MD Anderson و Rakuten پزشکی اعلام اتحاد استراتژیک برای پیشبرد Illuminox پلت فرم برای درمان سرطان

دانشگاه تگزاس مرکز سرطان دکتر اندرسون و Rakuten Medical, Inc. امروز اعلام کرد یک اتحاد استراتژیک توافق نامه هم

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

دانشگاه تگزاس مرکز سرطان دکتر اندرسون و Rakuten Medical, Inc. امروز اعلام کرد یک اتحاد استراتژیک توافق نامه همکاری برای پیشبرد توسعه جدید درمان سرطان بر اساس Rakuten پزشکی اختصاصی IlluminoxTM فن آوری پلت فرم.

تحت شرایط توافق Rakuten پزشکی و MD Anderson همکاری خواهد کرد به انجام مطالعات بر اساس Illuminox پلت فرم فن آوری و به منظور بررسی طرح های ترکیبی درمان و هدف قرار دادن جمعیت های بیمار برای آزمایش های بالینی در آینده. اتحاد است که طراحی شده برای گسترش و توسعه فن آوری و آن را یک رمان رویکرد درمانی به بیماران مبتلا به سرطان با تمرکز اولیه بر کسانی که با سر و گردن سرطان. این توافقنامه گسترش بر موجود و حمایت تحقیقات توافق بین Rakuten پزشکی و
MD Anderson.

"ما مفتخر است که MD Anderson به رسمیت شناخته شده است هیجان انگیز بالقوه ما Illuminox تکنولوژی با ورود به این اتحاد استراتژیک توافق گفت:" هیروشی Mikitani رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Rakuten پزشکی. "ما برای همکاری به ما اجازه خواهد داد به منظور توسعه رمان درمان های مختلف برای انواع سرطان. ما انرژی توسط MD Anderson مشترک خوش بینی و اعتقاد به درمان به بیماران نیازمند است."

این Illuminox فن آوری پلت فرم مبتنی بر درمان سرطان به نام photoimmunotherapy توسعه یافته توسط دکتر Hisataka کوبایاشی و همکارانش از موسسه ملی سرطان. Illuminox یک ترکیب تکنولوژی مواد مخدر و دستگاه لیزر سیستم در حال ارزیابی برای درمان سرطانهای مختلف.

"این Illuminox تکنولوژی نشان دهنده شکل جدیدی از درمان با پتانسیل به صورت انتخابی هدف قرار دادن سلول های سرطانی در حالی که مقدار کمی اطراف بافت سرطانی از بافت سالم از طریق نور-activatable آنتی بادی-رنگ ترکیبات گفت:" جفری مایرز, M. D., Ph. D., صندلی سر و گردن جراحی در MD Anderson. "ما خوشحالیم که پس از ساخت مشترک ما ارتباط با Rakuten پزشکی برای کار به سمت آوردن تحقیقاتی گزینه های درمان رو به جلو با هدف ارائه بهترین گزینه ها برای بیماران ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب