علامت کوبا زباله هاي مغلوب ساختن پیشی جستن در Hannity: "او فقط نقش قربانی'

دالاس ماوریکس صاحب علامت کوبا لعنتی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طی مصاحبه ای با pro-مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

دالاس ماوریکس صاحب علامت کوبا لعنتی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طی مصاحبه ای با pro-مغلوب ساختن پیشی جستن رادیو فردا, میزبان, Sean Hannity یکشنبه شب مدعی شد که رئیس جمهور به طور مداوم در حال پخش "قربانی کارت."

کوبا که تا همین اواخر بوده است با وزن ممکن است شخص ثالث ریاست جمهوری اجرا ظاهرا به نظر می رسد در Hannity را نشان می دهد به بحث در مورد ورزش لیگ بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر. گفتگو اما به سرعت تبدیل به سیاست و کوبا را آشکار حمایت معاون رئیس جمهور جو بایدن.

"بیایید شروع با کروناویروس به تنهایی. شما به من بگویید همه چیز 'پناهگاه جو' آیا در coronavirus است که شما را تحسین و سپس من به شما بگویم آنچه که من فکر می کنم برگ برنده بود که من تحسین" Hannity گفت.

"خوب جو است نه مسئول هر چیزی در حال حاضر ، او یک نامزد بنابراین ما واقعا نمی تواند او را در رده که" کوبا پاسخ داد: قبل از اینکه سوال حق بازگشت در اطراف Hannity. "اما من گوش خواهد داد. چه چیزی شما فکر می کنم—منظورم این است که آنچه را که ما به از دست دادن به گوش دادن به آنچه شما گفت که دونالد آیا درست است؟"

ظاهرا عقب مغلوب ساختن پیشی جستن محرم به طور خلاصه پراکنده قبل از دوره نقاهت بعد نامگذاری یک تصمیم است که او و رئیس جمهور همواره مشتری جلب کردن به عنوان بحرانی در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر—جزئی چین محدودیت های مسافرتی.

پس از کوبا توافق کردند که ممنوعیت سفر یک ایده خوب بود Hannity در ادامه به اعتبار رئیس جمهور برای این کار دولت را در نیویورک, کانون بحران که در آن نزدیک به 30000 نفر فوت کرده اند از ویروس.

"شما رفت و گفت که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست یک کار خوب انجام داده با این" Hannity huffed. "من می خواهم استدلال می کنند او یک کار فوق العاده و ذخیره نیویورک باشد."

کوبا مقابله که دولت گرفتار شد و پا به حالت صاف زمانی که بیمارستان ها دچار کمبود تجهیزات حفاظتی شخصی در اوایل اصرار کاخ سفید تا به حال فرصتی برای رفع آن اما نیست "چرا که هیچ کس واقعا مسئول است."

Hannity بعد دور برگشت به مخزن کوسه میلیاردر حمایت از بایدن نشان می دهد که سابق آذربایجان است که در تلاطم شناختی کاهش روانی قبل از درخواست کوبا اگر او ترس از بایدن پیشرو کشور است.

"شما می دانید چه هر دو طرف ترساندن من" کوبا گفت. "جو بایدن به من می ترساند در برخی از مناطق و رئیس جمهور تهمت به من می ترساند در بیشتر مناطق در حال حاضر, و من به شما بگویم چرا. چون من فکر می کنم که دونالد قرار داده نمی شود و بهترین مردم در جای دیگر. او در ابتدا و من به او افتخار بود در ابتدا, اما در حال حاضر او فقط می خواهد افرادی که وفادار به او. که یک مشکل و آن ایجاد مشکلات بیشتر در این بیماری همه گیر."

پس از Hannity دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن تکیه بر sycophants کوبا آمار رئیس جمهور به صورت مداوم خود ناله و قربانی.

"او را مرد قدرتمند ترین در جهان است و او همیشه نقش قربانی کارت" کوبا گفت. "'از حزب دموکرات در خارج به من رسانه ها است به من.' شما رو به رهبر شما رو به قوی ترین مرد در این بازی است."

"آنها در جاسوسی پسر!" Hannity اعتراض باعث Mavs صاحب به شلیک به عقب: "چه کسی مراقبت کنید ؟ او را مرد قدرتمند ترین در جهان! قدرتمند یک رهبر!"

رد تهمت و ادعا می کنند که او "بهترین ضد ضر" کوبا به این نتیجه رسیدند که با رعایت "مغلوب ساختن پیشی جستن نشده است قادر به دست کشیدن از کسی خارج—او فقط نقش قربانی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن