Matt Lauer شما لغو شد به دلیل

آن را حتی در مورد او اما به نوعی Matt Lauer استفاده از بن اسمیت بسیار مورد بحث نیویورک تایمز قطعه در رونان فار

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

آن را حتی در مورد او اما به نوعی Matt Lauer استفاده از بن اسمیت بسیار مورد بحث نیویورک تایمز قطعه در رونان فارو به عنوان یک راه به زمین بازگشت خود را به رسانه ها اکوسیستم.

من می دانم که از دوران کودکی من است که افراد معروف همین حالا دقیقا باید دقیق حس خود را, اما من خدا Lauer واقعا نمی باید یک حس دقیق خود را. در حالی که Mediaite ممکن است فکر می کردند که کار خود را و Lauer نعمتی با انتشار خود op-ed آنها نیست.

من نمی دانم Lauer, اگر چه ما بسیاری از دوستان مشترک و یکی از بچه های من به طور خلاصه به مدرسه رفت و با یکی از بچه ها و من یک بار تکان داد دست خود را در یک حزب اما پس از خواندن قطعه خود را من می توانم به شما بگویم که او برای تلفن های موبایل مانند یک کیر و بدتر است. من به یاد قول "ستمکاران فرار که در آن هیچ مرد pursueth."

قطعه خود را باز کرد با یک "توجه داشته باشید از متن" در مورد اینکه چگونه "من تا به حال در اصل در نظر گرفته شده برای انتشار این قطعه در ماه نوامبر سال 2019 اما ملاحظات شخصی که در آن زمان و بعد از آن اخبار و رویدادهای تأثیر همه ما با تاخیر این برنامه. این هفته نیویورک تایمز منتشر شده قطعه ای که بسیار مهم از رونان فارو را روزنامه نگاری روش ها و استانداردهای. Ronan ایستاده بود توسط خود گزارش در پاسخ. این بار داستان من را وادار به حرکت رو به جلو خود را يافته است."

من متاسفم چه ؟ چه واقعی فاک ؟

شما می شود شگفت زده به یاد بگیرند که Lauer نیست با این کتاب در مورد زندگی جنسی و اتهام تجاوز. او فکر نمی کند که آن را عادلانه. او می خواهم به بازگشت به $25-میلیون-یک سال چک کن. به اندازه کافی برنزه در Hamptons; مت آماده به معروف و دوباره.

منظور من مطمئن بروک Nevils گفت Farrow در کتاب خود گرفتن و کشتنکه "این غیر مبتنی بر رضایت طرفین است که من بیش از حد مست به رضایت. آن را غیر مبتنی بر رضایت طرفین است که من گفت: چندین بار است که من نمی خواهم به داشتن رابطه جنسی مقعدی."

پس از انتشار این کتاب وجود دارد یکی دیگر از شکایت "از یک کارمند سابق که گفت: آقای Lauer احضار شده بود او را به دفتر کار خود در سال 2001 قفل درب و تجاوز جنسی به او" همانطور که در گزارش نیویورک تایمز.

انواع مختلفی اشاره کرد که "در یک روز دیگر او را احضار های مختلف زن کارمند به دفتر خود و پس از آن کاهش یافته و شلوار خود نشان آلت تناسلی خود را. پس از کارمند کاهش یافته است به انجام هر چیزی مشخصه متزلزل او مواخذه او برای درگیر شدن در یک عمل جنسی." و این که "Matt Lauer یک بار به یک همکار یک اسباب بازی به عنوان هدیه. آن را شامل صریح و روشن توجه داشته باشید در مورد چگونه او می خواست به استفاده از آن روی که در سمت چپ او میگردند."

در میانجیگری قطعه که اکنون این سوال که چرا هر خروجی به Lauer یک پلت فرم برای این کار او می رود از طریق بخش های مختلف گرفتن و کشتن در مورد او و استدلال با آنها را به عنوان تنها ثروتمند مرد سفید ممکن است. سابق میزبان امروز نشان می دهد اعلام کرد: "آنچه که من پیدا کردم وقتی که من خواندن این کتاب رک و پوست کنده تکان دهنده و آن را باید نگرانی هر کسی که در مورد روزنامه نگاری. این نه فقط در مورد اتهامات علیه سابق میزبان امروز نشان می دهد."

آه خدای من, خفه شو, شما, گاییدن, سراخ کون. شما باید صدها میلیون دلار و تقریبا به بسیاری از اتهامات از بسیاری از زنان مختلف که صحبت با بسیاری از مختلف خبرنگاران. این نیست در مورد رونان فارو. این است که در مورد Matt Lauer.

Lauer این مشاجره که در آن همه چیز یک سوء تفاهم بزرگ و مطمئن شوید که او را زناکار و مطمئن شوید که او حداقل 25 سال جوانتر از او بود اما او می خواهد ما را به می دانم که او واقعا یک پسر بد مرا به یاد شکست خورده comebacks مارک هالپرین و چارلی رز و Louis C. K. I به معنی خفه شو خفه شو خفه شو. از بین برود.

معروف مردان سفید دور با, بسیار, تصور کنید که چقدر بد آنها باید به دردسر برای آن است.

این مردان در حفظ و در حال شوکه شده که آنها لغو شده است. آنها در حفظ و تفکر آن باید نوعی از اشتباه است که می تواند درست باشد. هر چند ماه یکی دیگر میآید تا نیاز به ما بگویید که چه مقدار اولیه آن است که باید پاسخگو باشند. این منصفانه نیست آنها ناله و شکایت کردن. پس از تمام رئیس جمهور های متعدد شاکیان.

به جای داشتن به تحمل مردان سفید به شدت در تلاش برای ایجاد حرفه ای comebacks, چرا نمی توانید تمرکز ما بر روی بسیاری از زنان است که تا به حال حرفه خود را نابود شده توسط مردان بودند که برای مقابله به مثل در برابر آنها نه فقط "رفتن همراه با آن"? چرا ما تمرکز بر بازگرداندن Mad Men نویسنده Kater گوردون که هرگز دوباره پس از او گفت که او مورد آزار و اذیت توسط نشان می دهد خالق Matthew Weiner? به جای دادن او در عین حال یکی دیگر از 15 دقیقه ما می تواند به عقب Daryl Hannah یا Rosanna Arquette یا Annabella Sciorra که به حرفه خود کشته شده توسط انسان succubus Harvey Weinstein.

گاهی اوقات افراد شایسته برای لغو می شود و این یکی از آن زمان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن