Marc Maron Sobs از طریق عاطفی و ادای احترام به شریک زندگی Lynn Shelton در تکواندو پادکست

چه بلافاصله قابل توجه است لحن صدای او. هیچ "هی چه--fuckers!" هیچ "چگونه همه را انجام می دهند؟" هیچ jangly گیتا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

چه بلافاصله قابل توجه است لحن صدای او. هیچ "هی چه--fuckers!" هیچ "چگونه همه را انجام می دهند؟" هیچ jangly گیتار آهنگ تم. فقط یک توقف "با سلام خوب این مارک."

در صبح روز دوشنبه کمتر از 48 ساعت پس از شریک زندگی خود را جشن مدیر Lynn Shelton به طور ناگهانی در گذشت از قبلا تشخیص داده نشده خون اختلال Marc Maron وجود دارد در تکواندو پادکست به عنوان او همیشه صحبت کردن به طور مستقیم به شنوندگان در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

کمدین صدای بلافاصله شروع به کرک به او گفت: عبارت "من مطمئن هستم که بسیاری از شما می دانید که Lynn Shelton درگذشت در حدود 12:45 a. m. در صبح روز شنبه. او شریک زندگی من است. او دوست دختر من. او دوست من. و من او را دوست داشتم. من او را دوست دارم خیلی. و او مرا دوست داشت. و من می دانستم که."

مارون که دو بار ازدواج کرده قبل از جلسه شلتون, اضافه شده, "من نمی دانم که من می خواهم همیشه احساس آنچه که من احساس کردم با او قبل از. من نمی دانم واقعا. در من نیست. من نیست." او گفت که با شلتون او "مورد استفاده قرار گرفتن به عشق" در راه او تا به حال شده است قادر به قبل از. "من خیلی راحت با این فرد با لین شلتون" او گفت:. "و من واقعا که راحت عاطفی و یا در غیر این صورت. اما من—من قادر به موجودیت خود را در یک وضعیت پذیرش خود به دلیل عشق او برای من است."

میزبان یک رابطه عمیق با پادکست شنوندگان پس از بیش از یک دهه و در مجموع 1,124 قسمت. و او را نگه ندارد تا در جزئیات آنچه اتفاق افتاده است به او. او آشکارا گریستم به عنوان او توضیح داد که چگونه او تبدیل شده بود با شلتون به خصوص در این دوره قرنطینه و وحشت از او سریع کاهش طی هفته گذشته.

دوشنبه گذشته در پادکست مارون صحبت در مورد ترس خود را که شلتون ممکن است تا به حال COVID-19 بعد از او را با گلو درد و تب است. او قادر به گرفتن آزمایش و دریافت یک نتیجه منفی به طوری که آنها که آن را ممکن است یک عفونت استرپی. اما در اواخر پنج شنبه شب او شنیده ام او را سقوط در راهرو و او را قادر به حرکت بر روی زمین است. "من به نام 911 و در آنها آمد و شد که آخرین بار من تو را دیدم او زنده بود و در طبقه گرفته شده," او نشان داد.

مارون گفت که پزشکان در بيمارستان هاي مختلف "تلاش بسیار سخت" برای نجات شلتون زندگی, اما آنها "در نهایت مجبور به اجازه دهید او برود."

"او یک زن شگفت انگیز," او گفت:. "او الهام بخش بسیاری از مردم است. بسیاری از مردم او را دوست داشت. او بسیار مصمم هنرمند." او گفت که او ساخته شده او را به یک فرد بهتر و بهتر کمدین و بازیگر که توسط خود ایثار عملکرد در آنچه به پایان رسید تا بودن او آخرین فیلم 2019 را شمشیر از اعتماد.

مارون رشد حتی بیشتر احساسی به او گفت: "هیچ کس هر چیزی را بد می گویند در مورد Lynn Shelton, که, گاییدن, اطمینان حاصل کنید."

او گفت: آن را "واقعا کمک" که همه از دوستان او در حال حاضر رسیدن به او. یک لحظه تیره و سبک سری در تک صدایی آمد که او اضافه کرد: "من خیلی خوشحالم که لین بود که به خوبی دوست داشت چرا که مردم مانند 'اجازه دهید مطمئن شوید که پسر خوب.'" او دست هایش را, و صدا تقریبا مثل خود را برای یک ثانیه زمانی که او تصور آنها فکر "چگونه می شه مرد انجام می دهند؟"

در ازای یک مصاحبه جدید مهمان مارون پخش خود را 2015 گفتگو با شلتون. این چیزی است که او را در حال حاضر انجام می شود برای مهمانان متعدد که فوت کرده اند در سال های پس از نشستن با او را در گاراژ خود را, از جمله مهمترین رابین ویلیامز.

به عنوان او نشان داد به شنوندگان که پادکست مداخله اولین بار آنها را ملاقات کرد. در آن زمان او ازدواج کرده بود و او در یک رابطه, اما او گفت: خود را در ارتباط بود "غیر قابل انکار است."

اولین چیزی که او به او گفت: در آن مصاحبه پنج سال پیش بود که "من دوست دارم فیلم های خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن