ماکسین واترز دشمن Omar ناوارو خارج از زندان و تلاش برای از بین بردن همکار جمهوری خواه

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت, شخصیت, Omar ناوارو آمده از شش ماه از روی لئامت دادن در زندان در یک وسیله شا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت, شخصیت, Omar ناوارو آمده از شش ماه از روی لئامت دادن در زندان در یک وسیله شارژ ماه گذشته و بلافاصله پس از ثبت نام برای انتخابات کنگره است.

ناوارو چندساله چلنجر به Rep. ماکسین واترز (D-CA) ثبت شده به اجرا برای او صندلی دوباره در سال 2022—با فرض اینکه شاید منطقی است که آب را یک بار دیگر پیروز در انتخابات مجدد درخواست در ماه نوامبر.

اما ناوارو که تا به حال نزدیک به $50,000 در مبارزات انتخاباتی خود حساب بانکی 31 مارس حتی در حالی که او خدمت خود را در زندان است و نمی خواهید به صبر برای کسانی که نتایج قبل از درگیر شدن. او گفت: روزانه وحش است که او را برای رفتن به ارسال mailers این چرخه انتخابات محکوم جو کالینز این نامزد جمهوری خواه در حال حاضر در حال اجرا در برابر آب.

"هی من موافق نیستم با او" ناوارو گفت: روزانه وحش. "من باور دارم ماکسین واترز بهتر است از او."

در خواست اظهار نظر در مورد ناوارو ترش-انگور طرح به تباهی کالینز در حال حاضر باریک شانس برنده شدن در این پاییز کالینز در پاسخ متهم ناوارو داشتن "پدر" بدون توضیح.

"عمر ناوارو در یک شوخی است," کالینز گفت: روزانه وحش. "او است که ذهنیت یک کودک چهار ساله پرتاب یک اوقات تلخی خلق و خوی و بیضه شکیبایی از ماوس."

به دور انداختن بین کالینز و ناوارو برای شانس به دست به آب های برجسته عجیب و غریب مشوق مواجهه با رقبای جمهوری خواه مصرف در معروف امتیازهای به شدت دموکراتیک منطقه.

در حال اجرا در برابر آب به عنوان یک جمهوری خواه خواهد بود یک انتخاب ضعیف برای هر کسی که در واقع می خواهد به نفع خود. در واقع ناوارو تلاش کرده است در حال حاضر دو بار از دست دادن بیش از 50 درصد در سال 2016 و 2018. اما برای یک GOPer علاقه مند به بالا بردن میلیون ها نفر از آب را بد نامی به عنوان اختصاص داده شده تهمت دشمن و افزایش مشخصات خود را در نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن mediasphere آن را با این نسخهها کار بزرگ است. ناوارو raked در کمک های مالی از پایین دلار همکاران و دیدم قد و قامت خود را در آنلاین مغلوب ساختن پیشی جستن حق منفجر لطف خود را وابسته به دان کیشوت در اوایل مبارزات. حتی نامزد خود اذعان پول که در خطر است برای هر کس که برنده در سمت راست به صورت خاموش در برابر آب.

"دلیل اصلی ناوارو ناراحت است چرا که او استفاده می شود به زندگی خود کمک های مالی مبارزات انتخاباتی و در حال حاضر او رو به تحقق است که پس از اینکه مورد ضرب و شتم توسط یک نامزد واقعی با یک شوت برنده شدن او برای پیدا کردن یک کار واقعی" کالینز گفت: در ایمیل خود.

برای ناوارو که در چراغ های روشن از آنلاین Trumpy شهرت را به توقف آمد زمانی که او دستگیر شد و در ماه دسامبر در سان فرانسیسکو پس از وسیله دوست دختر سابق و همکار جمهوری خواه شخصیت دیانا لورن Tesoriero که خودش را در حال اجرا محکوم علیه سخنران نانسی پلوسی (D-CA) است. ناوارو در نهایت التماس کرد گناه را به یک وسیله اتهام و محکوم شد به مدت شش ماه در سان فرانسیسکو زندان جایی که او ادعا می کند از دست داده اند 30 پوند است.

حتی در حالی که زندانی در سان فرانسیسکو ناوارو نگه داشته تا سیاسی خود را از مشخصات. و او در آنجا ماند در انتخابات از دست دادن مارس جمهوریخواه اولیه به Collins با صرف 250 رای—یک 0.3 درصد اختلاف رای در کل.

مصمم که از دست دادن ناوارو سعی شده است با توزیع مجدد خود را پس از آزادی از زندان به عنوان آخرین قربانی عمیق دولت-دادستان. در حالی که دیگر تهمت هواداران که اتهامات جنایی مواجه بودند در فتنه بین المللی, اما, ناوارو مواجه بوده است با این ادعا که او دستگیر شد و در محلی به وسیله شارژ به دلیل برخی از راز طرح به دولت.

"افشای کامل با شما بچه ها: در شش ماه گذشته من شده اند در زندان شهرستان," ناوارو گفت: بیش از 250 ، 000 پیروان توییتر پس از آزادی از زندان است.

با وجود شواهد بسیاری که ناوارو نقض Tesoriero را سفارش محدود در برابر او از جمله این واقعیت است که ناوارو bashed Tesoriero به The Daily Beast در نقض آشکار از سفارش, ناوارو ادعا می کند که او تنها گناه التماس کرد چرا که او را تبدیل به یک "زندانی سیاسی" اگر او تا به حال.

"من نمی خواهد در نظر گرفته شده اند توسط یک هیئت منصفه از من و همسالان من در نظر گرفته شده است توسط یک دسته از لیبرالها و آنها را نگه داشته من قفل شده است تا در آنجا به عنوان یک زندانی سیاسی" ناوارو گفت در توییتر خود تصویری. "و این خوب نیست."

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به تازگی زندانی ناوارو به اعتماد به نفس او می تواند برنده 2022 اولیه به چالش آب او کمک این واقعیت است که Collins یک, عجیب و غریب, تاریخچه خود را.

نیروی دریایی کهنه کالینز به طور مداوم روشن احزاب پس از سال 2016 دوچرخه سواری بین بودن و دموکرات جمهوری خواه و عضو حزب سبز و عضو "حزب سیاسی هزاره." کالینز نیز طرح دعوی در دادگاه بیش از پرداخت خرجی کودک که توسط سرند با زبان بازتاب مزخرف حقوقی زبان مورد استفاده توسط اعضای راست حاکمیت شهروند جنبش است. در یک نقطه در طرح دعوی در دادگاه ، در یک تلاش آشکار برای استقرار یک حاشیه تئوری حقوقیکالینز ادعا کرد که اعضاي شدند و به ارزش 15 میلیون دلار—عجیب و غریب, جزئیات ناوارو کشف و ضبط شده است در مبارزات انتخاباتی خود برای پایین آوردن رقیب خود را.

"شما مرد هستید که جاوا را ماکسین واترز?" ناوارو گفت: در یک ویدیو متلک کالینز که از او منتشر شد در اواخر ماه ژوئن. "من متاسفم اما شما نمی خوای انجام این کار است. و راه خود را در مایعات بدن هستند و به ارزش 15 میلیون دلار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب