مری ان Concilio الهام بخش بچه ها بودند که اشتباه و رد در کتاب جدید خود

"تامی صحبت کردن درخت کریسمس" است که کودکان در دنیای واقعی است که می تواند آن را سخت و دشوار است اما برای غلبه

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

"تامی صحبت کردن درخت کریسمس" است که کودکان در دنیای واقعی است که می تواند آن را سخت و دشوار است اما برای غلبه بر این به پیدا کردن یک قدرت و استفاده از آن در دفاع از جهان است.
 
"تامی صحبت کردن درخت کریسمس" است که نه تنها سرگرم کننده, هیجان, و می تواند به هر کسی خواندن آن را در نگاه اول آن را نیز ماموریت محور است. این است که به شدت تحت تاثیر نویسنده برادرزاده که بیماری او خواست تا برای مبارزه با کسانی که به اشتباه و رد کرد زیرا آنها متفاوت است. نویسنده شادی و خودشکوفایی برای تبدیل شدن به یک "نقش مدل و محرم از کودکان نیاز به راهنمایی" این کتاب یک شاهکار است.
 
در این کتاب کودکان که اشتباه گرفته و رد شده واقعا می تواند با شناسایی تامی شخصیت اصلی را پیدا کنید امیدواریم برای خود با این داستان زیبا ، این مفید است به خصوص در رشد و نمو مراحل زندگی کودک است.
 
مری ان Concilio شد و در حال حاضر یک زن بود که به دریافت چندین جوایز معتبر. او می دانست آنچه در آن طول می کشد برای موفقیت و راه یکی به نظر می رسد این است که قطعا یک عامل اصلی در مورد تامی در کتاب خود. این کتاب در درجه اول در نظر گرفته شده برای کودکان در تمام سنین است. جالب است توجه داشته باشید که حتی نوجوانان و بزرگسالان که ممکن است از دست داده اند و چشم انداز از جهان ممکن است پیدا کردن قدرت و الهام بخش در این داستان است. این کتاب واقعا ارزش به عنوان یک هدیه گرانبها!
 
نسخه کتاب موجود در آمازون https://www.amazon.com/Tommy-Talking-Christmas-Tree-Concilio/dp/1543938248/ref=tmm_pap_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1541520196&sr=1-57 و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
تامی صحبت کردن درخت کریسمس
 
نوشته شده توسط Mary Ann Concilio
منتشر شده توسط BookBaby
تاریخ انتشار: 1 سپتامبر 2018
Kindle قیمت: $5.99
 
درباره نویسنده
یک رنسانس در هر معنی واقعی کلمه مری ان Concilio سوار بر او سفر خلاق در سنین پایین. به عنوان یک بازاریابی هرزه برای McCann Erickson او کمک به تولید کنندگان در توسعه تبلیغات برای برنامه های تلویزیونی مانند کریسمس چارلی براون. او لذت می برد ذغال طراحی و عکاسی و تیم هال در نیویورک و گنجینه ها و جزئي در ویرجینیا نشان داده اند کار خود را. او برای اولین بار منتشر شده در همپتون مطبوعاتی در نیویورک با صفحه نمایش منحصر به فرد خود را ارائه "پرچم آمریکا" برای ژوئیه 4 جشن. دریافت جایزه برای "صحنه زمستان" در مرکز طبیعت در نیویورک او همچنین به عنوان خوانده شده در یانکرز کتابخانه برای کودکان خردسال است. این الهام بخش او برای نوشتن در مورد "تامی صحبت کردن درخت کریسمس" است که آزادانه در پسر عموی خود زندگی می کند که مبتلا به اوتیسم. او مشتاق به عنوان یک مدل نقش و اعتماد به آن دسته از کودکان که در حال به چالش کشیده و نیاز به هدایت است.
"مهم نیست که چگونه شما نگاه زیبایی وجود دارد که در درون."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن