Mario Kart تور آشپز تا برخی از سرگرم کننده در آخرین رویداد!

گرسنه برای برخی از مسابقه سرگرم کننده ؟ حفاری در یک smorgasbord سرعت با پخت و پز تور—آخرین محدود به زمان رویدا

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

گرسنه برای برخی از مسابقه سرگرم کننده ؟ حفاری در یک smorgasbord سرعت با پخت و پز تور—آخرین محدود به زمان رویداد در ماریو Kart تور بازی اتفاق می افتد در حال حاضر! جمع آوری ستاره گرند و ببینید اگر شما می توانید تمام پاداش.

Mario Kart تور برای همه تازه واردان و جانبازان به طور یکسان. آن را چک کنید برای پیوستن به مسابقه امروز.

رویداد مدت: تا 16 ژوئن 2020 در 10:59 p. m. PT

ورود جایزه مدت: تا 16 ژوئن 2020 در 10:59 p. m. PT

تور هفتگی

هفته 1: ماریو (آشپز) است که در کانون توجه

در اولین هفته از پخت و پز تور شما می توانید ماریو (آشپز) ، Choco Macharon توالت و شکلات, شیرینی گلایدر در کانون توجه است.

ماریو (آشپز)'s آیتم خاص است که خوش شانس هفت—خدمت به جشن موارد!

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این راننده را شامل دوره دوم از هر جام برای مدت زمان پخت و پز تور. این باید به شما کمک کند شلاق تا برخی از نقطه جدید ،

هفته 2: پسر خجالتی (آشپز شیرینی) و کودک هلو (کروب) در کانون توجه

در هفته دوم از پخت و پز تور شما می توانید پیدا کردن پسر خجالتی (آشپز شیرینی) این Macharon توالت و توت فرنگی کرپ است گلایدر در کانون توجه است. شما همچنین می توانید پیدا کردن کودک هلو (کروب) اپل توالت و یار گلایدر در آن وجود دارد.

پسر خجالتی (آشپز شیرینی)'s آیتم خاص است که توپ قارچ. در حال حاضر شما در حال پخت و پز!

کودک هلو (کروب)'s خاص مورد قلب. محافظت از خودتان را با قدرت عشق!

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این درایور شامل دوره سوم از هر جام برای مدت زمان پخت و پز تور. ببینید اگر شما می توانید مجموعه ای جدید نقطه سوابق!

تور هدیه

شامل تور هدیه در این زمان در حال مورتون از Landship توالت و چتر گلایدر. اگر شما یک Mario Kart تور طلا عبور عضویت و کسب درآمد به اندازه کافی بزرگ ستاره های شما را نیز دریافت خواهد کرد Peachette صورتی Mushmellow توالت و توت فرنگی کرپ است گلایدر به عنوان هدیه تور.

در مورد ماریو Kart تور

رایگان-برای-شروع Mario Kart تور بازی بازیکن می تواند با قرار دادن پدال به فلز در دوره های الهام گرفته از دنیای واقعی مکان به عنوان به خوبی به عنوان Mario Kart سری علاقه مندی ها. قرار دادن آیتم های قدرتمند برای استفاده به عنوان شما پاره کردن مسیر و رفتن برای نمره بالا در مسابقه بی پایان سرگرم کننده است. جمع آوری و ارتقاء انواع درایور kart ها و گلایدر برای پیدا کردن دسته کوچک موسیقی جاز است که شما را منجر به پیروزی!

شهرستان دوره های ویژه در بازی رویداد دوره با الهام از دنیای واقعی مکان در دسترس خواهد بود در طول مدت زمان خاص دوره و به جای هر دو هفته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماریو Kart بازی تور بازدید از سایت رسمی: https://mariokarttour.com/en-US

-----

رایگان برای شروع; اختیاری در بازی خرید در دسترس است. مداوم اینترنت و گوشی های هوشمند سازگار و نینتندو حساب مورد نیاز است. اتهامات داده ها ممکن است اعمال می شود. Mario Kart تور طلا عبور ثبت نام و اشتراک به طور جداگانه فروخته. از نظر اعمال می شود. دیدن بازی برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب