم به نظر می رسد در عجله بسر می رسانید. آنها حتی درخواست آنچه که آنها نیاز به سرمایه گذاری برای تایوان و چه هزینه های آژانس هستند. این غیر معمول است برای کسب و کار فکر هنگ کنگ از ساکنان" او گفت: DW. "بسیاری از آنها می خواستم به امضای قرارداد بلافاصله برای شروع این فرآیند به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب