McSally چسبیده به ناروا قطار به آریزونا می شود COVID 'کابوس'

رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار که مبارزات انتخاباتی خود را recommence برگزاری تظاهرات گسترده خو

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار که مبارزات انتخاباتی خود را recommence برگزاری تظاهرات گسترده خواهد او را به قلب دولت با یکی از بالاترین افزایش در COVID-19 عفونت در کشور است.

اما در علاوه بر این به خوبی مستند خطرات بهداشتی از شلوغ داخل رویداد در یک وضعیت که در آن بیش از 2500 مورد جدید از این بیماری ناشی از رمان coronavirus اعلام شد و به تازگی به عنوان روز شنبه رئیس جمهور در ظاهر یک "دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن" رویداد در تاریخ 23 ژوئن تهدید سلامت نه فقط از رای دهندگان آریزونا اما از انتخاب مجدد شانس خود را یکی از متحدان سرسخت—که حتی ممکن است حضور می یابند.

سناتور. مارتا McSally به دنبال انتخاب مجدد به خدمت مانده از اواخر سن. جان مک کین اصطلاح در حال حاضر چهره برخی از شدیدترین شانس هر وقت جمهوری خواه در این کشور در چرخه. منصوب به صندلی خود توسط دولت به طور فزاینده ای محبوب کالیفرنیا ، mlb, McSally بود لعنتی حتی توسط برخی از هموطنان محافظه کاران به عنوان برنده سنا صندلی به عنوان یک "جایزه تسلی" پس از از دست دادن در برابر آن. Kyrsten Sinema در سال 2018 یک گناه اصلی که برخی از Arizonans—از جمله مک کین خانواده—هنوز به او را ببخشد.

McSally امتناع به طور علنی از یک طرف در مسائل متعدد از عمده علاقه ای به رای دهندگان در دولت او noncommittal در واکنش به تصمیم دادگاه عالی در اکشن معوق برای ورود دوران کودکی برنامه در روز پنج شنبه یک نماینده به عنوان مثال -- اضافه کرده است به درک که او مراقبت بیشتر در مورد سیاست از سیاست.

اما در مورد این مسئله از مغلوب ساختن پیشی جستن McSally شده است تقریبا بی دریغ در حمایت از انتصاب هدایت سرخوردگی با رئیس جمهور coronavirus پاسخ به محکوم کردن نقش چین در این بیماری همه گیر.

"من یاد گرفتم بعد من وارد ارتش هرگز اعتماد کمونیست" McSally در جمع خبرنگاران گفت: ممکن است هنگامی که درباره گزارش می دهد که تهمت بود را رد کرد و هشدار زود هنگام در مورد پتانسیل شدت از رمان coronavirus. "چین به سرزنش برای این بیماری همه گیر و مرگ هزاران نفر از آمریکایی ها است."

McSally که پس از تبدیل آن لحظه به تبلیغات تلویزیونی است در آغوش گرفت رئیس جمهور محکم با وجود جایگاه خود را در آریزونا (او در حال حاضر زیر آب در میان به احتمال زیاد رای دهندگان در دولت) و گزارش می دهد که برگ برنده خود را نگران است که او ضعیف رای گیری اعداد ممکن است منعکس کننده شدت در او (McSally نیز زیر آب در میان به احتمال زیاد رای دهندگان در دولت).

که نگرانی رئیس جمهور ممکن است توضیح دهد که چرا McSally هنوز اعلام کرد که پیوستن به رئیس جمهور در ققنوس تجمع روز سه شنبه به عنوان او در طول تور خود را از یک ققنوس-منطقه N95 ماسک کارخانه در اوایل ممکن است. پرسید که آیا سناتور برنامه ریزی با حضور در این تجمع و این که آیا او احساس می کرد که این رویداد باید موکول در نور از بالا رفتن سرسام آور coronavirus موارد در دولت McSally سنای دفتر مراجعه کننده روزانه وحش به انتخاب مجدد مبارزه است. مبارزات انتخاباتی بارها و بارها خواسته همان سوالات را پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نیز پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر.

McSally خودش برگزار کرده است در شخص کمپین جمع آوری اعانه در هفته های اخیر اگر چه هیچ چیز در مقیاس رئیس جمهور را برنامه ریزی کردند.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ماه را صرف نادیده گرفتن کارشناسان ستایش چین پاسخ و کمرنگ جلوه دادن خطرات در حالی که آمریکایی ها بیمار شدن. در حال حاضر تهمت است که ساخت سیاسی دیگر سفر به آریزونا که در آن موارد فزاینده به عنوان یک نتیجه از شکست رهبری گفت:" آریزونا حزب دموکرات صندلی Felecia Rotellini. "به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید بهداشت عمومی قبل از خود را در دستور کار سیاسی و به تعویق انداختن هر گونه اجتماعات بزرگ در هر نقطه در ایالات متحده و به خصوص در آریزونا که در آن تعداد موارد گزارش شده روزانه در حال رشد است."

با آریزونا شیوع کروناویروس—همراه با آن بالا جمعیت در معرض خطر و افراد مسن ایجاد و Latinx ساکنان آن به یکی از داغترین نقاط در کشور McSally شده است به همین ترتیب ثابت قدم در counterfactual اصرار که دولت آماده است برای کسب و کار.

"ما در حال بیرون آمدن از آن" McSally گفت: در livestream برگزار شد مسا اتاق بازرگانی اضافه کرد که شیوع کروناویروس در آریزونا "نبود وخیم به عنوان بسیاری از جاهای دیگر است."

"ما نمی رفتن مثل این, مانند بسیاری از مکان ها در خاموش کردن" McSally گفت: در این ویدئو رانندگی دست خود را مانند یک هواپیما در سقوط آزاد. "من فکر می کنم ما رفت و بیشتر شبیه به این" سابق خلبان نیروی هوایی افزود: دست خود را در کمتر از یک زاویه تند "و بنابراین امیدوارم ما می توانیم... که به شکل V بازیابی."

این موضوع از رئیس جمهور آینده رالی اما یکی که سناتور نمی تواند انکار کند. شیوع بیماری در آریزونا آنقدر شدید است که دولت در حال اجرا است از تخت بیمارستان و محلی اپیدیولوژی هشدار می دهند که جامعه گسترش از داخل سالن تجمع می تواند این وضعیت را تشدید کند—به خصوص به عنوان شکاف فرهنگی در پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله تبدیل شده سیاسی است.

در 15 ژوئن بیش از 900 ارائه دهندگان خدمات پزشکی با ارسال نامه امضا شده به آریزونا دولتی mlb یک جمهوری خواه اصرار او نیاز به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش این ویروس که او تا کنون حاضر به انجام.

"پس از بازگشایی آریزونا اقتصاد ما در خطر سلامت به شدت افزایش یافته است" در این نامه اعلام کرد. "واقعیت غم انگیز این است که هیچ چیز تغییر کرده است در مورد COVID-19 پس از اقامت در خانه فرمان اجرایی قرار گرفت و به اثر در تاریخ 31 مارس. پس منظور اجرایی برداشته شد بسیاری از Arizonans باور چیزی تغییر کرده است و آن را به نحوی در حال حاضر امن برای از سرگیری زندگی عادی. متاسفانه این دور از حقیقت است."

دفتر والی در پاسخ به این نامه با اصرار Arizonans به سایش پوشش صورت در اما نه مانند ساخته شده پوشش مورد نیاز است.

یکی ققنوس مبتنی بر پزشک پرستار درمان COVID-19 مورد گفت: روزانه وحش که او را "هراس" دو علامت هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رالی.

"آریزونا است که در حال حاضر یک کابوس کامل," پرستار پزشک که نخواست نامش فاش شود چرا که کادر پزشکی در بیمارستان ها خواسته شده است به صحبت می کنند به رسانه ها در مورد شیوع گفت: روزانه وحش. "ما نمی نیاز به هر گونه کمک از مغلوب ساختن پیشی جستن."

در ضمن McSally انتخابات حریف ماهرانه برجسته خود را علمی واجد fides به عنوان نشانه ای است که او آماده است برای مقابله با این بیماری همه گیر و با یک دولت است که اصرار داشت که بدترین ویروس است که بیش از.

"هنگامی که شما در حال فرمانده شاتل فضایی در مدار زمین در 25 برابر سرعت صوت شما نمی ظروف سرباز یا مسافر در اطراف هنگامی که یک مشکل بالا می آید گفت:" کاپیتان Mark Kelly سابق فضانورد در آخرین تبلیغات آنلاین در پاسخ به کروناویروس همه گیر و پیامدهای آن. "شما با هم کار کنند به آن را حل کند چرا که زندگی بر روی خط هستند."

بخشی از messing اطراف در مبارزات انتخاباتی خود گفت: برگزاری فرد در حوادث تا زمانی که دولت امن است.

"ما شماره یک اولویت است که سلامت و ایمنی عمومی" گفت: کمپین سخنگوی یعقوب پیترز. "علامت گذاری شده است در اتصال با Arizonans عملا و از طریق کار داوطلبانه بیش از چند ماه گذشته است. کمپین نیست و در حال حاضر برنامه ای برای فرد در حوادث در آینده نزدیک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن