مسترکارت SpendingPulse: حدود 53 میلیارد دلار اضافی ایالات متحده E-Commerce فروش به عنوان همه گیر درایوهای مصرف کنندگان آنلاین در آوریل و مه

هزینه های مصرف کننده به نظر می رسد عادی در تعدادی از بازارها با توجه به مسترکارت SpendingPulse1که آهنگ کلی خرد

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

هزینه های مصرف کننده به نظر می رسد عادی در تعدادی از بازارها با توجه به مسترکارت SpendingPulse1که آهنگ کلی خرده فروشی در سراسر همه نوع پرداخت از جمله نقد و بررسی کنید. به حفاری در این بیشتر مسترکارت امروز منتشر شد اولین گزارش را در آن بازیابی بینش سری که میریزد نور بر روی اثرات این بیماری همه گیر و اقامت در خانه سفارشات از جمله رشد باور نکردنی از خرید آنلاین.

در ایالات متحده هر مسترکارت SpendingPulse کل خرده فروشی برای ماه مه شاهد بهبود مشخص از مارس (-5.6% ex-خودرو سال بیش از سال در مقایسه با -14.1 درصد) به عنوان برخی از کشورها آغاز شده بازگشایی روند و محرک بودجه ادامه داد: به شناور هزینه های مصرف کننده. در همین حال ایالات متحده, e-commerce, فروش مسترکارت در هر SpendingPulse شد تا 92.7 درصد در ماه مه تاکید گسترده تر شیفت به دیجیتال در ما چگونه کار می کنند, زندگی می کنند, و فروشگاه. توجه داشته باشید که تجارت الکترونیکی به شرح زیر سرشماری تعریف*.

در حالی که shift را به دیجیتال شده است جهانی و یا سازگار – با توجه به جغرافیایی و اقتصادی و خانوار تفاوت وجود دارد تعدادی از کلید فراگیر روند:

  • E-commerce دو برابر سهم از فروش. در ایالات متحده, e-commerce در آوریل و مه ساخته شده تا 22 درصد از خرده فروشی تا از 11 درصد در سال 2019. یکی دیگر از راه به آن را قرار داده ؟ بیشتر پول صرف شده آنلاین در ایالات متحده در طی این مدت بیش از 12 گذشته سایبر دوشنبه ها ترکیب شده است.
  • دلار 53B افزایش دهد. در آوریل-مه بیش از $53 میلیارد دلار از افزایشی هزینه های رخ داده در تجارت الکترونیک کانال در ایالات متحده این مقایسه بر اساس نمونه e-commerce نرخ رشد و e-commerce فروش برای مدت مشابه در سال 2019.
  • تودرتو درایوهای صفحه اصلی بهبود. در ایالات متحده فروش سخت افزار در سراسر آنلاین و در فروشگاه بودند تا 36.2 درصد در مقایسه با سال 2019. علاوه بر مبلمان فروش رشد 7.5 درصد در سال بیش از سال در, ممکن است, قویترین نرخ رشد برای این بخش از ماه اوت سال 2018 است.
  • می خواهد در مقابل نیاز دارد. در آمریکا تقاضا برای مواد غذایی باقی مانده افزایش فروش تا 9.2 درصد در سال بیش از سال در ماه مه در سراسر آنلاین و در فروشگاه. این است که قوی ترین مواد غذایی در حجم فروش در ماه مارس در SpendingPulse تاریخ است. تمرکز بر نیازهای نيز مشخص شده توسط ما در انگلستان تخمین زده شده برای ماه آوریل زمانی که تجارت الکترونیکی هزینه های مواد غذایی افزایش 64 درصد در سال در سال در مقابل 16 درصد در سال در سال های لوکس.
  • تجارت الکترونیکی در سراسر جهان است. در سطح جهانی ما نیز دیده می شود برخی از توزیع مجدد از فروش دور از آجر و ملات به کانال های آنلاین پس از شروع شیوع. در آوریل و مه سال 2020 تجارت الکترونیکی به عنوان یک سهم از کل خرده فروشی رسیده 33 درصد در انگلستان – بی سابقه ای بالا (ex. خودرو و بنزین و رستوران ها).

"تغییر به دیجیتال راه های خرید شده است غیر قابل انکار در حالی که هر چیز دیگری شده است فوق العاده غیر قابل پیش بینی می گوید:" استیو Sadove مسترکارت مشاور ارشد و سابق مدیر عامل شرکت Saks. "سوال این است که چه تغییراتی در اطراف چوب را در دراز مدت. سرمایه گذاری در خانه خود را و خرید محلی دو اخیر روند. افزایش تقاضا برای touchless خدمات دیگری است که می تواند تاثیر فوق العاده ای در فروشگاه در واقع مانند نگاه کنند و چگونه آنها را ترکیب خود را آنلاین و آجر و ملات ردپای."

مسترکارت متعهد شده است برای کمک به خرده فروشان و رستوران ها CPG مارک ها و بسیاری دیگر حرکت چالش های همه گیر و در حال حاضر بازیابی. این شامل ساخت برخی از بینش محور ابزار در دسترس بدون هیچ هزینه ای برای دولت ها و کسب و کارهای کوچک را به موقع لحظهای از عملکرد اقتصادی در طول این زمان. داشتن توانایی برای تصمیم گیری آگاهانه است حیاتی برای موفقیت طولانی مدت شرکت های جوامع و افراد در سراسر جهان است.

مسترکارت بهبود بینش

تغییر به گزارش دیجیتال

دانلود

1در مورد مستر SpendingPulse

مسترکارت SpendingPulse™ گزارش ملی خرده فروشی در سراسر تمام انواع پرداخت در انتخاب بازارهای سراسر جهان است. این یافته ها بر اساس مجموع فروش فعالیت در مسترکارت پرداخت شبکه, همراه با بررسی بر اساس برآورد برخی اشکال دیگر پرداخت مانند پول نقد و بررسی کنید. چنین SpendingPulse™ بینش نیست به هیچ وجه شامل منعکس و یا مربوط به واقعی مسترکارت عملیاتی و یا عملکرد مالی و یا پرداخت های خاص-کارت-صادر کننده داده ها.

*تجارت الکترونیکی و خرید و فروش فروش کالا و خدمات که در آن خریدار اماکن سفارش و یا قیمت و شرایط فروش در حال مذاکره بیش از یک اینترنت دستگاه تلفن همراه (M-commerce), اکسترانت, Electronic Data Interchange (EDI) شبکه پست الکترونیکی و یا دیگر قابل مقایسه سیستم آنلاین. پرداخت ممکن است یا ممکن است آنلاین ساخته شده است.

در مورد مستر کارت بازیابی بینش

مسترکارت راه اندازی بازیابی بینش برای کمک به کسب و کار و دولت بهتر مدیریت سلامت ایمنی و خطرات اقتصادی ارائه شده توسط COVID-19. ابتکار تساوی در مستر تجزیه و تحلیل و آزمایش سیستم عامل آن دیرینه عمل مشاوره و منحصر به فرد داده محور بینش به ارائه مناسب و به موقع ابزار نوآوری و پژوهش است.

در مورد مستر (NYSE:MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن